تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۱۷۹۶۹۲

راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی در مدارس / برگزاری همایش دوچرخه‌سواری /هندبال نفت و گاز گچساران آسیایی شد

۰
کبنا ؛خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد/
راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها در تابستان سال جاری راه‌اندازی و آغاز به کار می‌کنند.
صبح امروز نشست شورای معاونین با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
جهانبخش ایزدپور در این نشست ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولین ستادی و حوزه ورزش، خواستار توجه و تلاش بیشتر دست اندرکاران این حوزه جهت ارتقاء ورزش استان و رسیدن به جایگاه اصلی خود در کشور شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افتتاح پروژه‌های ورزشی دو شهرستان گچساران و باشت و کلنگ‌زنی پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های دنا و بویراحمد، افتتاح این پروژه‌ها را تحولی بزرگ در حوزه عمرانی و زیرساختی استان عنوان کرد و گفت: امیدواریم سال ۹۵ سال شکوفایی و تحول بیشتر در ورزش استان باشد.
وی با تاکید بر توجه ویژه مسئولان به توسعه ورزش، از آنها خواست جهت ارتقاء ورزش استان از هیچ کوششی دریغ نکرده و جهت شناسایی، پرورش و استفاده از نخبگان ورزشی تمامی تلاش خود را به کار گیرند.
این مسئول در ادامه راه‌اندازی پایگاه‌های استعداد‌یابی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد را یکی از مهم‌ترین اقدامات جهت شناسایی استعدادهای برتر ورزشی استان عنوان کرد و افزود: ورزشکاران باید از سنین کودکی و نوجوانی شناسایی و پرورش یابند تا بتوان استفاده بهینه از آنها کرد.
این مسئول راه‌اندازی پایگاه‌های استعداد‌یابی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال ۹۵ بیان کرد و گفت: این پایگاه‌ها بعد از اتمام امتحانات (در تابستان) در سال جاری در مدارس سراسر استان راه‌اندازی خواهند شد.
ایزدپور بر تعامل بیشتر هیأت‌های ورزشی با حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش تاکید کرد و بیان داشت: با تعامل مستمر و مداوم با این حوزه می‌توان در زمان کمتری نخبگان ورزشی استان را شناسایی و جذب کرد.
وی حضور بازیکنان و ورزشکاران استان در تیم‌های ملی را از دیگر راه‌های توسعه ورزش استان عنوان کرد و از روسای هیأت‌ها خواست تعامل بیشتری با فدراسیون‌های رشته‌های خود داشته باشند.
مدیر‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری مسابقات شهرستانی و استانی در رده‌های مختلف سنی (نونهالان، نوجوانان و جوانان) را یکی از راه‌های موثر جهت شناخت استعدادها و نخبگان ورزشی عنوان کرد و برگزاری این مسابقات توسط روسای هیئت‌ها در استان تأکید کرد.
ایزدپور در پایان با بیان اینکه ورزشکاران استان تاکنون در مسابقات و رشته‌های مختلف ورزشی در سطوح ملی و بین‌المللی به خوبی درخشیده‌اند، از آنها تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل خوب ورزشکاران و روسای هیأت‌ها شاهد ارتقاء و توسعه بیشتر ورزش استان بوده و بتوانیم در آینده‌ای نزدیک سکوهای ورزشی رشته‌های مختلف در دنیا فتح کنیم.
برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس هیأت دوچرخه‌سواری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در استان خبر داد.
فرج‌الله زارع امروز در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه، با بیان اینکه هیأت‌های ورزشی هر ساله برنامه‌های متعدد و متنوعی را در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌کند، گفت: گرامیداشت روز سوم خرداد یکی از آن مناسبت‌هایی است که ورزشکاران توجه ویژه‌ای به آن داشته و سعی می‌کنند به بهترین شکل آن را برگزار کنند.
وی از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در استان خبر داد و گفت: این همایش به صورت همزمان در مرکز استان و هشت شهرستان برگزار خواهد شد.
زارع با بیان اینکه این همایش در روز سوم خرداد با هدف ترویج فرهنگ شهادت و گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برگزار خواهد شد، بیان داشت: این همایش دوشنبه، سوم خرداد ساعت هشت صبح آغاز خواهد شد.
وی ضمن دعوت از همه ورزشکاران برای حضور در این برنامه، تصریح کرد: مکان آغاز همایش دوچرخه‌سواری در یاسوج، مقابل جهاد کشاورزی بوده و مقصد آن گلزار شهدا است.
