تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۱
کد مطلب : ۴۱۷۲۷۶
یادداشت ارسالی؛

جریان سیاسی با قدمتی چهل و دو ساله از منتظریان حمایت می‌کند

۱۲
۰
جریان سیاسی با قدمتی چهل و دو ساله از منتظریان حمایت می‌کند
کبنا ؛اسماعیل مدبرمقدم از چهره‌های جوان جریان انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد و دبیر تشکل نیروهای جوان، مؤمن، انقلابی استان (نجما) در گفت و گو با خبرنگار سیاسی کبنا به سوالاتی پیرامون انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستانهای بویراحمد و دنا پاسخ داد که از منظر شما بینندگان محترم می‌گذرد.
 
 سلام خدمت شما جناب آقای مدبرمقدم لطفاً تحلیل کوتاهی از شرایط انتخابات پیش رو بیان بفرمایید؟
بسم الله قاصم الجبارین، عرض سلام و احترام خدمت شما بزرگوار و مخاطبین ارزشمندتان، با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب که در بهمن ماه سال گذشته منتشر شد عملاً سیاست گذاری کلان بعد از چله انقلاب است و نقش جوانان در آینده به خوبی توسط امام امت مشخص شده، با توجه به دولت آینده که ان شالله دولت جوان حزب الهی خواهد بود به خوبی می‌توان دریافت که مجلس آینده نیز مجلسی انقلابی است که بتواند ریل گذاری صحیحی برای همراهی دولت جوان انقلابی انجام دهد و قطعاً به لطف خداوند در کنار مشارکت حداکثری در انتخابات، دو قوه مقننه و مجریه در آینده برای هموار کردن مسیر تمدن نوین اسلامی از جنس انقلاب اسلامی خواهند بود.
 
نظر شما درباره مجلس و دولت کنونی؟
درباره مجلس که بدون شک فضائل ملت نبودند، و مجلسی که بخشی از نمایندگانش با تکرار می‌کنم وارد بهارستان می‌شوند و افتخارشون سلفی گرفتن با خانم موگرینی است و فساد مالی عامل رد بخشی از نمایندگان حاضر توسط شورای نگهبان است قطع به یقین نمره قابل قبولی نمی‌گیرد. در رابطه با دولت شما بروید از میدان ساعت تا هفت تیر از مردم سؤال بپرسید! قطعاً به شما پاسخ خواهند که نه در اقتصاد و سیاست داخلی موفق بودند و نه در سیاست خارجی.
 
استان کهگیلویه و بویراحمد آیا وارد فاز انتخاباتی شده است؟
استان ما که همیشه در فاز انتخاباته و دقیقاً روز بعد از انتخابات مجلس، کاندیدای شکست خورده و کاندیدای جدید فعالیت خود را آغاز می‌کنند که قالب فعالیتشون نیز بزرگترین حرکت اجتماعی یعنی مراسمات فاتحه خوانی می‌باشد. اما از نگاه گرم شدن تنور انتخابات خدمت شما عرض کنم از آذر ماه تنور انتخابات شروع به گرم شدن کرد و تا امروز که به اوج خود یعنی ده روز پایانی نزدیک می‌شود.
 
