تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب : ۴۷۵۱۴۱
کبنا گزارش می‌دهد

نواخته شدن زنگ سلامت در شهرستان کهگیلویه + تصاویر

۰
کبنا ؛در راستای اجرای برنامه‌های هفته‌ی سلامت و با حضور روئسای شبکه بهداشت و درمان و آموزش و پروش شهرستان کهگیلویه در دبیرستان صدیقه کبری (س) دهدشت، آیین نواخته شدن زنگ سلامت برگزار شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، در این آیین سید محمدرضا جلیل پور معاون بهداشتی شبکه و رئیس مرکز بهداشت کهگیلویه با اشاره به شعار امسال هفته سلامت یعنی سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت تصریح کرد: هفته سلامت همه ساله از یکم لغایت هفتم اردیبهشت و با اجرای برنامه‌های مختلفی در این بازه‌ی زمانی برگزار می‌شود.
جلیل پور افزود: به همین مناسبت جمعه‌ی گذشته و در محل مصلی نماز جمعه دهدشت‌ایستگاه سنجش سلامت با هدف ترویج هرچه بیشتر فرهنگ سلامت با تأکید بر مردمی‌سازی سلامت برگزار شد.
وی اظهار داشت: حضور کارشناسان گروه‌های مختلف بهداشتی از جمله بهداشت خانواده، تغذیه و رژیم درمانی، بهداشت محیط و حرفه‌ای، بهداشت روان، بهداشت دهان و دندان و سایر گروه‌ها در سطح مدارس، مراکز تهیه و توزیع مواد غدایی، کارگاه‌ها و سایر اماکن عمومی جهت ارائه آموزش‌های بهداشتی و تغذیه‌ای لازم به گروه‌های هدف از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان کهگیلویه می‌باشد.
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به برگزاری مانور گروه مهندسی بهداشت محیط در ششمین روز این هفته اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع بهداشت مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و همچنین سلامت مواد غذایی توزیعی در سطح این مراکز، مانور گروه مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت کهگیلویه در راستای تشدید نظارت بر چنین مراکزی برگزار خواهد شد.  
جلیل پور اظهار داشت: عصر روز پنج شنبه نیز همایش پیاده روی عمومی به مناسبت هفته سلامت با اهداء جوایز نفیسی برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است در پایان این آیین،  زنگ سلامت دبیرستان صدیقه کبری (س) توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و رئیس اداره آموزش و پرورش دهدشت نواخته شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1