کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد؛

مدیرعامل بیمه ایران: هیچ اعتباری در این شرکت بازگشت داده نشده است / رویه ما ارائه خدمت مطلوب به مردم است

19 مهر 1401 ساعت 20:25

مدیر کل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: هدف ما در بیمه ایران، تکریم مردم و ارائه خدمت با کیفیت است.


در پی انتشار خبری در سایت کبنانیوز، خالق شکور مدیرعامل بیمه ایران در کهگیلویه و بویراحمد به توضیح مواردی پرداخت.
به گزارش کبنا، مدیرعامل بیمه ایران در کهگیلویه و بویراحمد پس از انتشار خبری در پایگاه خبری کبنانیوز با عنوان «قصه پرغصه برگشت بودجه؛ این بار بیمه ایران در کهگیلویه و بویراحمد با عدم پرداخت منصفانه خسارات مردم استان» به توضیح مواردی پرداخت.
خالق شکور مدیرکل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا نیوز، اظهار داشت: بیمه ایران در راستای ارائه خدمات هوشمند و الکترونیک برای سهولت دسترسی مشتریان و بیمه‌گذاران به خدمات گسترده و متنوع خود، حرکت می‌کند و هدف ما تکریم مردم و ارائه خدمت با کیفیت است.
شکور در ادامه افزود: در حال حاضر بیش از 50 درصد بازار بیمه استان کهگیلویه وبویراحمد در اختیار بیمه ایران است ودر این راستا و بمنظور کاهش مراجعات مشتریان به شعب و مراکز پرداخت خسارت، سامانه «بیمه ایران من» در سراسر کشور راه اندازی شده و تمامی بیمه گذاران می‌توانند برای دریافت خسارت و صدور برخط بیمه نامه خود از این طریق اقدام نمایند.
وی توسعه، گسترش و تنوع خدمات بیمه‌ای را یکی از اقدامات اساسی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان برشمرد و گفت: با توجه به استقبال مردم از محصولات متنوع بیمه ایران، به شاخص های خوبی در تولید حق بیمه رسیدیم و نسبت به سال گذشته حدود 47 درصد رشد حق بیمه داشتیم. این موضوع نشان دهنده رضایت مردم از خدمات و محصولات بیمه ایران و همچنین به کارگیری ساز و کارهای مناسب برای ارتباطات مناسب با مردم است.
مدیرکل بیمه ایران استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری بیمه ایران با مسئولان استانی را خوب توصیف کرد و گفت: همکاری و تعامل بسیار خوب بیمه ایران با مسئولان دستگاهای قضایی و نیروی انتظامی نقش بسیار موثری در کاهش تصادفات و تقلبات داشته است و امیدوارم با تدوام این همکاری شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.
شکور در ادامه با تاکید بر اهمیت فرهنگ بیمه، تصریح کرد: تبلیغات مناسب و معرفی درست خدمات، مردم را به سمت بیمه ترغیب می‌کند. قطعا اگر تعداد زیادی از مردم اموال خود را در مقابل خطراتی مانند آتش سوزی، زلزله، سیل و سایر خطرات طبیعی و غیر طبیعی بیمه کرده باشند در زمان بروز حادثه کمتر آسیب می بینند و خیالشان راحت است که پشتیبان دارند، چرا که بیمه یک امنیت اجتماعی ایجاد می‌کند.
وی با رد بازگشت اعتبارات در بیمه ایران گفت: رویه ما در بیمه ایران پرداخت خسارت در کوتاهترین زمان ممکن است و به محض صدور رأی قطعی از طریق مراجع قضایی، تمام خسارت به ذی نفعان و زیان دیدگان پرداخت می‌گردد.
کبنانیوز این آمادگی دارد که نظرات کارشناسان و متخصصان بیمه را پیرامون صحبت‌های مدیرعامل بیمه ایران را منتشر کند.


کد مطلب: 453254

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/453254/مدیرعامل-بیمه-ایران-هیچ-اعتباری-این-شرکت-بازگشت-داده-نشده-رویه-ارائه-خدمت-مطلوب-مردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1