کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

تصاویر| محمد بهرامی در کاکان: به دست دوستی ما اعتماد کنید

7 اسفند 1402 ساعت 17:31

محمد بهرامی کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بویراحمد، دنا و مارگون در کاکان سخنرانی کرد. محمد بهرامی گفت: مردم کاکان در دور گذشته انتخابات حدود ۶۳ درصد آراء را به «بهرامی» دادند؛ علت هم این است که این مردم به دست دوستی ما اعتماد دارند و ثابت کردند که ما می‌توانیم امانت‌دار و دوست خوبی برای مردم باشیم؛ انشاالله که همه‌ی مردم حوزه انتخابیه به این دست دوستی ما اعتماد کنند‌. 


محمد بهرامی کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بویراحمد، دنا و مارگون در کاکان سخنرانی کرد. محمد بهرامی گفت: مردم کاکان در دور گذشته انتخابات حدود ۶۳ درصد آراء را به «بهرامی» دادند؛ علت هم این است که این مردم به دست دوستی ما اعتماد دارند و ثابت کردند که ما می‌توانیم امانت‌دار و دوست خوبی برای مردم باشیم؛ ان‌شاءالله که همه‌ی مردم حوزه انتخابیه به این دست دوستی ما اعتماد کنند‌. 
به گزارش کبنانیوز، بهرامی امروز دوشنبه (هفتم اسفندماه ۱۴۰۲) در نطق انتخاباتی خود در کاکان اظهار کرد: ما نسبت به مردم کاکان بیگانه نیستیم؛ گذشتگان ما بیش از یک قرن نسبت‌های مذهبی و دلبستگی‌هایی با شما عزیزان دارند. 
در دور گذشته انتخابات این عزیزان حدود ۶۳ درصد آراء را به «بهرامی» دادند؛ علت هم این است که این مردم به دست دوستی ما اعتماد دارند. مردم کاکان ثابت کردند که ما می‌توانیم امانت‌دار و دوست خوبی برای مردم باشیم؛ ان‌شاءالله که همه‌ی مردم حوزه انتخابیه به این دست دوستی ما اعتماد کنند‌. 
دولت برای سرمایه‌های ثابت اجتماعی هزینه می‌کند اتصال محور یاسوج به بزرگراه اصفهان و شیراز یک سرمایه ثابت بزرگ اجتماعی است. 
یک روزی کاکان می‌تواند با قابلیت‌ها و پتانسیل‌های کشاورزی و گردشگری بخش زیادی از بار خود را ببندد. 
منابع، صنعت و خدمات را در سیاست‌گذاری و سرمایه‌گذاری داریم. که ما می‌توانیم از قابلیت‌های خوب کاکان استفاده کنیم. 
احیای منطقه کاکان اولویت اول است و بعد کمک به توسعه منطقه را در دستور کار داریم؛ قطعا از مشاوران خوب، توانمند و قوی در حوزه‌های مختلف استان استفاده خواهیم کرد. تیم مشاوره ما آماده خدمات هستند. مشاوران قوی در حوزه‌های صنعت، معدن و انرژی که در سطح ملی باهم کار کردیم. در راستای توسعه و رشد استان اقدامات جدی صورت خواهد گرفت.


کد مطلب: 473103

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/473103/2/تصاویر-محمد-بهرامی-کاکان-دست-دوستی-اعتماد-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1