کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک گچسارانی ذوب آهن اصفهان را آسیایی کرد

10 خرداد 1395 ساعت 1:51


۱۸۱۴۹b49dcf23e7e28d8807d9622300c_760_348
استقلال در حالی جام حذفی را به ذوب آهن واگذار کرد که بازیکن گچسارانی اصفهانی ها خوش درخشید تا تیم پایتخت بازنده ضیافت پنالتی ها باشد.

به گزارش کبنااسپورت، محمدرشید مظاهری بازیکن گچسارانی تیم ذوب آهن اصفهان موفق شد با دفع پنالتی علیرضا رمضانی بازیکن فصل گذشته تیم نفت و گاز گچساران، اصفهانی ها را راهی آسیا کند و برای دومین سال پیاپی قهرمان جام حذفی کشور شوند.

رشید مظاهری با دو سیو فوق‌العاده و گرفتن یک ضربه پنالتی قهرمانی را به اردوی اصفهانی‌ها آورد و بهترین نمایش را در بین بازیکنان فینال جام حذفی داشت.



 ذوب‌آهن در نیمه اول به هدف خود که رسیدن به گل بود دست یافت و با وجود دریافت گل در دقیقه ۵۶ توانست به تاکتیک مد نظر یحیی گل‌محمدی که کشاندن بازی به ضربات پنالتی است برسد و بتواند در آن با برتری ۵ بر ۴ برای دومین سال پیاپی قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شود.

مظاهری برنده دوئل با رحمتی

ذوب‌آهن در لیگ چهاردهم توانست به مقام چهارم برسد و علاوه بر آن قهرمانی جام حذفی را به دست آورد که بدون شک یکی از عوامل اصلی آن درخشش رشید مظاهری دروازه‌بان این تیم بود.
 

 
مظاهری در فصل اخیر هم با ثبت ۱۳ کلین شیت در لیگ برتر و مهار چهار ضربه پنالتی و علاوه بر آن بسته نگه داشتن دروازه‌اش در دو بازی جام حذفی و پنج مسابقه لیگ قهرمانان آسیا سال خوبی سپری کرد اما این نمایش او نتیجه تیمی ثمر بخشی رقم نزد تا اینکه در دیدار فینال جام حذفی شب گذشته برابر استقلال یک واکنش فوق‌العاده او در طول بازی روی ضربه آزاد تماشایی امید ابراهیمی تک گل ذوب را حفظ کرد و موجب کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی شد.
 

 
دروازه‌بان ملی پوش ذوب در ضیافت پنالتی کار سختی برابر سید مهدی رحمتی که یکی از پنالتی گیرترین دروازه‌بانان فوتبال ایران محسوب می‌شود داشت ولی از جدال با او سربلند بیرون آمد و برخلاف کاپیتان استقلال توانست یک ضربه پنالتی را مهار کند و قهرمانی ذوب‌آهن را رقم بزند.
 



کد مطلب: 182082

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/182082/یک-گچسارانی-ذوب-آهن-اصفهان-آسیایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1