کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست آموزش و پرورش استان تأکید کرد

رعایت نظم، قانونمداری در رأس برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

18 فروردين 1403 ساعت 13:50

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت نظم اداری و قانونمداری در رأس برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی این اداره کل است.


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت نظم اداری و قانونمداری در رأس برنامه‌ها و فعالیت‌های آموزشی این اداره کل است.
به گزارش کبنا، محمد جمالی آرند، در دیدار نوروزی با کارکنان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان با تأکید بر این مهم افزود: رعایت این دو مقوله نقش مهمی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های آموزشی و تربیتی اداره کل و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق دارد.
وی، به در پیش رو بودن امتحانات شبه نهایی و مهمتر از آن، امتحانات نهایی مقطع متوسطه دوم اشاره کرد و گفت: داشتن آمادگی کامل و در سایه آن، تدارک تجهیزات، امکانات و فضای فیزیکی مناسب برای هر چه مطلوب‌تر برگزار کردن امتحانات پیش رو لازم و ضروری است.
محمد جمالی، رعایت سلسله مراتب اداری را یادآور شد و افزود: این مهم موجب کاهش مراجعه ارباب رجوع به اداره کل، تسریع در انجام امور و خدمات‌رسانی بهتر به جامعه هدف خود، کاهش ایاب و ذهاب و هزینه ارباب رجوع‌ها و از همه مهمتر داشتن وقت و آرامش کافی برای برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات درست برای ارتقا و تعالی کیفیت آموزشی و تربیتی می‌شود.
وی، همچنین از طرح پنجشنبه‌های طلایی به منظور توانمندسازی مدیران، معاونان آموزشی و دبیران و آموزگاران در سطح استان خبر داد و گفت: برگزاری مطلوب محافل انس با قرآن در مدارس، نظارت مستمر بر فعالیت آموزشی و پرورشی تا پایان سال تحصیلی از دیگر برنامه‌های کاری آموزش و پرورش استان در ماه‌های پیش رو است.
جمالی در پایان از حضور باشکوه و عزت آفرین فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کرد.


کد مطلب: 474565

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/474565/2/رعایت-نظم-قانونمداری-رأس-برنامه-ها-فعالیت-های-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1