کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محمد علی وکیلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

کبنانیوز ابتدا پیرامون مشی خود توضیح دهد / نظر وکیلی در باره «عزت بویراحمد» و کاندیدا شدنش در استان / توازن نیروهای تصمیم‌گیر زمینه توسعه کهگیلویه و بویراحمد است

12 ارديبهشت 1398 ساعت 20:18

محمد علی وکیلی نماینده تهران گفت: توازن در استان کهگیلویه و بویراحمد باید برقرار شود. توازن، تابع توازن نیروی انسانی است، اگر توازن در نیروهای تصمیم گیر برقرار شود، توازن در توسعه استان هم اتفاق می‌افتد.


«محمدعلی وکیلی» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برای حضور در مراسم «روشنای خاطر آشوب» پاسداشت سی و هفتمین سالروز شهادت معلم شهید «سید جمال الدین دولت خواه» و هفده معلم شهید شهرستان کهگیلویه به دهدشت مرکز این شهرستان سفر کرد.
وکیلی در حاشیه این مراسم که امروز (پنجشنبه 12 اردیبهشت ماه) برگزار شد، در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز، اظهار کرد: سایت کبنانیوز ابتدا باید پیرامون مشی خود توضیحاتی بدهد و رسالت رسانه‌ای خودش را به جای بیاورد و حیف است که این رسانه به «بولتن» تبدیل شود.
نماینده تهران در مجلس در ادامه در پاسخ به این سئوال که حضرتعالی چه توصیه‌های به اصلاح طلبان در خصوص انتخابات آینده مجلس دارید؟، گفت: به نظر بنده در شرایط فعلی اصلاح طلبان باید نسخه ملموس و مفهوم برای مردم جهت برون رفت کشور از وضع کنونی ارائه دهند. آن نسخه چیست؟ اجماع کنند و حرف واحد بزنند، پیرامون راه‌های برون رفت از وضعیت کنونی.
این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: هر جریان سیاسی که با اصل اجماع به انتخابات آینده نگاه کند و با خودگذشتگی به دنبال رعایت اصل اجماع روی کسانی که ظرفیت رأی آوری دارند و البته کارآمدی لازم در پاسخگویی را دارند آن جریان پیروز انتخابات آتی است، انتظار هم از جریان اصلاح طلب به عنوان یک جریان تشکیلاتی و البته مردمی و جریانی که بقای آن می‌تواند به بقای جمهوری اسلامی کمک برساند، حتماً باید به این اصل استراتژییک اجماع سازی پایند باشند.
وکیلی در پاسخ به این سئوال که چرا گفتمان «عزت بویراحمد» شکل گرفت؟، اظهار کرد: سئوالات اینجوری را رها کنید، آنچه مهم است، توازن در استان کهگیلویه و بویراحمد باید برقرار شود. توازن، تابع توازن نیروی انسانی است، اگر توازن در نیروهای تصمیم گیر برقرار شود، توازن در توسعه استان هم اتفاق می‌افتد.
وی در پاسخ به سئوال مبنی بر اینکه نظرتان در باره عملکرد نماینده بویراحمد و دنا چیست؟ پاسخی نداد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که آیا شما در انتخابات مجلس 98 حوزه انتخابیه شهرستان‌های بویراحمد و دنا کاندیدا می‌شوید؟، گفت: تا زمان انتخابات، وقت زیادی مانده است، الان که من خدمت شما هستم هر کسی در مقابل سیل مشکلات که برای مردم است، اولویت خودش را بگذارد که کی پیروز می‌شود و کی بازنده می‌شود. در مقابل این سیل مشکلات مردم، احتمالاً غیرتش کم است. آنقدر سیل مشکلات مردم بالا هست که آدم روش نمی‌شود، کی باید خودش را عرضه کند و کی عرضه نکند. باید دید که چه کسی نسخه نجات مردم را به صورت واقعی ارائه می‌دهد.
 
 
 


کد مطلب: 409289

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/409289/کبنانیوز-ابتدا-پیرامون-مشی-خود-توضیح-دهد-نظر-وکیلی-باره-عزت-بویراحمد-کاندیدا-شدنش-استان-توازن-نیروهای-تصمیم-گیر-زمینه-توسعه-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1