کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار هدایت‌خواه با جمعی از تامرادی‌ها

3 بهمن 1394 ساعت 16:07


ستار هدایت‌خواه نامزد انتخابات مجلس دوره دهم بویرحمد و دنا در جمع تامرادی‌ها حضور یافت.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، ستار هدایت‌خواه شب گذشته در جمع تامرادی‌های مقیم شهر یاسوج با اشاره به توانمندی‌های نخبگان این طایفه اظهار کرد: همه طوایف و ایلات استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله تامرادی‌ها در دفاع مقدس و همچنین پیروزی نهضت انقلاب اسلامی نقش برجسته داشتند.

وی با اشاره به سابقه ولایتمداری، دینداری و غیرت و تعصب این طایفه، بیان کرد: در زمینه مشارکت سیاسی در همه ادوار تامرادی‌ها نقش برجسته‌ای داشته‌اند که باید نظام جمهوری اسلامی قدردان این حضور پر شعر و شعور طایفه تامرادی باشد.

هدایت‌خواه از بزرگان ایل تامرادی به نیکی یاد کرد و گفت: متاسفانه نخبگان تامرادی تاکنون به حق خود در سطوح کشوری و استانی نرسیده‌اند.
نماینده سابق بویراحمد و دنا در ادامه با بیان اینکه بویراحمد تنها یک ایل و یک طایفه نیست بلکه جامعه پیوسته متشکل همه ایل‌ها و طوایف است، افزود: باید بویراحمد را یکپارچه ببینیم.

به گزارش کبنا، در این نشست، شیرعلی خرامین(رئیس سابق پیام نور استان)، شاهرضا دیودیده(مدیرکل سابق نوسازی)، گودرز بهادری( مدیرکل سابق تامین اجتماعی)، عنایت یزدان پناه( بخشدار مارگون در دولت خاتمی)، فضل منش( معاون فرماندار بویراحمد در دولت هاشمی رفسنجانی)، پاراد (رئیس آب و فاضلاب روستایی دنا در دولت نهم و دهم) و جمعی از نخبگان، طلاب و روحانیون حضور داشتند.

HDAIT (1) HDAIT (2) HDAIT (3) HDAIT (4)


کد مطلب: 155994

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/155994/دیدار-هدایت-خواه-جمعی-تامرادی-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1