کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| مهدی روشنفکر در پاتاوه: بعضی آنقدر که از آگاهی مردم می‌ترسند از آتش جهنم نمی‌ترسند / دخالت در انتصابات را خلاف نظر رهبری می‌دانند اما خودشان به طرفداران وعده انتصاب می‌دهند / تفکر محدود شما تاب تغییر نگاه و‌ اندیشه مردم را ندارد و شما از این تغییر به شدت ترس دارد، شما به اندازه‌ای که از نگاه، ‌اندیشه تازه و آگاهی مردم می‌ترسید از آتش جهنم نمی‌ترسیدم

7 اسفند 1402 ساعت 21:04

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: تفکر محدود شما تاب تغییر نگاه و‌ اندیشه مردم را ندارد و شما از این تغییر به شدت ترس دارد، شما به اندازه‌ای که از نگاه، ‌اندیشه تازه و آگاهی مردم می‌ترسید از آتش جهنم نمی‌ترسیدم.


نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: تفکر محدود شما تاب تغییر نگاه و‌ اندیشه مردم را ندارد و شما از این تغییر به شدت ترس دارد، شما به اندازه‌ای که از نگاه، ‌اندیشه تازه و آگاهی مردم می‌ترسید از آتش جهنم نمی‌ترسیدم.
   

به گزارش کبنانیوز و به نقل از روابط عمومی ستاد انتخاباتی مهدی روشنفکر، مهدی روشنفکر امروز پس از اتمام نطق انتخاباتی خود در شهر سی‌سخت با همراهی حامیان خود و استقبال مردم از مسیر‌امیرآباد کریک وارد دارشاهی شد و پس از آن در میان استقبال گرم مردم روستای توتنده با حضور در جمع حامیان خود در روستا‌های کره و گورگنجو از مسیر سمرون وارد احمدغریب شد.
روشنفکر پس از توقف بیش از نیم ساعتی در استقبال مردم روستای احمدغریب وارد شهر پاتاوه شد و به دلیل ازدحام حامیان در شهر پاتاوه مجبور شد مسافت زیادی از مسیر تا مجموعه ورزشی این شهر را با همراهی مردم به صورت پیاده طی کند.
استقبال مردم از مهدی روشنفکر به حدی چشمگیر بود که وی با بیش از سه ساعت تأخیر به جایگاه سخنرانی رسید.
مهدی روشنفکر در نطق انتخاباتی خود در جمع مردم بخش پاتاوه اظهار کرد: پاتاوه گذرگاه تاریخ و محل زندگی حماسه‌سازان و مردان و زنان نامی است.
وی از مردم بخش پاتاوه بخاطر برگزاری اجتماع باشکوه و شور مشارکت برای حضور در انتخابات تقدیر و تشکر کرد و افزود: یکی از نامزد‌های انتخاباتی در جمع مردم پاتاوه اظهار داشته است که پاتاوه نسبت به چهار سال قبل تغییر نکرده است، من به‌ایشان می‌گویم آنچه تغییر نکرده تفکر شماست که بعد از چهل سال هنوز تغییر نکرده است.
نامزد دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، گفت: تفکر محدود شما تاب تغییر نگاه و‌ اندیشه مردم را ندارد و شما از این تغییر به شدت ترس دارد، شما به اندازه‌ای که از نگاه، ‌اندیشه تازه و آگاهی مردم می‌ترسید از آتش جهنم نمی‌ترسیدم.
وی با اشاره به اینکه افکار و رفتار برخی سراسر تناقض است، تصریح کرد: این افراد پیش اصلاح طلبان مرا اصولگرا و پیش اصولگرایان اصلاح طلب می‌خوانند.
   
روشنفکر با بیان اینکه در حالی روشنفکر را در جریان رد اعتبارنامه تاجگردون متهم به برادرکشی می‌کنند که خودشان با صدور بیانیه و تکرار ۱۴ باره فساد وی را وابسته به خوانین معرفی کردند و الان دایه دلسوز‌تر از مادر شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه مغز گنجشکی‌ها امروز به روش‌های مختلف در تلاش برای ضربه زدن هستند، خاطرنشان کرد: می‌گویند روشنفکر در تهران نفوذ ندارد اما در جایی دیگر مرا در پشت پرده تمام انتصابات دخیل می‌دانند.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: ادعا دارند که مدیریت استان در دست مدیران ناشایست است اما برای انتصاب همین مدیران پیام تبریک ناشی از شایستگی ارسال می‌کنند.
وی با بیان اینکه از رهبری به یک اشاره از ما به سر دویدن، افزود: دخالت در انتصابات را خلاف نظر رهبری می‌دانند اما خودشان به طرفداران وعده انتصاب می‌دهند.
روشنفکر گفت: این‌ها و بابابزرگشان ادعا داشتند که چپ و راست هماهنگ شده‌اند که روشنفکر موفق نشوند و به قول خودشان بین اصلاح طلب و اصولگرا فرقی نیست، اما برای انتصاب اصلاح طلبانی چون سید نظام مرادی و حجت‌الاسلام میرمحمدی سنگ‌اندازی کرده و آن‌ها را اصلاح طلب خواندند.
وی بیان کرد: در جمع مخالفان می‌گویند که مهدی روشنفکر همه چیز را به طایفه خود و سفلی اختصاص داده است و در بین حامیان ندای وحدت می‌گویند روشنفکر شما را ر‌ها کرده و به مخالفان بها داده است.

   


کد مطلب: 473108

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/473108/2/فیلم-تصاویر-مهدی-روشنفکر-پاتاوه-بعضی-آنقدر-آگاهی-مردم-می-ترسند-آتش-جهنم-نمی-ترسند-دخالت-انتصابات-خلاف-نظر-رهبری-می-دانند-اما-خودشان-طرفداران-وعده-انتصاب-می-دهند-تفکر-محدود-تاب-تغییر-نگاه-و-اندیشه-ندارد-این-شدت-ترس-اندازه-ای-اندیشه-تازه-می-ترسید-نمی-ترسیدم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1