کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بدهی میلیاردی شهرداری گچساران به پیمانکاران

21 ارديبهشت 1395 ساعت 7:21


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو اختصاصی با کبنا نیوز در مورد مطالبات میلیاردی پیمانکاران از شهرداری دوگنبدان ضمن تشکر از پیمانکارانی که دغدعه توسعه استان را دارند و با هزینه مالی خود پروژه های عمرانی را ادامه می دهند اظهار داشت: بدهی دستگاه های اجرایی استان به پیمانکاران استان ۱۸۰ میلیارد تومان می باشد.
پژمان نیک اقبالی با اشاره به اینکه این بدهی ها مختص شهرداری دوگنبدان نیست بلکه بیشتر دستگاه های اجرایی استان به پیمانکاران بدهکار می باشند بیان کرد: اداره کل راه و شهرسازی بیشترین مبلغ بدهی را به پیمانکاران را دارد.
وی عنوان کرد: دولت در سال جدید برای پرداخت مطالبات پیمانکارانی که از محل اعتبارات عمرانی قرار داد دارند رویکرد مثبتی را شروع کرده است و در این راستا با تمام پیمانکاران تسویه حساب خواهد کرد.
معاون عمرانی استانداردر خصوص بدهی شهرداری دوگنبدان به پیمانکاران تصریح کرد: اگر مطالبات پیمانکاران از محل اعتبارات عمرانی باشد مشمول این قضیه است و اگر قرار داد آنها از محل اعتبارات داخلی این سازمان باشد باید از منابع داخلی خود شهرداری  تامین و پرداخت شود چون دولت در این زمینه توان پرداخت مطلبات پیمانکاران را ندارد.
خبر: حبیب قلندری


کد مطلب: 179190

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/179190/بدهی-میلیاردی-شهرداری-گچساران-پیمانکاران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1