تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۴۰۲۷۳۷
در گفت‌گو با کبنا مطرح شد

فرازبام خائیز «دهدشت» در آستانه انصراف از لیگ برتر / امید فرازبام به تدبیر استاندار

۰
فرازبام خائیز «دهدشت» در آستانه انصراف از لیگ برتر / امید فرازبام به تدبیر استاندار
کبنا ؛24 بهمن ماه 96 بود که تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت، به لیگ برتر صعود کرد و تمامی ورزش دوستان از اینکه این تیم توانسته روزی تاریخی در ورزش کهگیلویه رقم بزند به خود بالیدن اما....
مدیر عامل باشگاه فراز بام خائیز دهدشت یک ماه مانده به مسابقات لیگ برتر در گفتگو با کبنا اظهار کرد: حضور در لیگ برتر مستلزم هزینه‌های مالی زیادی است، اگر اتفاق مثبتی رخ ندهد و قادر به جذب اسپانسر نشویم، انصرافمان را اعلام خواهیم کرد.
مجید پارسایی با اشاره  به اینکه لیگ برتر فضای کمی نیست و ظرفیت بسیار بالای دارد بیان کرد: در حالی که بیش از یک ماه تا شروع  مسابقات لیگ نمانده است، ولی هیچ شخصی و مسئولی از فراز بام خائیز دهدشت حمایت نکرده است، لذا با مجموعه فرازبام به توافق رسیدیم تا انصراف از لیگ برتر را به بازی با احساس جوانان و مردم کهگیلویه ترجیح دهیم.
پارسایی با بیان اینکه، روزی بازی کردن در گچساران آروز و شکست بهبهان یک رویای دست نیافتنی برای کهگیلویه بود تصریح کرد: مجموعه  30 نفری فراز بام دور هم جمع شدند با دستان خالی، توکل بر خدا و  برنامه ریزی فعالیت خود را شروع کردند که خروجی 4 سال تلاش صادقانه، کسب مقام در تمامی رده‌های پایه در کشور بوده است.
وی ادامه داد: با زور بازوی خود به لیگ برتر صعود کردیم، با چند بازیکن بومی و حتی دو بازیکن خارجی قصد حضور در لیگ برتر راداریم ولی نبود حامی مالی، فراز بام خائیز دهدشت را در معرض انصراف از لیگ برتر قرار داده است.
مدیر عامل باشگاه فراز بام خائیز افزود: تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت تیم استان است، تیم استاندار، فرماندار کهگیلویه، نماینده کهگیلویه بزرگ، مدیر کل ورزش وجوانان است وحمایت از فراز بام، در واقع حمایت از استان و شهرستان است.
پارسایی کسب مقام نائب قهرمانی نونهالان ایران، مقام سوم جوانان کشور، نائب قهرمانی لیگ دسته یک آقایان، قهرمانی نونهالان منطقه هفت با اختلاف و اقتدار را از جمله موفقیت‌های آکادمی تخصصی هندبال فراز بام خائیز دهدشت عنوان کرد.
وی که ورزش را مقوله‌ای جدا از فرهنگ نمی‌دانست، گفت: با داشتن ورزش قوی و تقویت آن می‌توانیم فرهنگمان را به جامعه صادر کنیم.
مدیر عامل باشگاه فراز بام خائیز دهدشت در پایان به همکاری نماینده کهگیلویه بزرگ در طی 4 سال فعالیت فراز بام خائیز دهدشت اشاره کرد و گفت: حمایت‌های نماینده به تنهایی راه به جایی نمی‌برد و می‌طلبد مسولان در راس استاندار، فرماندار، نیروهای کهگیلویه در سطح کشور که جایگاهی دارند  از فرازبام خائیز دهدشت برای حضور در لیگ برتر حمایت کنند.

عدم حمایت مالی مسئولان
همچنین، کریم پرماه مدیر اجرایی تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل عدم حمایت مالی مسؤولان شهرستان، استان و نماینده مردم در مجلس از هندبال این تیم انصراف خود از ادامه حضور در لیگ برتر  را اعلام می‌دارد.

نهایت تلاش برای رفع مشکلات فرازبام 
فرماندار کهگیلویه نیز در گفتگو با کبنا با اشاره به اهمیت حضور در لیگ برتر، اظهار کرد: در فرصت کوتاه باقی مانده تا برگزاری مسابقات تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مشکلات سر راه تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت برای حضور در لیگ برتر رفع شود.

امید فرازبام به تدبیر مسوولان
به گزارش کبنا از دهدشت، با توجه سخنان حکیمانه رهبری انقلاب که فرمودند «هرجایی که ما به ابتکار و استعداد جوانانمان تکیه کردیم، آنجا ناگهان مثل چشمه‌ای جوشید، شکوفا شد»
 از نماینده ولی فقیه می‌طلبیم، از استاندار این دولت تا تدبیری بیندیشد و امید را در دل جوانان کهگیلویه زنده نگه دارد، از نماینده کهگیلویه بزرگ که علاقه زیادی به بخش خصوصی دارد و بارها ازقدرت چانه زنی خود درحضور رسانه‌ها می‌گوید و پیگیری‌های فرماندار کهگیلویه، تا با جذب اسپانسری توانمند پلی شوند برای موفقیت‌های بیشتر فراز بام و به شور و نشاط کهگیلویه از حضور در لیگ برتر پایان ندهند.
 تیم فراز بام خائیز دهدشت به همراه تیم نفت و گاز گچساران نمایندگان استان در لیگ برتر هندبال کشور هستند که تیم دهدشت در دیدار نخست خود 12 مهرماه 97 در دهدشت میزبان تیم نیروی زمینی کازرون خواهد بود.
بر اساس قرعه کشی تیم‌های نفت و گاز گچساران، هپکو اراک، پتروشیمی مارون، نیروی زمینی کازرون، سربداران سبزوار، صنعت مس کرمان، فراز بام خاییز دهدشت، هیئت نجف آباد، فولاد مبارکه سپاهان و زاگرس اسلام آباد به عنوان ده تیم لیگ برتر هندبال کشور هستند.
شهر دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۱ هزار نفری کهگیلویه بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد. شهرستان کهگیلویه ۳۲ هیات ورزشی دارد.
 
-------------------------------
گزارش از فاطمه خطیبی 
-------------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1