دوره توانمند سازی ویژه مشاوران جدیدالجذب آموزش و پرورش و مشاوران کمتر 10 سال سابقه کار آموزش و پرورش شهرستان های گچساران،باشت و بهمئی با حضور مرضیه قنواتیان رئیس آموزش و پرورش گچساران،مسعود یاری معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش گچساران،دکتر ماریانوس قبادی مشاور مدارس شهرستان و مدرسین این دوره( سیدعلی عارف نیا کارشناس مسئول مشاور استان،علی پورروستا مدیر مرکز مشاوره استان و احمد داستار معاون مراقبت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی) در سالن اجتماعات مدرسه دخترانه نرگس گچساران برگزار شد


















