کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نارضایتی مردم کهگیلویه از بانک‌ها

9 شهريور 1394 ساعت 13:46




فرماندار کهگیلویه گفت: متاسفانه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات سخت‌گیری می‌کنند که لازم است شرایط زندگی مردم را بیشتر درک و به رفع گرفتاری آن‌ها کمک کنند.


علی پوزش با اشاره به نارضایتی مردم شهرستان از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اظهار داشت: ارباب رجوع از خدمات‌دهی بانک‌ها به شدت گلایه دارد.pozsh-kohgiloe-(56)

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: متاسفانه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات سخت‌گیری می‌کنند که لازم است شرایط زندگی مردم را بیشتر درک و به رفع گرفتاری آن‌ها کمک کنند.

پوزش برخی از سخت‌گیری‌های بانکی در پرداخت تسهیلات را بی‌مورد خواند و افزود: به عنوان مثال در اولین قدم با تاخیر در بازپرداخت وام بانکی به سراغ ضامن می‌روند.

وی با بیان اینکه این اقدام مشکل‌ساز باعث ترس مردم از ضمانت می‌شود تصریح کرد: در پرداخت معوقات اقساط قبل از قربانی شدن ضامن سراغی از وام گیرنده بگیرند و تذکر لازم را بدهند.

پوزش افزود: این شیوه برخورد با ضامن باعث بروز نوعی بی‌اعتمادی در جامعه می‌شود و دیگر کسی حاضر نمی‌شود که ضمانت بانکی بکند در نتیجه هم مردم و هم بانک متضرر می‌شوند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه بانک‌ها در ارائه تسهیلات روی اعصاب مردم راه می‌روند خاطرنشان کرد: برخورد با ضامن در تاخیر پرداخت معوقات از سوی وام گیرنده، معرفی ضامن را به کابوس دریافت تسهیلات از بانک تبدیل کرده است./فارس

 


کد مطلب: 123056

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/123056/نارضایتی-مردم-کهگیلویه-بانک-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1