کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمایت از سرمایه گذاران ساخت کارخانه بازیافت زباله در یاسوج

10 مرداد 1395 ساعت 20:32


رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: سرمایه گذاران ساخت کارخانه بازیافت زباله در یاسوج به طور جدی از سوی مسئولان شهرداری و اعضای شورای اسلامی این شهر مورد حمایت قرار می گیرند.

هدایت امیری در جمع خبرنگاران افزود: یکی از نیازمندی های اصلی کهگیلویه و بویراحمد و به ویژه شهر یاسوج ساخت کارخانه بازیافت زباله است.
وی بیان کرد: حدود ۱۵ سال است که این موضوع از طریق مذاکره و رایزنی با سرمایه گذاران بخش خصوصی بومی و غیربومی پیگیری می شود.
امیری اظهار کرد: با وجود فراهم شدن بستر و شرایط لازم برای ساخت کارخانه بازیافت زباله در یاسوج اما تاکنون هیچ سرمایه گذار بخش خصوصی بومی و یا غیربومی حاضر به احداث آن نشده است.
وی عنوان کرد: همگان اعم از مردم، متولیان امر، مسئولان اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد باید برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و بدون مجوز در یاسوج و اطراف آن تلاش، اقدام و همکاری کنند.
امیری ابراز داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز و بدون مجوز در یاسوج و اطراف آن به عنوان یک معضل اساسی دارای آثار و نتایج منفی متعدد است.
وی افزود: از مهمترین این پیامدهای منفی می توان به نازیبا شدن چهره شهر و ایجاد ناهمگونی و نابسامانی در مبلمان شهری اشاره کرد.
امیری گفت: تفکیک صنوف در یاسوج و اطراف آن با جدیت در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج بوده و زیرساخت های مورد نیاز در این زمینه نیز در حال فراهم شدن است.
وی بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج به دنبال حذف ایزوگام از بدنه واحدهای مسکونی در یاسوج و اطراف آن هستند زیرا علاوه بر نازیبایی چهره شهر موجب بروز آتش سوزی در برخی مواقع و سرایت آن به درون ساختمان ها نیز می شود.
هر شهروند یاسوجی در طول شبانه روز حدود یک کیلو و ۲۵۰ گرم انواع زباله تولید می کند در حالی که این میزان در کشور به ازای هر نفر در شبانه روز حدود ۸۰۰ گرم است.


کد مطلب: 191333

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/191333/حمایت-سرمایه-گذاران-ساخت-کارخانه-بازیافت-زباله-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1