زارع یادآور شد: این همایش با همکاری هلال‌ احمر، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، اداره‌کل ورزش و هیأت دوچرخه‌سواری استان برگزار خواهد شد.
برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل ورزش و جونان کهگیلیویه و بویراحمد از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی متنوع به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در استان خبر داد.
جهانبخش ایزدپور  ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان، به نزدیک شدن سوم خرداد اشاره و اظهار کرد: سوم خرداد باید به درستی مورد توجه همه دستگاه‌ِها قرار گرفته و به نحو مطلوب گرامی داشته شود.
مدیر‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ورزش را یکی از ابزار تبلیغی برای ترویج این چنین مراسماتی عنوان کرد و افزود: یک ورزشکار نباید تنها به ساختن جسم خود فکر کند بلکه باید در کنار جسم، قدرت پهلوانی و مردانگی را نیز افزایش داده و روح خود را تقویت کند تا بتواند هنر خود را جهت ترویج و توسعه فرهنگ‌های انسان‌سازی مانند شهادت به کار گیرد.
وی با بیان اینکه بسیاری از شهدای جنگ تحمیلی و سوم خرداد از ورزشکاران بودند، بر اجرای برنامه‌هایی در خورشأن و مقام این بزرگواران تأکید کرد و گفت: اگر چه تقدیر از جانفشانی‌های شهداء با چنین برنامه‌هایی انجام نمی‌شود اما با برگزاری یادواره‌ها و گرامیداشت این روزها می‌توان مقدار اندکی از فداکاری‌های این بزرگواران را ارج نهاده و از آنها تقدیر کنیم.
این مسؤول زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء را از مهم‌ترین اولویت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان عنوان کرد و بیان داشت: این اداره‌کل در راستای بزرگداشت سوم خرداد برنامه‌های فرهنگی و ورزشی متعدد و متنوعی را در نظر گرفته است.
ایزدپور، غبارروبی گلزار شهداء، دیدار با ورزشکاران پیشکسوت، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و در صورت فراهم شدن شرایط دیدار با امام جمعه شهر را از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی هیأت‌های ورزشی سراسر استان عنوان کرد.
وی هم چنین از برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی در مرکز و هشت شهرستان استان خبر داد و گفت: هیأت‌های مختلف ورزشی نیز به منظور گرامیداشت روز سوم خرداد برنامه‌های ورزشی مختلفی را در مرکز و دیگر شهرستان‌های استان برگزار خواهند کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری مسابقات سوارکاری، دوچرخه‌سواری، دارت، تکواندو، رزمی و همایش پیاده‌روی را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی در بخش بانوان و آقایان ویژه این روز بیان کرد.
هندبال نفت و گاز گچساران آسیایی شد
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: تیم هندبال نفت و گاز این شهرستان برای نخستین‌بار ضمن راهیابی به فینال لیگ برتر، سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی را به دست آورد.
محمد حبیبی‌نژاد اظهار کرد: تیم هندبال نفت و گاز این شهرستان عصر جمعه در سالن هندبال پدخندق با تیم کفش ملی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳۲ بر ۲۸ به سود نفتی‌ها به پایان رسید.
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تیم هندبال نفت و گاز گچساران برای نخستین‌بار در تاریخ هندبال کهگیلویه و بویراحمد و کشور ضمن راهیابی به فینال لیگ برتر، سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی را نیز به دست آورد.
حبیبی‌نژاد افزود: این بازی که با حضور پرشور هواداران گچسارانی در سالن پدخندق برگزار شد، با وجود برگزاری همزمان مسابقات حساس لیگ برتر از استقبال بالایی برخوردار بود.
وی ابراز کرد: شاگردان مهران کیخایی سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در این دیدار، تنها برای پیروزی و صعود به فینال لیگ برتر هم‌قسم شده بودند که با حمایت هواداران به این اتفاق تاریخی دست پیدا کردند.
حبیبی‌نژاد با اشاره به ادامه بازی‌های این تیم خاطرنشان کرد: فینال لیگ برتر هندبال بین دو تیم نفت و گاز گچساران و منیزیم فردوس در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در گچساران برگزار می‌شود.
وی افزود: در صورتیکه هر کدام از این دو تیم در دو بازی ۳ امتیاز کسب کنند، قهرمان لیگ برتر خواهد شد و در صورت داشتن یک باخت و یک برد بازی سوم در فردوس مشهد برگزار و تکلیف تیم قهرمان در فردوس مشهد مشخص می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1