کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حاتمی ‌رئیس هیئت واترپولوی نفت و گاز گچساران شد

1 شهريور 1394 ساعت 19:12




رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از معرفی رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی این شرکت خبر داد.


محمد حبیبی‌نژاد عصر امروز در نشست با خبرنگاران این شهرستان از معرفی رئیس جدید هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خبر داد.
وی با بیان اینکه محمد حاتمی به عنوان رئیس جدید هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی شرکت نفت گچساران معرفی شده است، افزود: این معارفه در نشست مدیران ورزش نفت و گاز گچساران و رئیس هیئت واترپلو کهگیلویه و وبویراحمد اعلام شده است.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گازگچساران با تأکید بر این انتخاب تصریح کرد: واترپلو از جمله رشته‌های پرافتتخار و با قدمت باشگاه نفت و گاز گچساران بوده که باید برای موفقیت آن تلاش کرد.

حبیبی‌‌نژاد یادآور شد: واترپلو ی نفت گچساران در سال‌های اخیر نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده سازد که امیدواریم با برنامه‌ریزی صحیح و بررسی همه جانبه این مشکلات برطرف شود.

وی ضمن تقدیر از زحمات عبدالرضا خرم‌آبادی، رئیس سابق هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی واترپلو نفت گچساران اظهار کرد: امید است شاهد پیشرفت و تعالی این ورزش در گچساران باشیم.

رضا حاتمی، رئیس جدید هیئت شنا، شیرجه و واترپلو نفت و گاز گچساران نیز در این نشست عنوان کرد: نظم و انضباط کاری و تیمی رمز موفقیت تیمی بوده و ما نیز با اولویت قرار دادن این مهم تلاش خود را برای موفقیت این تیم به کار خواهیم بست.

وی تأکید کرد: اولویت قراردادن بازیکنان مستعد و با انگیزه منطقه جهت عضویت در تیم واترپلو تاثیر بسزایی در موفقیت این تیم خواهد داشت.

حاتمی افزود: برنامه‌ریزی برای استعدادیابی، آموزش و نحوه صحیح تغذیه ورزشکاران این رشته در اولویت کار هیئت شنا و واترپلو قرار دارد.

 


کد مطلب: 121678

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/121678/حاتمی-رئیس-هیئت-واترپولوی-نفت-گاز-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1