تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۳۷
کد مطلب : ۴۲۶۶۷۱
کاندیدای احتمالی انتخابات میاندوره گچساران و باشت در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز:

عبدالرحیم رحیمی: تابع خرد جمعی هستم /تابع پست اینستاگرامی آقای تاجگردون هستم / به دلیل اختلافات فرزندان کهگیلویه و بویراحمد تخریب می‌شوند / سید قدرت حسینی در رد اعتبار نامه تاجگردون بدنام شده است / نظر «حاج رحیمی» در باره دعوای سید قدرت و تاجگردون/ این حرف آقای حسینی در باره تاجگردون را قبول ندارم

۱۸
۰
عبدالرحیم رحیمی: تابع خرد جمعی هستم /تابع پست اینستاگرامی آقای تاجگردون هستم /  به دلیل اختلافات فرزندان کهگیلویه و بویراحمد تخریب می‌شوند / سید قدرت حسینی در رد اعتبار نامه تاجگردون بدنام شده است / نظر «حاج رحیمی» در باره دعوای سید قدرت و تاجگردون/ این حرف آقای حسینی در باره تاجگردون را قبول ندارم
کبنا ؛عبدالرحیم رحیمی فرماندار سابق ویژه لرستان و گچساران که از سوی وزارت کشور به عنوان فرماندار برتر شناخته شد، با صدور بیانیه‌ای برای حضور در انتخابات میاندوره گچساران و باشت اعلام کاندیداتوری کرد. او در بیانیه خود کلیدواژه‌های همانند؛ مطامع دنیوی، رفتارهای کورکورانه، خودخواهی، تک روی، خرد جمعی و نظر معتمدین طوایف  را مطرح کرد. واکنش‌های زیادی به بیانیه عبدالرحیم رحیمی در فضای مجازی صورت گرفت.[کلیک کنید] با او گفت و گوی مختصری انجام داده‌ایم که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
رحیمی کاندیدای احتمالی انتخابات میاندوره گچساران و باشت در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه خرد جمعی مدنظر شما چیست؟ اظهار داشت: در بیانیه‌ای که صادر کردم نخواستم سیاست بازی کنم در واقع این بیانیه حرف دل بنده و آن چیزی که رویکرد و منطق بنده بود، در آن آمده است.
وی افزود: تعارف نداریم، من بیانیه می‌دهم و هر شخص و فردی می‌تواند برداشت خود را کند، بنده خارج از مسائل سیاسی نظرات و عقیده خودم را مطرح می‌کنم، شهرستان‌های گچساران و باشت، استان و کشور ما الان یکسال بدون نماینده است. یعنی حوزه انتخابیه گچساران و باشت یکسال نماینده نخواهد داشت و این خسران است. الان اغلب پروژه‌ها غیرفعال و معطل پیگیری در سطح استانی و کشوری است. آقای تاجگردون در این شهر به مردم خدمت می‌کرد، حداقل در سطح کلان جاده، لوله آب، گاز، برق و سایر خدمات معنوی و مادی صورت می‌گرفت. انتقادات و گلایه‌ها سرجای خودش باقی است، اما شهرستان‌های ما الان بدون نماینده هستند. حتماً که نباید نفع شخصی می‌بردیم، آقای تاجگردون در حال خدمت به مردم بود.
فرماندار سابق ویژه لرستان در ادامه به دلایل محروم شدن مردم از خدمات افرادی همچون تاجگردون می‌پردازد و می‌گوید: حذف نیروهای توانمند و نخبه و ملی استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر آن مشکلات و اختلافاتی است که بین ماها در سطح استان در چهل سال اخیر به وجود آمده و عده‌ای را به جان هم انداخته‌اند و همه این افراد فرزندان همین شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد هستند. متاسفانه همیشه به دنبال تخریب همدیگر هستیم و نتوانستیم از ظرفیت‌های همدیگر برای خدمت به استان و شهرستان استفاده کنیم و این مسئله مهمی است که بنده به شخصه از این بابت بسیار ناراحت هستم.
رحیمی در ادامه به موضوع اعتبار نامه تاجگردون اشاره و تصریح کرد: همه برای پیروزی آقای تاجگردون در دوره‌های گذشته تلاش کردند، آقای تاجگردون یک ظرفیت برای همه قشرهای سیاسی، غیرسیاسی، مخالفین و موافقین بود و در هر سه دوره با رأی مردم نماینده شد. بحث رد اعتبارنامه تاجگردون یک مسأله طبیعی است، همان قانونی که آقای «احمدی نژاد» و «هاشمی رفسنجانی» را از کاندیداتوری و ادامه خدمت در کسوت ریاست جمهوری منع کرد، به آقای تاجگردون هم گفتند که طبق قانون نمی‌توانید نماینده باشید و قانون صراحتاً گفته است.
وی با تاکید بر اینکه قانون اجازه دو باره کاندیداتوری را به غلامرضا تاجگردون در انتخابات میاندوره گچساران و باشت نداد، بیان کرد: در زمان حاج «بهرام» هم یک ضربه‌ای خوردیم، وی نیامد و حرف و حدیث‌های در باره تأیید یا رد صلاحیت وی مطرح می‌شد، و در دقایق آخر وارد صحنه انتخابات شد و با اختلاف خیلی کم شکست خوردیم. الان هم با توجه به شرایطی که حاکم شد، گفتند دوستانی که در خودشان این توانایی را می‌بینند، و بین مردم جایگاهی داشته باشند، وارد میدان انتخابات شوند.

