کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

افتتاح و کلنگ‌زنی 42 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بویراحمد / وضعیت شکننده بویراحمد / توصیه‌های کناری به مردم در آستانه سال نو ( + فیلم )

14 بهمن 1399 ساعت 15:19

فرماندار شهرستان بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی 42 پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر خبر داد.


فرماندار شهرستان بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی 42 پروژه عمرانی و اقتصادی در دهه فجر خبر داد.
به گزارش کبنا، شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد صبح امروز (سه شنبه 14 بهمن ماه 99) در جمع خبرنگاران با تبریک ایام دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امیدوارم هر چه سریعتر سایه شوم کرونا بر سر جامعه برود، تا دوباره شاهد خلق حماسه‌ها از سوی مردم ایران زمین باشیم. استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا جزو استان‌های پیش رو بوده که از همین جا از همه مردم و مسئولان تشکر می‌کنم.
وی در ادامه افزود: مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد جوان و سنی حدود 50 سال دارد که قبل از انقلاب در محرومیت کامل بسر می‌برد. در همه شاخص‌ها؛ (مسکن، راه، بهداشت، سلامت و آموزش و کار عمرانی) شهرستان بویراحمد به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست. این‌ها به برکت نظام اسلامی و خون پاک جوانان است.
    
کناری گفت: مرکز استان دارای ظرفیت‌های بالا و جزو غنی‌ترین شهرهای ایران است که امیدوارم نهایت بهره از این شهر را مردم ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد ببرند.
فرماندار شهرستان بویراحمد در ادامه به پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان اشاره کرد و گفت: 42 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان بویراحمد افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.
وی افزود: از این 42 پروژه، 31 پروژه عمرانی در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که 28 پروژه افتتاح و سه پروژه 9 کلنگی زنی است.
کناری گفت: 11 پروژه اقتصادی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، افتتاح خواهد شد که رهاورد افتتاح این پروژه‌ها، 269 اشتغال مستقیم در پی خواهد داشت. مهم‌ترین پروژه در بخش کشاورزی خواهد بود.
    
افتتاح کارخانه پرورش مرغ تخمگذار، گلخانه گل رز، کارخانه تولید محصولات فلزی، کارخانه تولید جعبه مقوایی، مجتمع گردشگری، آسفالت، بهسازی جاده‌ها، آبرسانی و افتتاح مدارس از جمله این پروژه‌ها هستند.
 شاهرخ کناری فرمانداری شهرستان بویراحمد
در خصوص وضعیت این شهرستان به لحاظ شیوع کرونا، هشدار داد و اظهار داشت: وضعیت این شهرستان شکننده و خطرناک است. شهرستان بویراحمد به لحاظ بیماری کرونا در وضعیت زرد قرار دارد و مردم باید بیش از هر زمان دیگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد کرونا را مدنظر قرار بدهند.
   
وی با بیان اینکه نباید جامعه و مردم دچار عادی انگاری شوند، افزود: طبق گفته کارشناسان بهداشت و علوم پزشکی استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی ضروری است، در غیر این صورت کرونا، دردسرها و محدودیت‌ها بر می‌گردد.
کناری تاکید کرد: بستری‌ها در بیمارستان شهید جلیل یاسوج در حال افزایش است. لذا شهرستان وضعیت خوبی ندارد و مردم باید رعایت کنند.
وی با بیان اینکه در آستانه سال نو هستیم، افزود: صنوف و کسبه ما باید فعالیت داشته باشند. بخش عمده از شهروندان شهرستان بویراحمد، روستاها و شهرهای همجوار از همین بازار ارتزاق می‌کنند. باید کمک کنیم که هم چرخ اقتصادی بچرخد و هم سلامت و هم امنیت برقرار باشد. این نیازمند، عزم همگاری در بین مردم و مسئولان است. لذا تلاش کنیم که در آستانه سال نو کسبه و بازاری‌های ما، فعالیتشان را ادامه دهند. برای اینکه از وضعیت زرد به وضعیت آبی بیائیم، باید دورهمی ها را کمتر کنیم. رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مدنظر قرار بدهیم. مراسم‌های عزا پاشنه آشیل شیوع این بیماری شده است. علی رغم تاکیدات زیاد کارشناسان و دلسوزان متأسفانه مراسم‌های فاتحه خوانی برگزار می‌شوند و آنهم به صورت تجمعی.
شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد تاکید کرد: ادارات، مدیران، مسئولان و مردم دستورالعمل‌های کرونا را رعایت کنند تا پایان سال خوشی داشته باشم.

    
    
    


کد مطلب: 430320

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/430320/افتتاح-کلنگ-زنی-42-پروژه-عمرانی-اقتصادی-شهرستان-بویراحمد-وضعیت-شکننده-توصیه-های-کناری-مردم-آستانه-سال-نو-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1