جریان اصولگرایی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا چند کاندیدا در این انتخابات دارد؟
جریان انقلابی که پس از برگزاری جلسات متعدد از گذشته تا کنون و عدم حضور استاد هدایت خواه در صحنه انتخابات از میان نامزدهای معرفی شده به آقای حاج نادر منتظریان رسیدند و به عنوان کاندیدای نهایی جریان انقلابی معرفی شدند، آیا آقایان روشنفکر عسکری دهرابپور درخشنده جزء جریان اصولگرایی نیستند؟ البته باید دید این سؤال شما با چه دیدی مطرح شده، اینکه بخواهند از جریان انقلابی حمایت کنند یا اینکه به عنوان کاندیدای جریان باشند و بنده به هردو پاسخ می‌دهم، اگر بنا بر حمایت این عزیزان از جریان باشد، دایره انقلاب و جریان انقلابی آنقدر وسیع و گستردست که هرکسی که 5 شاخص انقلابی گری از نگاه حضرت آقا رو داشته باشد در این طیف می‌گنجد، و می‌تواند خود را از جریان انقلابی دانسته و از این جریان ریشه دار حمایت کند، اما درباره کاندیدا شدن و خروجی جریان بودن شرایطی وجود دارد که برخی از آنها ثابت و برخی از آنها به مصلحت انجام می‌گیرد، جناب روشنفکر که از ابتدا سازوکار حاکم را نپذیرفت و خود را جدا کرد اما دیگر عزیزان با پذیرش سازوکار و تمکین بر قانون وارد سازوکار شدند که جناب منتظریان از میان عزیزان به عنوان تنها کاندیدای جریان انقلابی در بویراحمد و دنا معرفی شد.
چرا جریان اصولگرایی به یک نیروی امنیتی به عنوان خروجی نهایی تن داد؟
بعد از اینکه استاد هدایت خواه اعلام انصراف کردند در شرایط بسیار حساسی جریان قرار داشت و زمان زیادی نیز برای معرفی کاندیدای نهایی نداشتند و به همه اعضاء اختیار داده شد برای ثبت نام و بعد از آن سازوکاری برای اعلام خروجی نهایی و از دل سازگار فوق که همه کاندیدای جریان آن را پذیرفتند حاج منتظریان اعلام نهایی شد، اما آن چیزی که درباره امنیتی بودن باید گفت: در تمام کشورهایی که قدرتمند هستند وجود نیروهای امنیتی در رأس موجبات آن را فراهم نموده و در کشور ما نیز نیروهای امنیتی حافظان مال و جان ملت هستند و بدون شک حضور یک نیروی انقلابی مخلص که با زیربنای کشور نیز آشنا باشد کمک بسیار زیادی به حل مشکلات مردم می‌کند و بدون شک با توجه به دولت آینده که دولت جوان انقلابی خواهد بود حضور نیروهایی همچون منتظریان در مجلس که با دولت همسو باشند منفعت بسیار زیادی را برای استان و حوزه انتخابیه خود دارد.
 
به نظر شما انتخابات در فینال بین کدام نامزدها خواهد بود؟
به عقیده حقیر انتخابات در شهرستانهای بویراحمد و دنا بسیار متفاوت هست با انتخابات در دوره‌های گذشته، اما آنچه این روزها شاهد آن هستیم حضور چهرهایی بدون نگاه گفتمانی در انتخابات که بسیار خطرناک است و تحزب در انتخابات موجب انتخاباتی سالم و آرام خواهد بود اما آن چیزی که بین این چهار کاندیدا در حوزه بویراحمد و دنا شاهد آن هستیم رقابت بین دو نفر خواهد بود و برداشت حقیر رقابت بین نماینده گفتمان انقلاب و آن نماینده‌ای که از آراء قومی برخوردار است خواهد بود.
 
 نگاهی که درجامعه وجود دارد این است که می گویند منتظریان ناشناخته است و دیر آمده مردم قول‌های خود را داده‌اند نظر شما چیست؟
خدمت شما عرض کنم که انتخابات فرایندی معلوم برای نتیجه‌ای کاملاً نا معلوم است، اما در این که می‌فرمایید آقای منتظریان دیر آمد صحیح نیست چرا که آقای منتظریان دارای عقبه جریانی است و یک جریان سیاسی که قدمتی چهل و دو ساله است از او حمایت می‌کند و این جریان به نتیجه رسیدند که ایشون در این زمان معرفی شوند و این اتفاق افتاد اما در رابطه با ناشناخته بودن ایشون خدمت شما عرض کنم آقای منتظریان معاون سیاسی امنیتی استاندار بود و ناشناخته نیست هرچند که کسانی که آقای منتظریان رو نمی‌شناسند در این دوماه گذشته زمان مناسبی برای آشنایی با افکار و ایده‌های این نامزد انتخاباتی است.
 

 
 
