کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید از دفتر پایگاه خبری کبنانیوز مطرح کرد

محسن عزیزی، مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد: 10 هزار بیمار صعب‌العلاج در استان شناسایی شد (+ فیلم)

6 آبان 1402 ساعت 3:24

محسن عزیزی_ مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد_ به‌مناسبت هفته بیمه سلامت از دفتر پایگاه خبری کبنانیوز بازدید کرد.


محسن عزیزی_ مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد_ به‌مناسبت هفته بیمه سلامت از دفتر پایگاه خبری کبنانیوز بازدید کرد.
به گزارش کبنا، عزیزی در حاشیه این بازدید، اظهار داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد 520 هزار بیمه شده داریم که نزدیک به 318 هزار نفر از بیمه شدگان روستایی، عشایری و شهرهای زیر 20 هزار نفر هستند.
وی افزود: هزینه 5 دهک اول بیمه شدگان رایگان هستند و دهک 6 تا 9 از تخفیف عمده برخوردار هستند.
مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه فیزیوتراپی، سی‌تی اسکن، درمانگاه‌های عمومی سقف خرید خدمت برای بیمه شدگان ما برداشته شد.
وی در ادامه به خدمات بیمه سلامت به بیماران صعب‌العلاج و خاص اشاره کرد و گفت: قبلاً 5 بیماری خاص و صعب‌العلاج تحت پوشش ما بود که صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج و خاص را تشکیل دادیم که اکنون این صندوق 107 بیماری را تحت پوشش قرار داده و نحو مطلوب مدیریت می‌شود.
وی افزود: 10 هزار بیمار صعب‌العلاج و خاص تاکنون در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی کردیم که هفت هزار نفر از آنها حداقل یک بار خدمت گرفته‌اند.
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد به طرح جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: آمارها در این باره تفاوت‌های فاحشی دارند و باید این آمارها غربال شوند. آمارهای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد 3 تا 5 هزار زوج را نابارور اعلام  کزدند که بر اساس آمارهای ما هزار نفر زوج‌ نابارور در استان کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد که بیمه شدگان خصوصی 90 درصد خدمات می‌گیرند و بیمه شدگان دولتی 70 در صد.
        

ادامه دارد...


کد مطلب: 468610

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/468610/محسن-عزیزی-مدیرکل-بیمه-سلامت-کهگیلویه-بویراحمد-10-هزار-بیمار-صعب-العلاج-استان-شناسایی-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1