کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| مروری بر آخرین فعالیت‌های انتخاباتی مهدی روشنفکر ؛ از جلیل تا چین/ روشنفکر: وقتی فریاد می‌زنم و ملامت می‌کنم، بی‌دلیل نیست، امروز در مسیر تلفنم زنگ خورد، خبری به من دادند که بسیار تکان دهنده بود...

1 اسفند 1402 ساعت 1:03

مهدی روشنفکر، نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون با مردم مناطق مختلف حوزه انتخابیه بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرده است. کبنانیوز با رصد فضای مجازی به آخرین فعالیت‌های انتخاباتی مهدی روشنفکر پرداخته و فیلم‌ها و تصاویر مربوط به او را بدون هر گونه جانبداری و تأیید یا رد محتوای آنها و صرفاً برای اطلاع مخاطبان منتشر می‌کند.


مهدی روشنفکر، نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی و نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون با مردم مناطق مختلف حوزه انتخابیه بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرده است. کبنانیوز با رصد فضای مجازی به آخرین فعالیت‌های انتخاباتی مهدی روشنفکر پرداخته و فیلم‌ها و تصاویر مربوط به او را بدون هر گونه جانبداری و تأیید یا رد محتوای آنها و صرفاً برای اطلاع مخاطبان منتشر می‌کند.
مهدی روشنفکر در چین لوداب، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: دیار چین مهد نخبگان و شجاعان است و من خرسندم که امروز در طلیعه چهل و ششم انقلاب اسلامی در این جمع حضور دارم.
وی افزود: همواره بر رعایت اخلاق و قانون اصرار دارم و به حامیان خود و آنانی که قصد حمایت از من ندارند و حتی رقیبان می‌خواهم از دایره اخلاق خارج نشوند.
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: بزدل‌های سیاسی که هرگز جرأت بیان عقیده خود بپردازند و از‌اندیشه‌ای که نام و نان خود را از آن می‌داند دفاع کند، برای فرار از کابوس شکست روی به شیوه‌های مختلف آورده‌اند.

وی تصریح کرد: برخی بازنده میدان هستند و با تکیه بر ریا و تزویر و افراد ثروتمند در حال تزریق پول و پول‌پاشی هستند اما باید بگوییم که زهی خیال باطل!!!
روشنفکر خاطرنشان کرد: با پول‌پاشی یاد صحبت مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی می‌اُفتم که فرمودند«پول‌ها را بگیرد و بخورید نوش جانتان، ولی به این افراد رای ندهید.»
وی افزود: برخی خود را پدیده انتخابات می‌دانند اما این در حالی است که در جریان‌شان و توسط بزرگان این جریان آن‌ها را نخواسته و نپذیرفته‌اند.
مهدی روشنفکر همچنین در جمع سادات امامزاده علی (ع) منطقه حیدرآباد لوداب، ظهار کرد: مردم بزرگ‌منش سادات امامزاده علی(ع) همیشه تاریخ با درایت و عقلانیت خود از گردنه‌های مهم عبور کرده‌اند.
وی ادعا کرد: برخی در چهل و دوسال مدیریت خود در این استان با عملکرد ضعیف‌شان این استان را به عقب برده و مردم را در محرومیت نگه داشتند و امروز بازی را عوض کرده‌اند و با حربه پول‌پاشی سعی دارند رأی، انتخاب و انتخابات مردم را منحرف کنند.
   
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون، گفت: مردم به خوبی بعضی را شناخته‌اند و بساط این جماعت را جمع خواهند کرد.
وی تصریح کرد: در مدت حضور بنده در مجلس بخش عمده‌ای از وقتم را صرف اصلاح کم‌کاری هفت تا ده نفر کردم که سال‌ها سکان مدیریت این استان را در دست داشتند.
روشنفکر خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات در این منطقه احداث سد سادات لوداب است، سدی که یک قطره از آب آن از این استان خارج نمی‌شود.


وی بیان کرد: در دوران مدیریت برخی مجوز سد‌هایی صادر شد که جای بحث دارد و حال خود منتقد برخی از اقدامات هستند در صورتی که باید جوابگوی عملکرد خود در گذشته باشند.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، افزود: برخی با دیدن وضعیت خود بر اثر دستپاچگی دست به توهین و تخریب افراد، شخصیت‌ها، ایلات و طوایف می‌آورند و بعد رو به عذرخواهی می‌آورند این خود توهین به شعور مردم است.
وی گفت: عده‌ای با مردم سال‌ها مثل گروگان سیاسی رفتار کرده‌اند، نیاز به معذرت خواهی نیست، مردم را به حال خود واگذار کنید و بگذارید خودشان برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند.
   

پس خش چشه، بازهم خشه
  
طایفه قاید محمدطاهر
   
روشنفکر در چین لوداب

   
   فیلم دیگری از همایش طایفه قاید محمدطاهر
   

تیتر اسفند
  

روشنفکر در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه 1402
  



  

روشنفکر گفت: وقتی فریاد می‌زنم و ملامت می‌کنم، بی‌دلیل نیست. امروز در مسیر تلفنم زنگ خورد، خبری به من دادند که بسیار تکان دهنده بود.


   


کد مطلب: 472774

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472774/2/فیلم-تصاویر-مروری-آخرین-فعالیت-های-انتخاباتی-مهدی-روشنفکر-جلیل-چین-وقتی-فریاد-می-زنم-ملامت-می-کنم-بی-دلیل-نیست-امروز-مسیر-تلفنم-زنگ-خورد-خبری-دادند-بسیار-تکان-دهنده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1