از شما تشکر می‌کنم که با ما به گفت و گو نشستین و با شما خداحافظی می‌کنم. سپاس بیکران از شما خدانگهدار
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خدادادی
Iran, Islamic Republic of
سلام وسپاس بر جوان اینده دار وخوشفکر انقلابی استان دکتر اسماعییل مدبر
ص
Iran, Islamic Republic of
قطعا نگارنده پستی بهت میدن/اقاجون اینها امتحان پس داده اند/
اصولگرا انقلابي
Romania
جناب مصاحبه گر وانقلابي خدمتت عرض كنم :
دست رد زدن به سینه افرادی که خودشان را عاقلان و قیم های بویراحمد می دانند اما.اقتصادی و سیاسی می باشند،که علاوه بر بحران های موجود،با تبعیض، عدم صداقت با مردم و رفتار تفرقه انگیز به نام واژه های زیبای دیگر به دلیل نبود بصیرت سیاسی و دینی قابل قبول در وجودشان،اینگونه مردم را به جان هم انداخته اند، در حقیقت حرکتی به سمت توسعه خواهد بود زیرا با کنار زدن این افراد،سیاسیون ما خواهند فهمید این مردمند که صاحب اختیارند و ان ها وامداراین مردم می باشند نه اینکه مردم را وامدار،جیره خوار و رعیت های خویش بدانند،در حالی که،بدون رضایت و حمایت مردم هیچ مشروعیتی ندارند.كاش أمثال جنابعالي درك درستي از انقلاب وانقلابيگري تا كشور وأسنان ما درگير كج فهمي وريل گذاري هاي خانمان سوز نميشد وروز به روز نفاق دورروبي قبيله گرايي سياسي تبليغ نميكرد....شماها واقعا تا به حال مطالب ونظرات خودتون بعنوان يه ناظر بيروني بإسواد واگاه مطالعه كردين،،،،،؟؟؟
فرخ
Romania
دوست عزيز ضمن احترام ،به نظر ميرسه كه درك وبينش دزستي از فضاي سياسي بويراحمد نداري يا ساكن دراستان نيستي يا خداي ناكرده سمت وسوي وحب بغض خاصي را در نوشته هاتون داريد كه اميدوارم منصفانه ضعف تحليل ومغرضانه ديده شدن متن تون مجددا به عنوان يه ناظر بيروني به قضاوت بشيني…١- اولا در استان ما بالاخص دور قبلي بخشي مهمي از سبد رأي هر نامزدي به تيره وطايفه ش برميگرده و اين يه موضوع بديهي وبسيار بسيار عرفي هست مثلا رأي طايفه زارعي بيش از بيست هزار نفر ،بهرامي همين مقدار هدايت خواه صدرصد گودرزي ها وسايرين همنطور…رأي طايفه اي داشتن حالا به نظر شخصص جنابعالي اين اصل فقط به روشنفكر قابل تسري هست وفقط ايشون رأي طايفه اي داشته وسايرين از اسمان وجمع فرشتگان رأي جمع كردن ؟؟؟؟ برادر من به كجا چنين شتابان !!!كمي انصاف به قول مولا حسين بي علي(ع):اگرادين نداريد حداقل ازاده باشيد..
٢- هدايت خواه كه قطعا رأي حداقل ١٥هزارنفري تبارش بهمراه داشته از راي…كه به سبد او سرازير شد يا. / كه باز راي اداري ونهادهاي مختلف به شكل هاي كه همچنان مورد سوال وحاشيه بود چرا صحبت نميكني ؟؟ايا به راي پاك وبدون شائبه كه قطعا سالم ترين اراي بودن كه در حوزه بويراحمد به صندوق هاي راي ريخته شده ايراد ميگيري وانرا رنگ وبوي طايفه اي ميدي ؟ايا نيت تون به جهت تخريب يا حسادت يا ….نيست؟؟ايا اتنظار داري اذمي منصف واگاه ادعا شما را خالي از شائبه وبي انصافي يا نااگاهي نداند؟؟نه برادر من ،چرا ….خداوند هركه را بخواهد خير وسربلندي ميدهد برادر
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
قبول داری اگر جریان 40ساله چیزی براگفتن نداشت دیگه حرفی نزنی وبه فرمایشات امام گوش بدی که فرمودن میزان رای ملت هست
گفتمان اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
شما که مدعی 42 سال سابقه اید 42 رای دارید؟ کشور در شرایط حساسی است اما اصلا صلاح نیست یک امنیتی نماینده شود
دنا
Iran, Islamic Republic of
/که به انقلاب و جمهوری اسلامی می شود ضعیف ترین نماینده و استاندار تاریخ استان پرچمدار شده است
Iran, Islamic Republic of
نفر چهارم میشه .رقابت بین زارع روشنفکر وبهرامی خواهد بود
خخخ اره جون خودت حاج نادر منتظریان برنده انتخابات خواهد
Iran, Islamic Republic of
اقای منتظریان پیروز انتخاباتی می باشد
کوخدان
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر برنده شده. مطمئن باشید مردم اگاه میدونن باید برن سمت ایشون تا زراع رای نیاره. هر کسی غیر روشنفکر یعنی برنده شدن زارع. مردم اگاه باشید
کوخدان
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر برنده شده. مطمئن باشید مردم اگاه میدونن باید برن سمت ایشون تا زراع رای نیاره. هر کسی غیر روشنفکر یعنی برنده شدن زارع. مردم اگاه باشید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1