تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب : ۴۲۵۷۶۸
در گفت و گوی اختصاصی کبنا با مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

عدم احراز صلاحیت «جلال داورپناه» برای شهرداری دهدشت

۱۹
۱
عدم احراز صلاحیت «جلال داورپناه» برای شهرداری دهدشت
کبنا ؛ مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد رسماً از عدم احراز صلاحیت «جلال داورپناه» دومین منتخب شورای شهر دهدشت برای تصدی بر شهرداری دهدشت خبرداد.
 به گزارش کبنا؛ بعد از استعفای اسفندیار برخه شهردار سابق دهدشت، اعضای شورای دهدشت بعداز رایزنی‌های فراوان و اسامی که مطرح بود در تاریخ (۱۰ مردادماه ۹۹) نهایتاً جلال داورپناه از پیمانکاران مطرح کهگیلویه را به عنوان شهردار انتخاب کردند.
در چند روز گذشته حواشی زیادی در فضای مجازی دهدشت بوجود آمده که البته متأثر از انتخابات اسفندماه گذشته و همچنین عدم شفافیت شورای شهر دهدشت برای اعلام وضعیت صلاحیت ویا رد صلاحیت گزینه منتخب خود به شهروندان می‌باشد.
 «شهامت» مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه وبویراحمد در گفت وگو با کبنا از «چرام» در خصوص آخرین وضعیت شهرداری دهدشت و حواشی بوجود آمده بیان کرد: طبق قانون وقتی شورای شهر مصوبه‌ای را برای انتخاب شهردار می‌گذارند برای روند اداری به استانداری می‌فرستاد.
وی افزود: برای انتخاب شهردار استعلامات فنی و سایر استعلامات چهارگانه وجود دارد که در مجموع برآیند نظر وزارت کشور در خصوص شهردار دهدشت این است که شرایط وی احراز نشد.
مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: طبق بخشنامه‌ها و قوانین؛ نتیجه را به شورای شهر دهدشت منعکس کردیم وشورای شهر طبق قانون می‌تواند فرد دیگری را معرفی کند.
وی افزود: به هیچ وجه سفارش پذیر نیستیم و فرقی ندارد فقط کسی که شرایط را داشته باشد که معمولاً در این مواقع اگر نظر ما مثبت بود یک گروه می گویند اعمال نفوذ شده و اگر منفی بود گروه مقابل می گویند اعمال نفوذ شده در حالیکه ما فقط طبق قانون نظر خود را اعلام می‌کنیم.
 وی در خصوص اعلام گزینه جدید برای شهرداری دهدشت بیان کرد: هنوز شخص جدیدی معرفی نشده است.
 شهامت در خصوص سرپرستی شهرداری دهدشت گفت: بعداز ۳ ماه باید تعیین تکلیف شود.
 بر اساس این گزارش؛ صلاحیت «جلال داورپناه» برای شهرداری دهدشت احراز نشد وشورای شهر دهدشت می‌بایست گزینه دیگری را معرفی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همت
Iran, Islamic Republic of
ملت دیگه عادت کردن به این رد صلاحیت ها...!!!
کسانی که بتوانند گره از کار مردم باز کنند هرگز تایید صلاحیت نمیشن!!!!!!!!!!!!!!
آرش
Iran, Islamic Republic of
توچه می دونی که می نویسی ملت عادت کرد //ن بجز درصد کمی ازکارمندان شهرداری .توهم طرف داری قومت نکن قوم پرست
شهروند شهر نابود شده
Iran, Islamic Republic of
شورا و مردم روی این گزینه پا فشاری دارن، کسانی که یاسوج نشستن نمیتونن ما دهدشتی ها را دریابن وقتی به دلیل باز نشدن کمربندی سوم ونبود ساخت و ساز مجبوریم حداقل دو برابر یاسوج کرایه خونه بدیم.
چه مردم سالاری و دموکراسیه که همه چی شده گزینش، صلاحیت و.... با این اوصاف مثل قبل وزارت کشور شهردار انتخاب کنه و هزینه انتخابات شورای شهر را بر گرده مردم تحمیل نکنه که پز بده اونوقت رای اعضای شورا و در نهایت.، حداقل مثل ریاست جمهوری نه بعد از انتخابات که استاندار .
کارشکنی
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمایند که مثلا جناب برخه چه ویژگیهایی داشته اند که صلاحیت وی تایید و چند سال شهردار این شهر بودند ولی آقای جلال داورپناه ندارند؟!
کاملا پرواضح است که دنبال شخصی که بتواند دستی به سر و روی این شهر بگیرد نیستن، تنها دلیل رد داورپناه همسو نبودن ایشان با نماینده فعلی است هرچند که نماینده اسبق ومورد حمایت داورپناه از وی در جریان انتخاب شهردار توسط شورای شهر دهدشت حمایت نکرد و گزینه دیگری مد نظر ایشان بود!
United States
واقعا باید تاسف خورد چرا اجازه ندادن در مدت شش ماه صلاحیت خودشو ثابت کنه اخیه به خود شما کی صلاحیت داده که دم از احراز صلاحیت میزنی کسانی که 20 سال نماینده مجلس بودن کدوم صلاحیت رو داشتن که برای همه چیز این شهر تصمیم میگرن همه شهرستان رو از نیروهایی خودت گذاشتی
Iran, Islamic Republic of
برخه برکنار شده استعفا نداده
بدلیل بی کفایتی برکنارش کردن
مونسان
Iran, Islamic Republic of
به این میگن آدم باشهامت مخصوصا اگر از گوشت دنا تغذیه شده باشد آنهم نوع قوچ زنده باد حق باید همو نی که گفته بودند و انجام نداده اند را والی هیچکسی دیگر را تایید نمی کنیم چون در هر صورت مخالفینی داریم باید خلافهای گذشته را جبران کرد
مونسان
Iran, Islamic Republic of
استاندار قوی و کارمند شناس بهتراز شهامت نبود مخصوصا اگر کسی باج نداد باید رد شود مسعولین استان این را بدانید از بقیه استانها فاصله صفر به هزارید از نظر کار آیی لطفا آمار دهید نسبت به اصفهان. استان استانه فرقش فقط کار کرده البته تماما درچشم کشور هم دیده نشده ایم چرا؟چون شب وروز فقط همدیگر را میکوبیم حق یا ناحق تفاوتی نیست اتحاد درست نمی کنیم ومطالبگر از دولت شویم این بالا وپایین بودن را بسوزانیم یکی شویم کهگیلویه را ویران کرده اند کدوم عمران وکدوم آبادی ؟؟؟حتی رسانه که رسالت پیامبر گونه ای دارند را نهی به درج حرف مردم می کنید از همین نظرات خیلی مشکلات آب می شوند بگذارید رسانه ها آزاد باشند تا کشور آبادتر شود وریشه فساد برچیده شود
مونسان
Iran, Islamic Republic of
در انتخاب هر مسعول آونچه ما میخوایم ومیگیم ومد درگوشیست شرطه نه هر آنچه باشد همه عالیند
Iran, Islamic Republic of
آخییییش دلم خنک شد.....
شهر
Iran, Islamic Republic of
با سلام
خدمت استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد
شماها دنبال افراد با سابقه و کار کشته نیستید و فقط به دنبال افراد که یه شب بیان شهرداری را بخورند شهر دهدشت خیلی بسته شده و جلوی پیشرفت این شهر گرفته شده چرا ادمهای دلسوز را دارید در این استان محروم از بین میبرید.
سهیلاجیدان
Iran, Islamic Republic of
جلال داورپناه باید انتخاب شود چرا کس دیگر
آرش
Iran, Islamic Republic of
هههه همه شما با شورا شهر ..
کارمند
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید واقعا از اینکه قانون رعایت شده بسیار خوشحال کننده است عاقبت بخیر شید ان شاء الله
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
حداقل انتخاب جلال داورپناه به عنوان شهردار دهدشت این بود که ایشان همانند دیگران نو کیسه نبود وارزوی پر کردن جیب خود از شهرداری بی رمق شهرمان را در سر نمی پروراند ..انقدر لاغر و بی مایه نبود که از راه شهردار شدن فربه و دارا شود .انهایی که سنگ اندازی کردن ومیکنند در دهدشت که بیتوته نمیکنند تا درد دردمندان ساکنش را بفهمند یا در مرکز استانند یا در بهترین و خوش اب وهوا ترین نقطه تهران .بوی بد فاضلابهای دهدشت که اذیتشان نمیکند وازارشان نمیدهد.پس بگذار تا گزینه مورد خواست حضرات بیاید تا ببینیم چه گلی به سر این شهر اواره و سوخته میزند .این هم یکی مثل دیگران که امدند و خوردند و رفتند.رفاه شهروندی کیلویی چند؟
Iran, Islamic Republic of

