کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع خبرنگاران مطرح شد

( فیلم ) توضیحات معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص علت تغییر فرمانداران و انتخابات / آخرین خبر در باره تغییر فرماندار بویراحمد

4 بهمن 1399 ساعت 15:21

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت تغییر فرمانداران شهرستان‌های استان را تشریح کرد.


 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت تغییر فرمانداران شهرستان‌های استان را تشریح کرد.
   

( فیلم ) توضیحات معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص علت تغییر فرمانداران و انتخابات / آخرین خبر در باره تغییر فرماندار بویراحمد
 
به گزارش کبنا، «احد جمالی» صبح روز ( شنبه 4 دی ماه 99) در جمع خبرنگاران افزود: تغییر فرمانداران طبیعی است که شاه بیت وزارت کشور در این زمینه انتخابات ریاست جمهوری، شوراها، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در برخی مناطق کشور پیش رو است.
 وی اظهارکرد: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخابات میان دوره‌ای مجلس را داریم.
 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طبیعی است که باید آسیب شناسی لازم نسبت به انتخابات‌های قبلی داشته باشیم و نهایتاً در جاهایی که لازم به تغییرات است فرمانداران و بخشداران تعییرات انجام دهیم.
 جمالی تصریح کرد: معمولاً در یک مدت زمانی تا قبل از انتخابات تغییرات را انجام می‌دهیم مگر اینکه موضوع خاصی پیش بیایبد.
 وی در خصوص تغییر فرماندار شهرستان مارگون ادامه داد: فرمانداری شهرستان مارگون که دارای سرپرستی است و باید تکلیفش مشخص شود.
 معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سؤال که تغییر فرماندار بویراحمد صحت دارد؟ عنوان کرد: فرماندار شهرستان بویراحمد در حال تغییر است و نیروی معرفی شده اما پس از تأیید صلاحیت و طی مراحل قانونی انجام می‌شود البته هرچه قانون اعلام کند تمکین خواهیم کرد.
 جمالی تاکید کرد: برای تغییر فرمانداران تا در وزارت کشور برای نیروهای جدید حکم صادر نشود نمی‌توان روی این مسائل حسابی باز کرد. 
وی بیان کرد: در خصوص تغییر فرمانداران استان هیچ حب و بغضی وجود ندارد و در این زمینه با وزارت کشور هماهنگی داریم و دستگاه‌های نظارتی هم نظارت دارند.

بیشتر بخوانید:

جمالی: به آقای خوان‌پایه اطلاع‌رسانی کردیم / ماندن او در این مسئولیت غیر قانونی بود/ خوان‌پایه: هیچ اطلاع‌رسانی به بنده نکرده بودند، مخفی‌کاری کردند / اگر مکاتبه یا نامه‌ای دارند، منتشر کنند

گفتنی است که روز پنجشنبه دوم بهمن ماه فرمانداران شهرستان کهگیلویه و گچساران تغییر کردند که با پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد «علی رضا اتابک»، فرماندار شهرستان کهگیلویه جایگزین «علی خوان پایه»، فرماندار شهرستان گچساران شد و «دارا کریمی‌نژاد»، فرماندار سابق لنده و مدیرکل فعلی امور روستایی و شوراهای استانداری جایگزین اتابک به سمت فرماندار کهگیلویه منصوب شد.


کد مطلب: 429985

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/429985/فیلم-توضیحات-معاون-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-خصوص-علت-تغییر-فرمانداران-انتخابات-آخرین-خبر-باره-فرماندار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1