کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گچساران غرق در سیاست و جناح‌بندی‌های سیاسی است+گزارش تصویری

7 مرداد 1393 ساعت 23:25


.Hosseini
سید ناصر حسینی شامگاه یکشنبه در نشست مشترک اصناف و بازاریان این شهرستان با نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی که با حضور فرماندار ، شهردار، شورای شهر و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بازار قلب تپنده اقتصاد کشور و نقشی مهم و اساسی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و فرهنگی داشته است.
رئیس اتاق اصناف گچساران تصریح کرد: اصناف و بازاریان قبل از انقلاب در جنبش‌های گسترده‌ای از جمله تحریم تنباکو، صنعت ملی شدن نفت و انقلاب مشروطیت نقش مهمی ایفا کردند.
حسینی افزود: بازاریان در دوران قبل و بعد از انقلاب به ویژه روزهای نخست انقلاب در قضیه اعتصاب بزرگ بازاریان ایفای نقش کردند که این اقدام سبب سرعت بخشیدن به ایجاد انقلاب شد.
وی یادآور شد: به دلیل این نقش ویژه بازاریان، امام راحل از هیچ‌ قشری مانند بازار تجلیل نکرد و از بازاریان به عنوان بازوان ستبر انقلاب نام برد.
نماینده اصناف کهگیلویه و بویراحمد در شورای عالی اصناف کشور ضمن تشکر از حضور نماینده مردم گچساران و باشت در این نشست گفت: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یکی از فعال‌ترین نماینده‌های این شهرستان در ادوار گذشته بوده و تلاش‌های وی در خصوص پیشرفت حوزه انتخابیه خود بر کسی پوشیده نیست.
گچساران غرق در سیاست و جناح‌بندی‌های سیاسی است
به گزارش فارس، حسینی با مهم خواندن وحدت و تعامل همه جناح‌ها در پیشرفت وضعیت گچساران گفت: گچساران دارای قابلیت‌ها و فرصت‌های بالقوه فراوانی بوده که تاکنون به صورت بالفعل در نیامده است.
رئیس اتاق اصناف گچساران با طرح پرسشی مبنی بر اینکه چرا گچساران با وجود توانمندی و پتانسیل‌های بالقوه پیشرفت نمی‌کند، اذعان کرد: گچساران شهرستانی غرق در سیاست‌ و جناح‌بندی‌ها سیاسی و تخریب‌ها علیه همدیگر است.
حسینی ادامه داد: کارشکنی علیه همدیگر، احساسی عمل کردن و تفکرات قبیله‌ای، طایفه‌ای و عشیره‌ای از دیگر موانع رشد و تعالی گچساران بوده که متأسفانه در این شهرستان وجود دارد.
وی با تأکید بر حمایت و تعامل همه اقشار و جناح‌های سیاسی در گچساران عنوان کرد: همکاری، تعامل و صمیمیت برای اصلاح زیرساخت‌ها از جمله بهسازی و مرمت مبلمان فرسوده شهری این شهرستان لازم و ضروری است.
TajgardounBazarجایی که منفعت مردم دچار آسیب می‌شود سیاسی‌کاری خیانت است
غلامرضا تاج‌گردون نیز در جمع بازاریان و اصناف این شهرستان اظهار کرد: نماینده‌ای که توسط مردم یک حوزه با رأی مستقیم آنها اتنخاب می‌شود دارای وظایفی در قبال مردم حوزه خود بوده و باید بر سوگندی که یاد کرده است، پایبند بوده و تخطی نکند.
وی با بیان اینکه کسی که نماینده می‌شود، وکیل مردم به شمار می‌رود، افزود: وکیل همه مردم بودن به معنای وکیل همه رأی‌دهندگان و همه کسانی که به وی رأی نداده‌اند، است.