بیشتر بخوانید:

اولین بیانیه رسمی عبدالرحیم رحیمی کاندیدای انتخابات میاندوره گچساران و باشت / با خرد جمعی، دوری از خودخواهی و تک روی عمل می‌کنیم / عده‌ای منفعت طلب، کورکورانه مانع ورود تاجگردون به مجلس شدند


هماورد دو باره تاجگردون و سید قدرت در میاندوره / فراخوان تاجگردون برای یارانش

فرماندار سابق گچساران در ادامه با بیان اینکه تا برگزاری انتخابات میاندوره گچساران و باشت زمان زیادی است، گفت: فعلاً مشخص نیست که چه کسی از فیلترهای قانونی شورای نگهبان عبور کند. اگر به «سیدقدرت حسینی» که در رد اعتبارنامه تاجگردون بد نام شده است، سئوال شود، که آیا تأیید می‌شوی، و اگر بگوید، بله، حتماً با عالم غیب در ارتباط است. در حال حاضر نمی‌دانیم که شورای نگهبان چه کسی یا کسانی را تأیید می‌کند، شورای نگهبان معیارهایی دارد. بنده مطیع قانون، نظام و مقرارت هستم. الان نمی‌توانیم بگوییم، چه می‌شود، ولو اینکه همه بگویند «رحیمی» کاندیدای انتخابات مجلس در گچساران و باشت است. حداقل دلیل بنده این است که آقایان اجازه دهند که ما برای انتخابات ثبت نام کنیم و از فیلتر اولیه شورای نگهبان بیرون بیایم و اگر همه ما تأیید شدیم، ان شا الله بعد مردم خودشان انتخاب می‌کنند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426671-1.jpg
عبدالرحیم رحیمی در ادامه گفت: به غیر از آقای «ساسان تاجگردون»، و بنده نمی‌دانم دیگر چه کسانی می‌خواهند، ثبت نام کنند. البته آقای «حسن نوروزی» هم قرار است ثبت نام کند. شایعاتی هم شنیده‌ام که آقای «شهرام شریفی» هم قرار است، ثبت نام کند. چند نفر ثبت نام می‌کنیم و هر وقت نتیجه اولیه شورای نگهبان بیرون آمد، آن موقع گزینه نهایی انتخاب می‌شود.
وی در ادامه به پست اینستاگرامی معروف غلامرضا تاجگردون و معرفی یارانش، [کلیک کنید] و اظهار داشت: «حاج غلام تاجگردون» با انتشار آن پست، اقدامی کرد که به ضرر خودش شد، تعدادی در آن پست عکسشان بودند و عده‌ای که باید عکسشان می‌بود، در آن پست نبودند و این پست با عجله بود و عکس افراد شاخص هوادار «حاج غلام» نبودند، البته تنها هدف از این پست این بود که با خرد جمعی می‌توان یک فرد را برای انتخابات معرفی کنند.
فرماندار سابق گچساران در ادامه افزود: اولاً آیا آقای تاجگردون قبول دارند که تمام یارانش که تعیین می‌کنند، چه کسی به مجلس می‌رود؟ همین اینها هستند.
رحیمی در باره ساز و کار گزینه نهایی کاندیدای انتخابات میاندوره گچساران و باشت صحبت‌های کرد و گفت: اگر فردا روزی، «حاج غلام» بگوید، چون من فامیلم تاجگردون است و حق و حقوقی دارم، یا من بگویم، فامیلم «حاج رحیمی» است و قوم و خویش زیاد دارم، و اینگونه کاندیدای نهایی انتخاب شود. قابل قبول نیست. ان شاء الله این رویه وجود ندارد. و ما همه تابع یک خرد جمعی باشیم. تابع یک معیار باشیم.
