کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نقدی بر عملکرد تاجگردون در استیضاح وزیر آموزش و پرورش

5 تير 1394 ساعت 17:32


یک فرهنگی
روز استیضاح وزیر آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید«دکتر فانی» در حالی برگزار شد که متاسفانه با حرکت هوشمندانه نمایندگان اصولگرای ضد دولت، موجب شد مجلس به ضعیف ترین وزیر آموزش و پرورش سه دهه انقلاب رای اعتماد دوباره دهد!
تا مسیر جدایی جامعه فرهنگی کشور؛ خصوصا فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با دولت تدبیر و امیدی که نقش مهمی در به روی کار امدن این دولت داشتند روز به روز زیاد و زیاد تر شود!
شوربختانه آنجاست که نماینده استان محروم و مظلوم کهگیلویه و بویراحمد(آقای دکتر تاجگردون)، نماینده ای که در گچساران لباس اصلاح طلبی بر تن می پوشد و در بهارستان خیمه اصولگرای بر قامت خود می بندد، در این روز به جای آنکه صدای ملت، صدای موکلین خود و از همه مهمتر صدای معلمین مظلوم و زجر کشیده نظام آموزشی کشور در برابر ناتوانی،ضعف و انفعال وزیر آموزش و پروش باشند که با عملکرد نا حیح خود تربیت و آموزش و معیشت معلیمن را به فنا داده است؛
باز هم از حقوق ملت روی برگرداندند و به جای آنکه صدای جامعه معلمین مظلوم باشند تن به همکاری با جبهه اصولگرای ضد دولت دادند و با بازی هوشمندانه ای که تیم جبهه پایداری در استیضاح وزیر آموزش و پرورش ترسیم کرده بوند تا با رای مجدد خود به وزیرآموزش و پرورش باز هم بر نارضایتی جامعه فرهنگی کشور با دولت منتخب ملت بیفزایند و روحانی را از ملت دور سازند!
«آقای تاجگردون» شما قرار بود صدای معلمین ناتوان و مظلوم استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور باشید!!!
اما چرا سخنگوی جبهه اصولگرای مجلس شده اید؟
«آقای تاجگردون»!! خجالت می کشیم که بگوییم به شما رای داده ایم چرا که رای شما حاصل قلم های ما معلمین بود و امروز کار شما رو چگونه درو کنیم؟
بیچاره شهر و دیار و استان کهگیلویه و بویراحمد که احساس می کرد تاجگردون صدای جمع شدن سفره معلمین را می شنود!
… چه خوش خیال بودیم که تصور می کردیم نماینده ما در جهت خواسته های ملتش گام بر می دارد اما افسوس که تاجگردون توجه نکرده است و جز ثنای گویی جبهه پایداری کاری نمی کند!
… و امروز به بهانه حمایت از دولت با سخنرانی فریبنده خود بر جدایی ملت بر دولت افزود تا زین پس جامعه فرهنگی کشور و استان نه حامی دولت تدبیر و امید باشد و نه تاجگردون را نماینده و صدای خود بداند!
…ای کاش به جای تاجگردون نماینده ای مردمی در مجلس می داشتیم تا صدای جامعه مظلوم فرهنگیان در کشور باشد… البته برای نماینده ای که سفرهای خارجی اش چون سوئد را در کارنامه عیدانه خود دارد زهی خیال باطلست که حامی ملت و مظلومین باشد…


کد مطلب: 112476

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/112476/نقدی-عملکرد-تاجگردون-استیضاح-وزیر-آموزش-پرورش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1