تاج‌گردون اذعان کرد: بنده که در حال حاضر به عنوان خادم مردم گچساران و باشت هستم موفق به کسب 40 درصد آرا شدم اما 60 درصد به من رأی ندادند؛ آیا من باید نماینده 40 درصد و نزدیکان باشم یا نماینده همه مردم.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به دلیل این که ما نماینده همه مردم هستیم با تشکیل جلسات و نشست‌ها با اقشار، اندیشه‌ها و افکار مختلف سیاسی در پی کسب تعاملی دو جانبه بین خود و مردم برای پیشرفت و توسعه گچساران هستیم.
تاج‌گردون در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم تعامل و هم‌اندیشی همه جناح‌ها گفت: اگر تعامل و هم‌گرایی جناح‌ها اقشار و افکار مختلف سیاسی توسط هر گروه و جناحی به هر دلیلی از جمله فرهنگی، اعتقادی، سیاسی و قومی و قبیله‌ای خدشه‌دار شود؛ جامعه دچار ضرر و زیان می‌شود.
وی اظهار کرد: هر جایی که منفعت مردم دچار آسیب می‌شود سیاسی‌کاری خیانت است.
تاج‌گردون با تأکید بر لزوم تشکیل جلسات گوناگون با تفکرات مختلف عنوان کرد: نشستن بر یک سفره و برگزاری یک جلسه و محفل برای گفت‌و‌گو به هیچ کسی ضرر نمی‌رساند.
ایجاد فاصله و خط‌کشی میان جامعه، خیانت است
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گفت‌وگو و تعامل اقشار، جناح‌ها و افکار سیاسی مختلف که بالاتر از نشست 1+5 و ایران اسلامی که نیست، ما با دشمنان خود در حال مذاکره هستیم چه برسد به ما که دوست، فامیل و آشنا با تفکرات مختلف هستیم.
تاج‌گردون با نفی ایجاد خط و فاصله در جامعه متذکر شد: اگر قصد خط کشیدن و ایجاد فاصله در میان مردم را داشتم باید روز نخست اعلام می‌کردم که رأی‌دهندگان من یک طرف طناب باشند و دیگران طرف دیگر.
وی ایجاد فاصله و خط‌کشی میان جامعه را خیانت دانست و گفت: این کاری اشتباه بوده و خیانت به مردم و جامعه است.
تاج‌گردون در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نوکری مردم بالاترین افتخار برای یک مسئول است، گفت: بر دست کسانی که به من رأی دادند تا افتخار خلعت نمایندگی برای خدمتگزاری به مردم را کسب کنم، بوسه می‌زنم.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که تابلوی من مشخص است و من اصلاح‌طلب هستم، بیان کرد: جایی که اصلاح‌طلبی سبب رشد، ترقی و هدایت جامعه و تفکری نو برای اداره امور کشور شود من اصلاح‌طلب هستم اما جایی که از حدود نظام و رهبری عدول شود و قصد انحراف جامعه وجود داشته باشد، بنده اصولگرا هستم.
تاج گردون در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر بهبود وضعیت مردم گفت: این دیدگاه بد دگماتیسم نسبت به افراد پولدار در دنیا و کشور ما برچیده شده اما در شهر ما همچنان وجود دارد.
وی با بیان اینکه افزون بر 110 میلیارد هزینه عمرانی برای گچساران و باشت در سال 93 تصویب شده است، گفت: باید با چنگ و دندان این اعتبار را در حوزه‌های عمرانی هزینه کرد تا آثار آن در زندگی مردم مشخص شود و تراوش آن نیز در منطقه احساس شود.
 
برای مشاهده عکسها در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید.

 
 
[gallery columns="4" link="file" ids="57349,57350,57351,57352,57353,57354,57355,57356,57357,57358,57359,57360,57361,57362,57363,57364,57365,57366,57367"]
 
برای مشاهده سایر عکسها کلیک کنید


کد مطلب: 57329

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/57329/2/گچساران-غرق-سیاست-جناح-بندی-های-سیاسی-گزارش-تصویری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1