جالب است ۰
با توجه به شرایط موجود در برخی کوچه‌ها و معابر سطح شهر و عدم امکان عقب‌نشینی، بهسازی و نوسازی کامل این مسیرها، شهرداری به‌منظور رعایت حال و تأمین آسایش شهروندان و ساکنین محترم، اقدام به اجرای عملیات بتن‌ریزی در این معابر کرده است
شهردار دوگنبدان اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود در برخی کوچه‌ها و معابر سطح شهر و عدم امکان عقب‌نشینی، بهسازی و نوسازی کامل این مسیرها، شهرداری به‌منظور رعایت حال و تأمین آسایش شهروندان و ساکنین محترم، اقدام به اجرای عملیات بتن‌ریزی در این معابر کرده است.
رضا قشقایی افزود: این عملیات اجرایی با هدف بهبود کیفیت معابر، افزایش ایمنی تردد و کاهش مشکلات ناشی از ناهمواری و نفوذپذیری سطح در حال انجام است.
قشقایی عنوان کرد: اجرای بتن‌ریزی، علاوه بر بهبود نمای بصری کوچه‌ها، موجب کاهش هزینه‌های نگهداری و تسهیل عبور و مرور شهروندان به‌ویژه افراد کم‌توان و سالمندان خواهد شد.
شهردار دوگنبدان در پایان بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری دوگنبدان با اجرای چنین پروژه‌هایی در مسیر بهسازی تدریجی بافت‌های قدیمی، ارتقاء خدمات شهری و افزایش رفاه عمومی گام برمی‌دارد.
 
https://kebnanews.ir/vdcgtx9nnak9zw4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

شفافیت
آقای شهردار وشورای شهر،، هزینه نکنیدلطفا ازجیب مردم، اول لطف کنید پیاده رو ها رو رصد کنید ببینید وجود دارد، ساکنین یا فنس کشیدن یا ماشین جرثقیل زدن، یا انبار اسقاط کردن،، برای نمونه کوچه های کارکنان از 20 جنوبی تا 1 جنوبی رو فقط نگاه کنید، آیا شما درس دانشگاه خوانده اید، آیا اطلاعی از وظایف شهردار میدانید
کوچه های پل بردستاتی خیلی افتضاح هستن روبروی موتور سازی امینی
شکوفه
ای بنازمت
جناب شهدار
چرا نميري كنار؟
صدای بی صدای مردم
شهردار محترم به جای هزینه کردن الکی لطفاً به داد کوچه های شیب دار بلوا.ر پناهپوری امیرکبیرا برسین که فقط ۱۵سال پیش یه جدولی بدون در نظر گرفتن موقعیت کوچه زدین .اونقدر شیب این کوچه ها زیاده که هرروز یه ماشین از بالای کوچه ول میشه یا به خونه ها برخورد می‌کنه یا به ماشین های که پایین کوچه پارچه.
قسمت اول کوچه گوده
بالای کوچه شیب دار
پول که فراوون دارین به داد مردم برسین
شماهم که جوون و پراانرژی
علی
کو جهنم ورودی های کوچه های کیامرثی و سعدی هنوز همون لجن های که از قدیم بودن دوسال هرچی اقدام میکنم برای سعدی سوم همون آش و کاسه
علی
فقط حرف میزنن دوسال ورودی کوچه کیامرثی سوم سعدی سوم پنج متر بیست تا کاغذ بازی انجام دادم هنوز ک هنوز همون لجن خونه درستش نکردن
سید
بسیارهم کارپسندیده ایست ، اما آیا کوچه های بافت قدیم سه راهی جزو شهر دوگنبدان نیست ؟