تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۱۷۴۶۳۶

بسیج دانشجویی اقتصاد مقاومتی را مطالبه‌گری می‌کند

۲
۰
کبنا ؛


مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج دانشجویی راستای تبیین، شناسایی و معرفی و مطالبه‌گری در راستای اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌های استان اقدام می‌کند.


شهرام مهدوی مطلق با بیان اینکه بسیج دانشجویی همواره پرچم انقلابی‌گری را در وسط میدان و با اشاره ولی امر خود برافراشته است، اظهار داشت: بسیج دانشجویی «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را در چند حوزه سرلوحه کار خود قرار داده است.
وی گفتمان سازی در درون دانشگاه‌ها را اولین محور فعالیت بسیج دانشجویی در زمینه شعار سال دانست و افزود: بسیج دانشجویی تلاش می‌کند تا گفتمان درون‌گرایی و خوداتکایی بر گفتمان برونگرایی و نگاه به بیرون در دانشگاه‌های استان مسلط شود.
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از معضلاتی که در دانشگاه ها داریم، این است که نگاه ها منعطف به بیرون و برونگراست، خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی فرهنگ مقاومت را در دانشگاه‍های استان تبیین می‌کند که یکی از جنبه‌های فرهنگ مقاومت، اقتصاد است.
مهدوی مطلق اقدام در راستای پیوند صنعت و دانشگاه در استان را یکی دیگر از محورهای فعالیت بسیج دانشجویی استان در راستای اقتصاد مقاومتی خواند و تصریح کرد: بسیج دانشجویی با توجه به امکانات و ابزارهایی که در اختیار دارد، می‌تواند در راستای سوق دادن دانشجویان و ایجاد ارتباط بین صنعت با دانشگاه‌ها در استان اقدام نماید.
وی به لزوم پیوند دانشگاه‌ها با ظرفیت‌ها و استعدادهای بومی و محلی در استان اشاره و بیان کرد: منابع و ظرفیت‌های انسانی از ابعاد مهم اقتصاد مقاومتی است که بسیج دانشجویی استان سعی در شناسایی و معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های انسانی استان دارد.
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: چون ابزار بسیج دانشجویی، ابزار اجرایی نیست لذا در راستای تبیین، شناسایی و معرفی و مطالبه‌گری در راستای اقتصاد مقاومتی در استان اقدام خواهد کرد./تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بازهم نظردادیدچکاره اید
Iran, Islamic Republic of
حرف نزن عمل کن
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1