کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع هواداران خود مطرح کرد

فیلم و تصاویر| غلامرضا تاجگردون: برای بهبود زندگی مردم و ارتقای نظام و برای داشتن ایران قوی باید این مسیر را برویم/ این نظام و این حکومت و این جمهوریت بدون حضور مردم نمی‌ارزد/ فکر نکنید که با اقلیت بر گرده مردم سوار بشوید پیروز هستید.

6 اسفند 1402 ساعت 14:29

غلامرضا تاجگردون، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت گسترش داده و در ادامه فعالیت‌های انتخاباتی خود با جمعی از مردم نارگ موسی، بانوان گچسارانی و جوانان حوزه انتخابیه خود دیدار کرد.
​​​​​​​


غلامرضا تاجگردون، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت گسترش داده و در ادامه فعالیت‌های انتخاباتی خود با جمعی از مردم نارگ موسی، بانوان گچسارانی و جوانان حوزه انتخابیه خود دیدار کرد.
به گزارش کبنا، غلامرضا تاجگردون در جمع هواداران خود، خطاب به مردان و زنان اظهار کرد: کاری به من نداشته باشید، به این دختران مظلوم و پسران ضعیف‌تان توجه کنید و کاری به من نداشته باشید و همه باهم وریسید و آینده‌تان را بسازید.
   
تاجگردون در ادامه صحبت‌هایش با نکوهش نگاه‌های قومی و قبیله‌ای گفت: امروز مردم و جوانان رشید گشین کنار من هستند و این پشت کردن به برادر خود نیست، بلکه این نگاه، نگاه خدمت است. 
وی افزود: اگر امروز اصولگرایان مرا پذیرفته‌اند، به این خاطر است که آنها می‌دانند؛ تاجگردون التزام عملی به قانون اساسی، اصل ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی دارد.
   
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: حضور مردم یعنی اصلاح در امور عدم حضور یعنی حاکمیت اقلیت بر اکثریت اصولگرایان عزیز غلامرضا تاج گردون با نوع نگاه اصلاح طلبانه برای زندگی مردم و بهبود آن و ارتقا معیشت آن‌ها و جلوگیری از خطا‌های در رفتار‌های اقتصادی و مالی و بودجه‌ای با حفظ ارزش‌ها به میدان آمده است.
غلامرضا تاجگردون در ادامه اظهار کرد: مردم دیگر نگاه قومی ندارند دیگر نگاه طایفه‌ای ندارند.
وی افزود: کسی با عداوت با من نیامده است این‌ها با کینه نسبت به برادر خود نیامده‌اند این‌ها پشت به برادر خود نکردند
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این‌ها نگاهی برای خدمت می‌خواهند و می‌خواهند یک بار دیگر آزمایش کنند تا ادامه خدمت را ببینند تاجگردون را پذیرفتند چون می‌دانند تاج گردون فردی است که التزام عملی به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و خون شهدا دارد.
وی بیان کرد: اصلاح طلبی یعنی اینکه تو چهارچوب این مملکت و این نظام را قبول داشته باشی و آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری را قبول داشته باشی.
وی ادامه داد: باید نگاه اصلاح طلبانه برای بهبود زندگی مردم داشته باشیم. برای بهبود زندگی مردم و ارتقای نظام و برای داشتن ایران قوی باید این مسیر را برویم. این نظام و این حکومت و این جمهوریت بدون حضور مردم نمی‌ارزد. فکر نکنید که با اقلیت بر گرده مردم سوار بشوید پیروز هستید.
وی تأکید کرد: دشمنان در آن سر دنیا می‌گویند مردم در انتخابات شرکت نکنید کی تا حالا ایران اینترنشنال و صدای آمریکا شده‌اند دلسوز مردم.
تاجگردون عنوان کرد: حضور مردم یعنی اصلاح در امور عدم حضور یعنی حاکمیت اقلیت بر اکثریت اصولگرایان عزیز غلامرضا تاج گردون با نوع نگاه اصلاح طلبانه برای زندگی مردم و بهبود آن و ارتقا معیشت آن‌ها و جلوگیری از خطا‌های در رفتار‌های اقتصادی و مالی و بودجه‌ای با حفظ ارزش‌ها به میدان آمده است.


کد مطلب: 473043

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/473043/2/فیلم-تصاویر-غلامرضا-تاجگردون-بهبود-زندگی-مردم-ارتقای-نظام-داشتن-ایران-قوی-باید-این-مسیر-برویم-حکومت-جمهوریت-بدون-حضور-نمی-ارزد-فکر-نکنید-اقلیت-گرده-سوار-بشوید-پیروز-هستید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1