کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روسایی نظیر «آل‌بویه» حمایت شوند / هاشمی و خاتمی سرمایه‌های نظام هستند

19 مرداد 1395 ساعت 12:32


دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج گفت: آقای میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور از وجود افرادی نظیر دکتر آل‌بویه بیشتر استفاده کنید.
 
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ابوذر صالح‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد و واکنش‌هایی که در ادامه به آن نشان داده شد [کلیک کنید]، اظهار کرد: حضرت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و خاتمی رئیس جمهور اسبق از سرمایه‌ها و استوانه‌های نظام و انقلاب هستند.salhnasab
دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در ادامه تصریح کرد: این نظام با خون هزاران شهید هموطن و رهبری بی‌بدیل حضرت امام خمینی(ره) به بار نشست و امروز با تدبیر و شجاعت مقام معظم رهبری به عنوان یک الگوی جهانی و نظام دینی، مردمسالار و تاثیرگذار در معادلات منطقه‌ای و جهانی شناخته شده است.
صالح‌نسب اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی دارای ظرفیت‌های وسیع قانونی می‌باشد و قادر است با استفاده از ظرفیت‌های قانونی‌اش همواره مسائل داخلی خود را حل و فصل نماید.
وی با اشاره به سخنان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص علاقه‌اش به آقای خاتمی رئیس جمهور اسبق ایران، گفت: اگر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج که خود از جنس روحانیت است و از محبت خود به رئیس جمهور سابق سخن می‌گوید، نباید ایشان را مورد هجمه قرار دهیم.
دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه آزاد یاسوج با بیان اینکه نظام اسلامی اجازه حذف سرمایه‌های خویش را به هیچ کس نمی‌دهد، اظهار داشت: آقای آل بویه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که فردی خوش‌رو و صریح‌الهجه هستند و اتفاقاً دانشگاه تحت مدیریت وی در عرصه تولید علم فعال و عملکرد او در جذب دانشجو و افزایش رشته‌های متنوع دانشگاهی قابل دفاع است.
صالح‌نسب گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت آقای آل‌بویه و هم در عرصه فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی نیز جزو دانشگاه‌های پیشرو است و وجود تشکل‌های فعال با گرایش‌های مختلف سیاسی تائید کننده این حرف است.
این فعال دانشجویی از دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور خواست تا از وجود چنین روسای دانشگاهی همانند آل‌بویه رئیس دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر استفاده و حمایت کند.
صالح‌نسب با اشاره به سفر هیات دولت به استان، گفت: از همه هم استانی‌هایم دعوت می‌کنم تا فارغ از هر گونه نگرش‌های سیاسی حضور رئیس جمهور و هیأت دولت در استان را یک فرصت مغتنم بشمارند.
وی افرود: برای توسعه همه جانبه استان در کنار استاندار محبوب استقبالی بی‌نظیر از هیأت دولت داشته باشیم.
به گزارش کبنا، علی آل‌بویه در نشست خبری خود گفت که خاتمی را دوست دارم و اگر این را در تمام کتاب‌ها هم بنویسند، باکی ندارم.

 


کد مطلب: 192722

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/192722/روسایی-نظیر-آل-بویه-حمایت-شوند-هاشمی-خاتمی-سرمایه-های-نظام-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1