کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در صورت عدم تایید سید «باقر» از بهرامی حمایت خواهیم کرد

12 بهمن 1394 ساعت 12:05


در پی مصاحبه سید رضا عسکری دبیر شورای اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر نداشتن کاندیدای اصلاح طلب دیگری به جز سید باقر موسوی در حوزه بویراحمد، گفتگویی را پیرامون این موضوع با اردشیر محمدی دبیر حزب مردم سالاری استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داده است که شرح این گفتگو در ادامه آمده است؛

bahrami
جناب محمدی نظر شما در مورد مصاحبه اخیر دبیر شورای اصلاح طلبان استان در مورد نداشتن هیچ گزینه اصلاح طلبی دیگری جز سید باقر موسوی در حوزه بویراحمد چیست؟ و آیا شما در شورا اصلاح طلبان مصوبه ای در این زمینه داشته‌اید؟

توضیح و بازگو کردن مصوبات شورای اصلاح طلبان استان بر عهده سخنگو شوراست و ایشان باید در این مورد صحبت بفرمایند و نه دبیر و نه سایر اعضا نمی‌توانند در این مورد اظهار نظری کنند ولی در پاسخ به سوال شما باید به این نکته اشاره کنم، تا آنجا که بنده اطلاع دارم و مصوبات شورای اصلاح طلبان کشور است به هر صورت در حوزه بویراحمد نیز همچون سایر حوزه‌ها دیگر شورای اصلاح طلبان یکی از نامزدهای انتخاباتی را به عنوان کاندید خود معرفی خواهد کرد.

در حوزه بویراحمد حزب مردم سالاری چگونه عمل خواهد کرد؟
همان گونه که در پاسخ سئوال قبل عرض کردم،حزب مردم سالاری استان همان گونه که در بیانیه‌های ستاد انتخابات حزب اعلام کرده‌ایم،طبق مصوبات شورای مرکزی حزب، به هر صورت در این انتخابات کاندیدا معرفی خواهیم کرد.جریان اصلاحات یک جریان پویاست و جریان پویا در هر سختی و شرایطی این قابلیت را دارد که در مقابل آن شرایط تصمیمات مقتضی را بگیرد در حوزه بویراحمد نیز ما به طور جد از سید باقر موسوی حمایت خواهیم کرد و امیدواریم که شاهد تایید صلاحیت ایشان باشیم اما اگر ایشان تایید هم نشدند ما از یک کاندیدای اصلاح طلب دیگر همچون دکتر بهرامی که هم کارنامه خوبی دارند و هم عضو شاخصی از خانواده اصلاح طلبان استان هستند حمایت خواهیم کرد.
حتی اگر شورای اصلاح طلبان استان با این تصمیم شما مخالفت کنند؟ ما در حزب به هر صورت کاندیدا معرفی خواهیم کرد و اگر شورا کسی را معرفی کرد،از آن فرد حمایت خواهیم کرد در غیر این صورت خود حزب این کار را خواهد کرد.

سخن پایانی؟
در پایان هم از اصلاح طلبان استان تقاضا دارم در شرایط حساس کنونی وحدت خود را حفظ کنند، و امیدواریم در روزهای آتی اخبار خوبی از تایید صلاحیت‌ها به خصوص سید باقر موسوی بشنویم / امید ملت


کد مطلب: 158113

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/158113/صورت-عدم-تایید-سید-باقر-بهرامی-حمایت-خواهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1