کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

نشست مدیرکل بیمه سلامت استان با مسئولان درمان گچساران(+تصاویر)

7 اسفند 1402 ساعت 9:25

در مورد بیماری های صعب العلاج و خاص صندوقی در سال قبل در راستای حمایت از هزینه های سرسامآور این بیماری تشکیل شده و حدودا ده هزارو دویست نفر در این صندوق نشان دار شده اند و تاکنون 9 میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه شده است


مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از مراکز درمانی گچساران و همچنین نشست با رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهار کر: در مورد بیماری های صعب العلاج و خاص صندوقی در سال قبل در راستای حمایت از هزینه های سرسامآور این بیماری تشکیل شده و حدودا ده هزارو دویست نفر در این صندوق نشان دار شده اند و تاکنون 9 میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه شده است.
فروغ شباهنگ افزود: کسانی که بیماری خاص وصعب العلاج دارند باید با ارائه مدرک درسامانه بیمه سلامت نشان دار شوند و یا اینکه در بیمه های پایه خودشان(تامین اجتماعی، مسلح و...) نشان دار شوند،البته هزینه بیمه بیماری صعب العلاج بعداز اینکه سهم پایه و بیمه تکمیلی حساب شد هزینه این بیماری از صندوق پرداخت می شود.
شباهنگ در خصوص زوج های نابارور تصریح کرد:در راستای سیاست های جمعیتی و منویات مقام معظم رهبری و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این پوشش ایجاد شده و حدودا 1350 زوج ناباور شناسایی شده  و تاکنون برای دریافت خدمات نشان دار شده اند و پنج میبیارد و پانصد میلیون تومان از اجرای طرح تاکنون برای زوج های ناباور هزینه شده و امیدواریم زوج های بیشتری شناسایی و به آنها خدمات دهیم.
مدیرعامل بیمه سلامت استان خاطر نشان کرد: بیمه سلامت آماده عقد قرارداد با تمامی مراکز و موسسات درمانی می باشد.
شباهنگ در پایان گفت: اطلاع از نواقص طرح سلامت خانواده(پزشک خانواده) و رفع نواقص سالانه His تبادل الکترونیک اطلاعات بیماران صعب العلاج در بیمارستان های شهرستان های گچساران و سایر موضوعات حوزه سلامت مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
در حاشیه این نشست رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان های گچساران و باشت اظهار کرد: تحولات مثبت و خوبی در حوزه سلامت هردو شهرستان گچساران و باشت با تعامل شبکه بهداشت و درمان ایجاد گردیده است.
حمید ارشادی افزود: در حوزه های بیماران صعب العلاج و زوجین ناباور با توجه به وجود مرکز نازایی در این شهرستان خدمات بسیار ارزنده ای تاکنون به مردم شهرستان و شهرهای مجاور ارائه گردیده است.

 
 
 


کد مطلب: 472877

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472877/2/نشست-مدیرکل-بیمه-سلامت-استان-مسئولان-درمان-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1