جالب است ۰
آتش‌نشانان با ایثار و ازخودگذشتگی در سخت‌ترین شرایط، جان خود را برای نجات دیگران به خطر می‌اندازند و شایسته بالاترین سطح احترام و قدردانی هستند
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان به مناسبت فرارسیدن روز ملی آتش‌نشان، شهردار دوگنبدان به همراه اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری و صنعت نفت، ضمن دیدار و گفت‌وگو با آتش‌نشانان، از تلاش‌ها و فداکاری‌های این قشر زحمت‌کش تقدیر کردند.
 در این دیدار، رضا قشقایی شهردار دوگنبدان با اشاره به نقش حیاتی آتش‌نشانان در حفظ امنیت و سلامت شهروندان، اظهار داشت: آتش‌نشانان با ایثار و ازخودگذشتگی در سخت‌ترین شرایط، جان خود را برای نجات دیگران به خطر می‌اندازند و شایسته بالاترین سطح احترام و قدردانی هستند.
اعضای شورای اسلامی شهر نیز با اهدای لوح تقدیر و گل، از خدمات شبانه‌روزی آتش‌نشانان در مقابله با حوادث و بحران‌ها تجلیل کردند و بر ضرورت ارتقاء تجهیزات و امکانات این نیروها تأکید نمودند.
در پایان این مراسم، آتش‌نشانان، بر آمادگی کامل خود برای خدمت‌رسانی به شهروندان و مقابله با حوادث احتمالی ابرازکردند.
 
https://kebnanews.ir/vdcaaynm649nwm1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما