کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از دلسوزی تاجگردون برای نماینده بویراحمد تا اظهارات زارعی

15 اسفند 1393 ساعت 16:06


مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد از عشایر بویراحمدی مقیم گچساران واقع در دشت گز بازدید کردند.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، در این دیدار غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، غلام‌رضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت، جعفر گوهرگانی رئیس جهاد کشاورزی، علی لطفی مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.
*همچنین در این برنامه محمدرحیم دهراب‌پور و مراد حسن‌زاده از چهره‌های اصولگرا غلام محمد زارعی را همراهی می‌کردند.

آب دغدغه مردم عشایر دشت‌گز

عشایر بویراحمدی مقیم گچساران به گرمی از نمایندگان مردم استقبال کردند.

در ابتدا مراد حسن‌زاده به نمایندگی از عشایر بویراحمدی مقیم گچساران مشکلات این منطقه را مطرح کرد و گفت: آب‌رسانی به اراضی کشاورزی عشایر خواسته عشایر منطقه دشت گز گچساران است.
حسن‌زاده از عملکرد نمایندگان در مجلس قدردانی کرد.

دهراب‌پور: تاجگردون افتخار کهگیلویه و بویراحمد است/ تاجگردون خودش را متعلق به کهگیلویه و بویراحمد بداند
محمدرحیم دهراب‌پور از فعالان سیاسی اصولگرا در جمع عشایربویراحمدی مقیم گچساران، با اشاره به اتحاد و همبستگی که هم‌اکنون در بین مسئولان و نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: تاکنون نمایندگان مجلس با این هماهنگی و اتحاد در طول تاریخ استان کهگیلویه و بویراحمد ندیده‌ام.
این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه امروز تاجگردون مایه افتخار استان کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: باید قدر این موقعیت را بدانیم و از این فرصت استفاده کنیم تا توسعه و پیشرفت استان فراهم شود.
دهراب‌پور با قدردانی از تلاش‌ها و پیگیری‌های نماینده بویراحمد و دنا، بیان کرد: نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس منطقه‌ای فکر نمی‌کنند و به دنبال توسعه استان هستند.

تاجگردون فرصت‌سوزی‌های گذشته را جبران کند
این فعال سیاسی خطاب به تاجگردون نماینده گچساران و باشت، اظهار کرد: از آقای تاجگردون خواهش می‌کنم که خود را متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد بداند و با همکاری سایر نمایندگان فرصت‌سوزی‌های گذشته را جبران کنند.

عده‌ای برای پوشاندن خراب‌کاری‌های خود تاجگردون و زارعی را تخریب می‌کنند
تاجگردون نماینده گچساران و باشت ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) در این آئین با ابراز تأسف از برخی رفتارهای تخریبی، اظهار کرد: عده‌ای برای اینکه خراب‌کاری‌های خود را در هیاهوهای سیاسی بپوشانند به دنبال تخریب تاجگردون و زارعی هستند.
رئیس کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ موقع نگفته‌ام که نماینده گچساران هستم وخودم را متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌دانم. من و زارعی نماینده بویراحمد و دنا، نمایندگان ملت و وکیل مردم هستیم و مشکلات مردم را در سطح ملی پی‌گیری می‎‌کنیم.

زارعی گواه فشارهای کلیپ تخریبی بود
تاجگردون در ادامه با ابراز گلایه از برخی هم‌استانی‌ها، اظهار کرد: کلیپی از تخریب من توسط عده‌‌ای بیرون از مجلس به گوشی نمایندگان ارسال و پخش گردید و آقای زارعی گواه هست که چه فشارهایی بر من تحمیل شد.
وی افزود: آنها بخشی از صحبت‌های من را پیرامون اعتبارات استان با سلیقه خود Edit کردند و نمایندگان در صحن علنی مجلس می‌گفتند من تمام اعتبارات را روانه کهگیلویه و بویراحمد کردم.
نماینده گچساران و باشت گفت: نمایشگاه عکس توانمندی‌ها و محرومیت استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس فرصت خوبی تا نمایندگان سایر استان‌ها با کهگیلویه و بویراحمد بیشتر آشنا شوند.

به زارع گفتم مراقب سلامتی خود باشد/ مردم بویراحمد زارعی را به لحاظ روحی تقویت کنند
تاجگردون با اشاره به عملکرد نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: بارهای بار دلم برای آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا می‌سوزد و همیشه به او گفته‌ام این همه رفت و آمد از تهران به منطقه و پی‌گیری کارها و مشکلات مراقب سلامتی خود باشید.

زارعی: هماهنگی بین نمایندگان فعلی استان در گذشته وجود نداشت
وی از مردم بویراحمد و دنا خواست تا نماینده خود در مجلس را به لحاظ روحی تقویت کنند چرا که پیگیرترین نماینده در مجلس زارعی است و بنده گواه هستم.
غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در دیدار با عشایر بویراحمدی مقیم گچساران، ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) با اشاره به افزایش چند برابری بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز دلیرمردی از استان کهگیلویه و بویراحمد در رأس بودجه مجلس است و این یک پتانسیل بالقوه است و همه ما باید از تاجگردون به صورت قوی حمایت کنیم.
زارعی با قدردانی از تلاش‌های تاجگردون برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس، تصریح کرد: امروز بیشترین هماهنگی در بین نمایندگان استان در مجلس وجود دارد.
وی ادامه داد: بین نمایندگان مجلس حرفی از منطقه یا شهرستان نیست وامروز همه به فکر توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.
نماینده بویراحمد و دنا از سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و شرکت آب منطقه‌ای استان خواست تا در جهت آبرسانی به اراضی عشایر منطقه دشت‌گزگچساران تلاش کنند.

Ashayer-(1) Ashayer-(2) Ashayer-(3) Ashayer-(4) Ashayer-(5) Ashayer-(6) Ashayer-(7) Ashayer-(8) Ashayer-(9) Ashayer-(10) Ashayer-(11) Ashayer-(12) Ashayer-(13) Ashayer-(14) Ashayer-(15) Ashayer-(16) Ashayer-(17) Ashayer-(18) Ashayer-(19) Ashayer-(20) Ashayer-(21) Ashayer-(22) Ashayer-(23) Ashayer-(24) Ashayer-(25) Ashayer-(26) Ashayer-(27) Ashayer-(28) Ashayer-(29) Ashayer-(30) Ashayer-(31) Ashayer-(32) Ashayer-(33) Ashayer-(34) Ashayer-(35) Ashayer-(36) Ashayer-(37) Ashayer-(38) Ashayer-(39)

----------------------------

گزارش: علی‌اکبر پاک

--------------------------


کد مطلب: 93898

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/93898/2/دلسوزی-تاجگردون-نماینده-بویراحمد-اظهارات-زارعی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1