کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

عملکرد راهداری و حمل نقل جاده‌ای لوداب در بارش‌های سیل آسا + عکس

22 فروردين 1403 ساعت 20:08

عملکرد راهداری و حمل نقل جاده‌ای بخش لوداب طی بارش‌های سیل‌آسای چند وقت اخیر مورد ارزیابی قرار گرفت. 


عملکرد راهداری و حمل نقل جاده‌ای بخش لوداب طی بارش‌های سیل‌آسای چند وقت اخیر مورد ارزیابی قرار گرفت
به گزارش کبنانیوز از لوداب، یکی از عوامل مهم در توسعه اقتصادی هر منطقه ایجاد و نگهداری شبکه راه‌های ارتباطی آن است. راه‌ها مهم‌ترین ابزار رسیدن به توسعه در هر منطقه به‌حساب می‌آید و رشد صنعتی و گردشگری یک منطقه با راه‌های مناسب چندین برابر می‌شود و دروازه‌های پیشرفت به روی منطقه گشوده خواهد شد باتوجه‌به خسارات شدید بارش‌های سیل‌آسا در بخش لوداب در حوزه‌های مختلف به‌ویژه جاده‌ها و راه‌های ارتباطی که باعث تخریب چندین پل بزرگ و کوچک، آبشستگی جاده و آب گرفتی چندین پل در دهستان چین و بخش لوداب گردید. عملکرد حوزه راهداری این بخش در امدادرسانی و حضور به‌موقع برای رسیدگی به این حجم از خسارات مورد بررسی کبنانیوز قرار گرفت. 
 بخش لوداب از نظر توسعه شبکه جاده‌ای و راه‌های ارتباط هنوز نیاز به توجه ویژه‌ای دارد؛ اما حفظ و نگهداری از جاده‌ها و پل‌های ایجاد شده در این بخش باتوجه‌به پراکندگی روستاهای آن نیز یکی از ضروریات مهم و اساسی است.
طی بارش‌های سیل‌آسای اخیر خسارت زیادی به چندین پل بزرگ و کوچک و آبشستگی جاده‌ها در دهستان چین در روستاهای دسیری، تهلیون و آب‌گرفتگی پل روستای گرگیون در بخش لوداب شد. 
باتوجه‌به آمادگی قبلی راهداری و حمل نقل جاده‌ای بخش لوداب در همان ساعت اولیه بعد از وقوع سیلاب به‌صورت جهادی وارد عمل شدند و اقدامات لازم جهت ترمیم، بازگشایی و سایر اقدامات لازم راه انجام دادند تا رفت‌وآمد مردم شریف این بخش در سریع‌ترین زمان  ممکن به حالت اولیه و عادی خود باز گردد. 
دراین‌بین عملکرد مثبت و گزارش‌ها مطلوب و رضایت‌بخش مردمی از عملکرد این نهاد امدادرسان، رسانه کبنانیوز را بر آن داشت تا مراتب تقدیر و تشکر مردمی این بخش را نسبت به مدیرکل مردمی و پای‌کار راهداری استان مهندس پیمان جو را که واقعاً  به‌صورت جهادی پیگیر رفع  مشکلات ایجاد شده در این بخش بودند و همچنین مسئول راهداری بخش لوداب مهندس بهادرپور و پرسنل خدوم آن اداره به عمل می‌آورد. 
امید است که این خدمت‌رسانی استمرار داشته باشد و توسعه راه‌های ارتباطی این بخش محروم نیز در دستور کارویژه قرار بگیرد. 


کد مطلب: 474681

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/474681/2/عملکرد-راهداری-حمل-نقل-جاده-ای-لوداب-بارش-های-سیل-آسا-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1