کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گچساران شهرستانی خاص در علم و تحصیل

3 شهريور 1394 ساعت 22:21


عبدالرحیم رحیمی  در جشن تجلیل از دانش‌آموزان و نفرات برتر کنکور سراسری این شهرستان که در محل سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: گچساران از شهرستان‌های خاص در زمینه علم و تحصیل بوده اگر چه در دیگر زمینه‌ها نیز دارای استعداد و پتانسیل‌های زیادی است.

وی افزود: کسب رتبه‌های زیر هزار توسط ۳۵ دانش‌آموز گچسارانی افتخاری بزرگ بوده که نشان از تلاش و کوشش نسل نوجوان و جوان این شهرستان برای رسیدن به پله‌های ترقی در علم و تحصیل دارد.

فرماندار گچساران تصریح کرد: موفقیت و پیشرفت این دانش‌آموزان تنها نتیجه تلاش انفرادی آنها نبوده بلکه در این موفقیت بزرگ خانواده‌ها و مربیان نقش خاص عیرقابل انکاری داشته‌اند.

رحیمی یادآور شد: موفقیت روزافزون دانش‌آموزان در نتیجه جامعه شهرستان گچساران از خواسته‌های همیشگی مسئولان به ویژه مسئولان این شهرستان بوده و در این راه حمایت و همکاری لازم صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان برتر امروز در گچساران می‌توانند بزرگان علم و تکنولوژی ایران اسلامی نه تنها در سطح کشور بلکه عرصه جهانی باشند.

رحیمی توکل به خداوند، تلاش و ممارست همچنین خستگی‌ناپذیری در عرصه علم را رموز موفقیت عنوان کرد و گفت: آینده ایران اسلامی در دستان و نبوغ دانش‌آموزان برتر امروز این مرز و بوم در هر کجای کشور است.

فرماندار گچساران در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال آینده تعداد نفرات برتر کنکور سراسری گچساران بیشتر از آمار ۳۵ نفر کنونی باشد./فارس


کد مطلب: 121881

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/121881/گچساران-شهرستانی-خاص-علم-تحصیل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1