کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع مردم مطرح شد

تصاویر| موحد در قلعه‌رئیسی: اگر بخواهم دور بعد هم می‌توانم بیایم، پس قدری با طمأنینه بیشتر فرمایش بکنید/ جریان عزت از کی تا حالا شما را اذیت کرده است؟ / من نماینده آحاد مردم هستم چه کسانی که رأی داده‌اند و کسانی که رای نداده‌اند

4 اسفند 1402 ساعت 22:20

نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: برخی می‌گویند کدام عزت، همین ۶ ماه معادلات عوض شد، موحد اگر خواست بیاید دور بعد هم می‌تواند بیاید. پس بنابراین مقداری با طمأنینه بیشتر فرمایش بکنید.


نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: برخی می‌گویند کدام عزت، همین ۶ ماه معادلات عوض شد، موحد اگر خواست بیاید دور بعد هم می‌تواند بیاید. پس بنابراین مقداری با طمأنینه بیشتر فرمایش بکنید.
به گزارش کبنا، سید محمد موحد در نطق انتخاباتی خود در قلعه‌رئیسی اظهار کرد: ایل سترگ طیبی مردمی هستند که نام آن‌ها با دین و ارزش‌های انقلاب عجین شده است
در مسیر روانشناسی و آدم‌شناسی در حد خودم یک اطلاعاتی دارم خیلی از دوستان ما از روند انتخابات نگران بودند من عرض کردم عجله نکنید. خروشی بهمئ نماید که تا امامزاده علی (ع) به حرکت درآید.
وی ادامه داد: خروشی دیشموک و چارؤسا نماید تا چرام به حرکت درآید، من اطلاع داشتم و می‌دانستم مگر ممکن است طیبی، چرام بویراحمد، سادات و دشمن زیاری موقعی که باید بخروشند می‌خروشند.
دشمن منتظر بود جوانان ما پای صندوق‌های رای نیایند اما ناامید خواهند شد. نیرو‌های انتظامی و نظامی و سربازان گمنام آسایش و آرامش را برای ما فراهم کرده‌اند.
موحد عنوان کرد: جای سید قادر لاهوتی را خالی می‌بینم، رضوان و رحمت الهی بر روح پر فتوح‌اش باد. بار‌ها عرض کرده‌ام که حضور سردار بزرگ هاشمی پور می‌توانست به حضور بیشتر و به شور و هیجان این انتخابات بیفزاید.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: اینجا اعلام می‌دارم این نوکر شما پس از راهیابی به مجلس متعلق به آحاد مردم است چه کسانی که به من رای داده‌اند و چه کسانی که رای نداده‌اند. عده زیادی که ارادت به سردار هاشمی داشتند نسبت به حقیر اظهار محبت کرده‌اند.
وی بیان کرد: انتخابات خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی، مردم کهگیلویه بزرگ نسبت به فرزند استان آیت الله ملک حسینی ادای وظیفه خواهند کرد. این مردم ۱۱ اسفند همچون انتخابات گذشته خلق حماسه خواهند کرد.
موحد ابراز کرد: جریان عزت از کی تا حالا شما را اذیت کرده است؟ بشمارند کدام عزت، نماینده کهگیلویه جزء نماینده‌های سرافراز است‌.
این مردم فهم و شعور دارند و با دراین و با درک رای می‌دهند نمی‌توان برای مردم تصمیم گرفت.
همین ۶ ماه معادلات عوض شد، موحد اگر خواست بیاید دور بعد هم می‌تواند بیاید. پس بنابراین قدری با طمأنینه بیشتر فرمایش بکنید.
یکی از دغدغه مردم این منطقه شهرستان شدن چارؤسا و حوزه طیبی بوده است. تا جایی پیش رفتم که آقای وزیر گفت موحد برای شهرستان شدن این مناطق‌امان از ما بریده است و با پیگیری‌های انجام شده چارؤسا و دیشموک به شهرستان تبدیل خواهند شد.
اکنون اولین قطعه جاده مهم دیشموک مناقصه انجام گرفته و اتصال به دیشموک و باغملک و ادامه آن هم انجام خواهد شد.


کد مطلب: 472956

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472956/2/تصاویر-موحد-قلعه-رئیسی-اگر-بخواهم-دور-بعد-هم-می-توانم-بیایم-قدری-طمأنینه-بیشتر-فرمایش-بکنید-جریان-عزت-کی-حالا-اذیت-کرده-نماینده-آحاد-مردم-هستم-کسانی-رأی-داده-اند-رای-نداده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1