وی تصریح کرد: هرچه بزرگان بگویند و بر اساس یک شاخص‌هایی از پیش تعیین شده و یا به صورت رأی گیری بین کاندیداهای احتمالی یک نفر را برای کاندیدای نهایی انتخابات میاندوره گچساران و باشت انتخاب کنند؛ همه باید تابع خرد، منطق و معیار باشیم. ابتدا باید تابع سیستم و مقرارت باشیم و بنده نباید حقی برای خودم قائل شوم اگر بنده تأیید شدم آن وقت می‌توانم بگویم که قرار است کاندیدا باشم یا نباشم. بنده تابع خردجمعی هستم.
رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انتخابات میاندوره گچساران و باشت در واقع آری یا نه به اعتبارنامه آقای تاجگردون است، اظهار داشت: من این را به این شکل قبول ندارم، البته مردم نگران شده‌اند و آنها حق دارند که ناراحت باشند، وارد شدن به این مسائل هنوز زود است. اول اجازه بدهیم، که کاندیداهای احتمالی از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند، بعد در باره این مسائل تصمیم گیری شود.
رحیمی در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه «سیدقدرت حسینی در مصاحبه اخیر خود، انتقاداتی به آقای تاجگردون داشتند و او را به تمامیت خواهی و به حکومت موروثی محکوم کردند و نام شما را هم بیان کردند، نظر شما در این باره چیست؟ اظهار کرد: بنده در دعواهای آقای حسینی و آقای تاجگردون ورود نمی‌کنم. نظر آقای حسینی قابل احترام هست. توصیه بنده این هست که اگر دلسوز این مردم هستیم و اگر دلمان برای این مردم می‌سوزد، باید وارد جزئیات نشویم و به همدیگر احترام بگذاریم همه را به تفاهم، تعامل و همدلی دعوت کنیم، این شعار نیست. آقای تاجگردون و خانواده‌اش زحمت زیاد کشیدند و توانایی و سابقه سیاسی دارند. اما اینکه بگوییم، ایشان به غیر از خودش و خانواده‌اش، نمی‌خواهد کس دیگری کاندیدا شود، را قبول ندارم. آقای تاجگردون به رشد فرزندان این استان و شهرستان کمک‌های زیادی کرد.
این را هم بگویم اگر کسی بخواهد به خاطر یک رأی برای بنده بخواهد به کسی توهین و اهانت کند و یا با فردی دشمنی و یا بین خانواده‌ای اختلاف به وجود بیاید را نمی‌خواهم. توصیه‌ام این است که همه آزاد هستند و هرفردی سلیقه و حق رأی دارد. این رأی و انتخابات تمام می‌شود و اصل آن است که در کنار یکدیگر با تفاهم و همدلی، هر کسی که بر اساس قانون جمهوری اسلامی مردمان را انتخاب کردند، احترام بگذاریم و امیدوارم هرچیزی که خیر خداوند است، پیش بیاورد.
وی در در پاسخ به این اصرار کبنا که آیا شما تابع خرد جمعی عمل می‌کنید، اظهار داشت: بنده 100 درصد تابع خرد جمعی هستم. و تابع همان پست اینستاگرامی آقای تاجگردون هستم، با هم تصمیم می‌گیریم، نه با تک روی و خود محوری. هیچ‌کس قیم کسی نیست.»

