کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شکرالله امامی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا:

احتمال ائتلاف جریان اصولگرایی با درخشنده‌پور هست / هدایت‌خواه شوک بزرگی به جریان اصولگرایی وارد کرد

16 آذر 1398 ساعت 13:32

شکرالله امامی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت: این احتمال وجود دارد که جریان اصولگرایی با آقای درخشنده پور ائتلاف کنند. با ایشان هم رایزنی‌های انجام گرفته است.


شکرالله امامی نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا صبح امروز (شنبه 16 آذر 98) در محل فرمانداری بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: در این دوره بعد از اینکه بزرگان اصولگرایی به طور مرتب و به مدت شش ماه جلسه داشتیم، که نهایتاً تصمیم گرفتیم که خروجی ما آقای هدایت خواه باشد. آقای هدایت خواه به ساز و کار شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی تن داد. بعد از طراحی ساز و کارها، آقایان خود مختار تصمیم می‌گیرند و آقای کریم فرخیانی را معرفی می‌کنند. البته آقای فرخیانی فرد شایسته‌ای بود و هست. من به عنوان مخالف صحبت کردم و به آقای هدایت خواه هم گفتم که این تصمیم باعث اضمحلال جریان اصولگرایی می‌شود. بعد از مخالفت ما، بنده را از جریان شورای کنار گذاشتند.
ما معتقد بودیم که آقای هدایت خواه به عنوان یک چهره ملی و شاخص و تاثیرگذار کاندیدا شود و جریان را جمع کند. و آقای هدایت خواه نپذیرفت. ما آقای هدایت خواه را مقدم می‌دانستیم. ما منتظر بودیم که با اعلام حضور آقای هدایت خواه، شوک بزرگی به جریان رقیب وارد کنیم. اما با شنیدن اینکه آقای هدایت خواه وارد صحنه انتخابات نمی‌شود، شوک بزرگی به اصولگرایان وارد کرد و صحنه انتخابات مجلس را ترک کرد.
وی در ادامه گفت: برخی از بزرگان اصولگرایی می گویند که مردم دیگر از شما تبعیت نمی‌کنند و کسانی که به جای حمایت از شخصیت ملی مثل آقای هدایت خواه، دنبال کاندیدا تراشی بودند. زارعی و روشنفکر خوشحال هستند و از عدم حضور آقای هدایت خواه نفع می‌برند.
وی گفت: آقای روشنفکر قابل احترام است و جلسات زیادی با او داشتیم. اما به دلیل بی اعتمادی ساز و کار شورای اصولگرایان را نپذیرفت. و این نیز به دلیل برنامه ریزی‌های اصولگرایان بود که نتوانستیم اعتماد روشنفکر را جلب کنیم.
امامی گفت: هواداران جریان اصولگرایی به سمت اصلاح طلبان نمی‌روند، اما احتمال بسیار زیاد به سمت زارعی و روشنفکر می‌روند. اگر این جریان بر روی بنده به ائتلاف رسیدند که بحث دیگری د آرد. و من احتمال می‌دهم بین 70 تا 60 درصد جریان اصولگرایی با درخشنده پور ائتلاف کنند. با ایشان هم رایزنی‌های انجام گرفته است.
امامی نظرش را در باره نمایندگان مجلس داد و گفت: آقای زارعی زیرک سیاسی است، گاهی ولایی، گاهی اصلاح طلب و گاهی اصولگرا و گاهی هم خود را مردمی می دانم و این از زیر کی سیاسی او ناشی می‌شود. و زارعی را در تراز نماینده جمهوری اسلامی نمی‌دانم.
وی گفت: آقای تاجگردون فردی قوی و کاریی، اما بی انصاف است. عدل هاشمی را نماینده کاریی می دانم، اما تاکنون عملکرد خاصی از او ندیده‌ایم.
 


کد مطلب: 415333

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/415333/احتمال-ائتلاف-جریان-اصولگرایی-درخشنده-پور-هست-هدایت-خواه-شوک-بزرگی-وارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1