کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هوای ککایل لر را دارم/ارخاین اولیز بیزم گیزمیز سیزددر

3 آذر 1394 ساعت 9:23


حبیب قلندریIMG_6409وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در همایش کارگری که به مناسبت ۲۸ آبان سالروز تصویب قانون کار که در سالن پد خندق گچساران برگزار شد، اظهار داشت: در حقیقت زندگی روزمره مردم گچساران با نفت و گاز عجین شده است.
علی ربیعی با اشاره به اینکه ۶۵۰ هزار بشکه نفت در این شهرستان تولید می‌شود، عنوان کرد: گچساران در تاریخ جنبش‌های کارگری دارای قدمت بالایی است و اعتصاب کارگران در قبل از انقلاب برای پیروزی انقلاب اسلامی خود گواه این مطلب است.
وی افزود: ما در کنار شما هستیم و من مطمئن هستم که رئیس جمهور، محرومان و فقرا را خوب می‌فهمد و می‌بیند چون او روستا زاده‌ای است که امروز از غم هر ایرانی غمگین می‌شود.
ربیعی تصریح کرد: چنان چه حل مسائل به کندی انجام می‌گیرد بخاطر پیچدگی مسائل است و گرنه این دولت در کنار شما است و مسائل و مشکلات را بخوبی درک می‌کند و عدم امنیت شغلی را با همه پوست و گوشت و استخوان درک می‌کنیم و یقین داشته باشید که ما به شدت پیگیر مشکلات کارگران هستیم.
وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی در ادامه گفت: من احساس می‌کنم این شهر با تنوع فرهنگی که دارد شبیه سالاد است چون در سالاد همه عناصر، رنگ و بوی خوب وجود دارد اما اسمش سالاد است اینجا اسمش گچساران است اما لر، خوزستانی، عرب، واقوام دیگر و همچنین همشهری‌های من ترک‌ها هستد و در کنار هم زندگی می‌کنند که این زندگی و همزیستی مسالمت آمیز در این شهر قطعا یک الگوی خوبی است.
ربیعی در پایان بیان کرد: من اینجا اعلام می‌کنم من در هیئت دولت هوای ککایل لرخوب را دارم و به باجی قاردشلارم دیرم که ارخاین اولیز، بیزم گیزمیز سیزددر.(حامی و پشتبان ما باشید که نگاه ما به شماست)


کد مطلب: 141585

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/141585/هوای-ککایل-لر-دارم-ارخاین-اولیز-بیزم-گیزمیز-سیزددر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1