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000426/nf00426671-2.jpg
در پست اینستاگرامی آقای تاجگردون منظور این نبوده که همه آن‌ها می‌توانند، کاندیدا شوند، بلکه به قول خودمان از هر «چاله‌ای» یک نفر را گذاشته بود که همه ماها با هم تصمیم می‌گیریم. نباید همیشه بنا را بر بدگمانی بگذاریم. اگر افرادی در آن لیست نبوده، یقیناً عمدی در کار نبوده و سهواً اسمی نیامده.
کاندیدای احتمالی میاندوره گچساران و باشت در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: اگر در آینده هم بخواهیم به این حرف خودمان اضافه یا کم کنیم، بیانیه شماره دو، سه و... در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر خواهیم کرد. از طرفی بحث بیماری کرونا است. اگر جایی حضور پیدا نمی‌کنیم و به دنبال کسی نمی‌رویم، به این خاطر است که نمی‌خواهم، باعث شوم که عزیزی به خاطر تشکیل جلسه‌ای و رفتن به مکانی فردی که ناقل این بیماری است، حادثه ناگواری رخ دهد. لذا تا پایان این بیماری با همین دنیای مجازی فعالیت می‌کنیم. تا هم مزاحمتی برای آشنایان و دوستان ایجاد نکنیم. اگر در مکانی حضور پیدا نکردیم به خاطر احترام به کادر درمانی، پرستاران، پزشکان، پروتکل‌های بهداشتی و قوانین بهداشتی و همچنین سلامت مردم حفظ شود، است. و از طرفی دوست نداریم که مردم را از همین الان تا روز انتخابات درگیر کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچ
Iran, Islamic Republic of
سلام
اقای رحیمی فرماندار گچساران بودی چکار کردی هیچ کاری نکردی چه برسه نماینده شدن
مردم باید دست از این قبیله و قومی بردارن باید به کسی رای بدن که کاری کنه واسه شهر چقدر ما جوان بیکار داریم به کسی رای بدین که کار بلد باشه در سطح ملی کار کرده باشه
Iran, Islamic Republic of
انتخاب نوچه و هم پیاله تاجگردون یعنی ادامه رانت خواری. تمام.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
باسلام نیروهای جدید که سابقه خوب و تلاش زیادی برای این منطقه کرده داریم مثل اقای محمد پور
خیراباد
Iran, Islamic Republic of
سی قدرت هرگز رای نداره .5 خانواده در متطقه .طرفدارت هستن و دیگه حنای اتان رنگی نداره
غلام
Iran, Islamic Republic of
شما بهترین مدیر برای یک مدرسه راهنمایی هم نیستی باباجان شما کم تحمل و دچار خودبزرگ بینی هستی 😃😃😃😃😃😃
الف
Iran, Islamic Republic of
خدایی شما حاضری یکساعت مستقل از غلام تاجگردون راه بروی
دارا
Iran, Islamic Republic of
اون لیست 777 نفره خروجی شد ساسان رحیمی ونوروزی (وابستگان نسبی وحلقه اول غلام تاجگردون) فاتحه 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
بابایی
Iran, Islamic Republic of
کره ومحصول لیست 444 نفره تاجگردون می‌شود ساسان حسن ورحیمی مبارکه 😃😃😃😃😃😃😃😃
خبری
Iran, Islamic Republic of
غیر از این سه نفر قحطی کارشناس اومده 👺👺👺👺👺👺
راد
Iran, Islamic Republic of
بهرام شهرام غلام ساسان وباقی قضایا😄😄😄😄😄
جوان
Iran, Islamic Republic of
اگه تاجگردون راست میگه غیر از این چند نفر تکراری یه نفر دیگه معرفی کند
ساسان
Iran, Islamic Republic of
فقط ژن ما بقیه استراحت کنند برای قرن بعد
سعید
Iran, Islamic Republic of
حامیان غلام تاجگردون فقط ساسان تاجگردون شاید رای داشته باشد بقیه خودشان را گرفتار انتخابات نکنند چون رای ندارند باید فقط دنبال تاجگردون بدوند.
یکی بود یکی نبود
Iran, Islamic Republic of
جناب حاج رحیمی عزیز مطمئن باش مثل اون دفعه سرکاری .غلام تاجگردون نه تنها غلام مردم نیست بلکه تو را طعمه کرده تا باز خانواده خود را به جایی برساند از شما فقط وفقط در صوزت رد شدن ساسان استفاده میکند واون محمد قائم بیچاره هم دکوریه
United States
عشق یعنی حاج رحیمی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه شما اصلا براي نمايندگي مناسب نيستيد حتي اقوام درجه ي يك شما هم بهتون راي نخواهد داد. اينو از افرادي كه از نزديك شما رو ميشناسند مي تونيد بپرسيد
.
Iran, Islamic Republic of
حسن نوروزی بویراحمدی به ما چه ربطی داره اخه
رهام پناهپوری
Iran, Islamic Republic of
سلام همه ی حرفای حاج عبدالرحیم رحیمی کاملامنطقی است باید باهم همدردباشیم هم عقیده باشیم درکناره هم باشیم نه مقابل همدیگر
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1