..انهایی که جلال داورپناه را انتخاب کردند شورا و رای مردم را بازیچه قرار دادند.. که امثال داورپناه بشن شهردار
محمود رخ افروز
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب آقای داورپناه فوق لیسانس عمران ودانشجوی دکتری عمران بودن
پس تخصص ایشان ربط داشت
بعد ایشان گشنه نبود وبه اندازه خودش داشت
و ادبش بهتر از بیشتر آدمای بیسواد وبی تدبیر بود
در آخر ایشان پیمانکار راه ساختمان تاسیسات بودن
پس اشراف مدیریتی ایشان ونحوه دخل وخرج پروژه ها را می فهمید
ودرآخره فاتحه بر شهری که آدمای باسواد را رد میکنند
امیدوارم آقای داورپناه همیشه سربلند باشند
ودر جای دیگر قطعا حمایت خواهدشد.
مجید
Iran, Islamic Republic of
داورپناه طلایه والا وبلا مهندس جلال داورپناه لیاقتش اینکه بذارنش استاندار . آدم باشخصیت ،مردم دار،خداشناس،دلسوز درود بر مهندس داورپناه کسی حق نداره درموردش بد بگه
خُل من سر مردم شهرم
Iran, Islamic Republic of
به امامزایه جدش فقط ک قبول وابی سی شوارا
خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1