کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای تاجگرون؛ شما سربازید

18 فروردين 1395 ساعت 10:03


سعید میراحمدی؛

جناب آقای تاجگردون؛

دیر زمانی نیست که از انقلاب شکوهمند اسلامی نگذشته است و فرهنگ ارباب رعیتی برچیده و نظام مقدس مردم سالاری دینی  با گفتمان برابری عدالت، ادب و عفت کلامی گسترانیده شده است تا در جمهوری اسلامی کسی شهامت انکه از بالا به پایین به مردم نگاه کند را نداشته باشد.

اما متاسفانه گفتار  تاسف بار شما علیه سردار ملی ایران، نماینده محبوب کهیگلویه بزرگ " عدل هاشمی" حکایت از همان فرهنگ غلط و ناپخته  دارد. ادبیاتی که از نماینده ای چون تاجگردون که ادعا های کیلومتری با برند ملی و کشوری دارد به دور از ذهن بود.

اما جناب تاجگردون بیدارشوید و از رویایی شیرین اما کاذبی که انتخابات بی رقیب گچساران و باشت برای شما ایجاد کرده است به خود بیائید. گمان نبرید چون در میدان بی رقیب، آن هم رقیبی که حتی به خود نیز رای نداده است چون در رقابت "یک دونده، یک برنده" پیروز شده اید پس یکه تاز این عرصه و پادشان این ملک و رهبری این خاک  و فرمامده این لشکرید!

نه!

اینچنین نیست؛ البته اگر چنین رویایی نیز در سر داشته اید در همین آغاز کار به شما تلنگری جهت تامل می زنیم که غلام تاجگردون بداند آینده سیاسی کهگیلویه بزرگ چون دوران ۸ ساله سابق نیست که چون نماینده فعلیشان در مجلس هشتم و نهم فردی آرام ، نجیب و ساده و صادق بود می توان هر چه دوست داشت علیه او روانه کرد، حقوق موکلینش را تضییع نمود، برایمردم دیگر حوزه انتخابیه سرنوشت تعیین کرد و انان را فرمانبر خود بخواند!

جناب تاجگردون؛
امروز این ملک، این دیار کهگیلویه بزرگ برای خود سرداری به بلندای تاریخ کهن چون سردار عدل هاشمی را در سنگر مقدس جهاد و سازندگی دارد.

امروز گوشه ای از این استان چهار فصل و آباد مردی برگرفته از دوران سخت و درد جنگ و محرومیت قبای پر افتخار وکالت این مردم قدرشناس و آگاه را به تن کرده است تا صدای آنان در بهارستان باشد و از تک صدایی و خود برتر بینی برخی های در استان جلوگیری کند!

آقای تاجگردون،

شما سردار نبوده و نیستید، صادقانه بگویم شما سردار نبوده و نیستید بلکه شما در یک قشون بی فرمانده چون قدتان از دیگران بالاتر بودو صدایتان از بقیه بم تر شد ادعای سرداری کردید؛ ملالی نیست، هر چه کاشتیت و درو کردید گواری وجودتان اما از امروز سردار ما "عدل هاشمی" پا به عرصه گذشته است تا به برخی یاد دهد که سربازی بیش نیستند! و باید ستارههای سرداری را که برقامتشان سنگینی میکنند را در بیاورند و به سربازی بازگردند. چرا که هر کسی را برای هر کاری ساخته اند.

غلام تاجگردون؛ نماینده مردم گچساران و باشت

به حرمت موکلینتان این بار از کلام تاسف بار شما علیه سردارملی" عدل هاشمی" که به او امر و نهی کرده اید و او را تهدید به زمین زدن کرده اید چشم پوشی میکنیم و این اشتباه فاحش شما را به حساب عدم پذیرش قدرت سردار هاشمی و ناپختگی سیاسی شما می گذاریم؛

اما در همین آغاز راه صادقانه و به صورت شفاف به شما اعلام می کنیم کوچکترین کنایه و توهین به سردار هاشمی و موکلینش و به تاریخ غنی و نخبه پرور کهگیلویه  پاسخش سکوت نخواهد بود!

زیرا تاجگردون باید بداند سردار ملی چون سید علی محمد بزرگواری ساکت و ساده نیست

و

چون سید محمد موحد نسبت به موکلینش بی تفاوت نیست.

او سردار ملی ایران عدل هاشمیست که هر کسی که ادعای قلدری و ترک تازی کند و پایش را بیشتر از حوزه انتخابیش و زبانش را بیشتر از وسعت نمایندگیش بردارد و قصد دخالت در حوزه انتخابیه کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام را داشته باشد سرجایش خواهد نشاند.

چرا که با امدن سردار هاشمی، خیلی های باید قبای سرداری که در قامتشان گشاد بوده است را در بیاورند و لباس سربازی به تن کنند.


کد مطلب: 173667

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/173667/آقای-تاجگرون-سربازید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1