کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| نشست هم‌اندیشی موحد با دشمن‌زیاری‌ها / موحد: علیرغم همه مشکلات در دولت‌های مختلف توانسته‌ایم از حقوق‌تان دفاع کنم / تورم هست، بیکاری هست گرانی هست اما مردم با همین مشکلات در وسط میدان هستند، امروز ایران اسلامی قدرتمندترین کشور در بسیاری از زمینه‌ها هست

20 بهمن 1402 ساعت 19:28

نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی منطقه دشمن‌زیاری با سید محمد موحد، نماینده فعلی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد.


نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی منطقه دشمن‌زیاری با سید محمد موحد، نماینده فعلی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده برگزار شد.
   
به گزارش کبنا، عصر امروز (جمعه ۱۹ بهمن‌ماه 1402) حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این نشست سخنرانی کرد.
حجت الاسلام موحد در این اجتماع با تبریک عید مبعث، اظهار داشت: مشارکت حداکثری و انتخاباتی پرشور مقدم بر هر موضوعی است.
موحد با اشاره به ادعای برخی کاندید‌ها در زمینه فرصت دادن به جوانان، گفت: هرجوانی که توانایی کارکردن دارد و جوابگویی مطالبه مردم در هرشرایطی رادارد، حرفی نیست اما بدانید که این یک بهانه است.
وی ادامه داد: حیات ما، نور چشم ما جوانان است و باید از وجود جوانان استفاده نماییم.
موحد تصریح کرد: اگر نماینده شما خدای ناکرده مثل برخی نمایندگان که با ویلچر در صحن مجلس ورود وخروج می‌کرد چه حرفی داشتید؟
      
حجت الاسلام موحد تأکید کرد: با دعای خیر شما، علیرغم همه مشکلات دردولت‌های مختلف توانسته‌ایم از حقوق‌تان دفاع کنم که این ناشی از لطف ویژه الهی است.
وی خطاب به کاندیدا‌ها گفت: شما هرکدام جزء نخبگان استان هستید، ما آمده‌ایم تافرهنگ کاندیداتوری، رقابت سالم را ارئه دهیم و نه با داد و بیداد و هوار کشیدن حرف بزنیم.

موحد با اشاره تلویحی به سخنان یکی از رقبای انتخاباتی، گفت: حکم ریاست دادگستری استان، برای ناصری رئیس وقت دادگستری آبادان صادر شد که در آن زمان با تماس با آقای فرهی مدیرکل حوزه ریاست قوه قضاییه و ارتباط مستقیم با آیت الله یزدی رئیس وقت قوه قصاییه اعتراض نمودم و نتیجه اعنراض انتصاب این فرد و لغو حکم قبلی بود.
حجت الاسلام موحد افزود: عزیز دل من، برادر من این تذهبون!
وی ادامه داد: از عمر انقلاب قریب نیم قرن می‌گذرد، و تورم هست، بیکاری هست گرانی هست اما مردم با همین مشکلات در وسط میدان هستند، امروز ایران اسلامی قدرتمندترین کشور در بسیاری از زمینه‌ها هست.
وی به توطئه امریکا و اروپا در سالیان متمادی، خاطرنشان کرد: آن‌ها با‌ ایستادگی شما تسلیم شده‌اند و هر چه ایران گفت باید بپذیرند.
موحد بااشاره به رشادت‌های جوانان دشمن زیاری در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: در آن روز‌ها جوانان دشمن زیاری با تمام قدرت دشمن را نشانه گرفتند و ما نباید آن حماسه‌ها را فراموش کنیم و حماسه امروز شما در امتداد همان حرکت است که درجبهه‌ها انجام دادید.
نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با منطق و حرف حساب پاسخ جوانان راداد و شفاف‌سازی کرد زیرا دست ماخالی نیست و عده‌ای خواب اشفته نبینند.
موحد اظهارداشت: ما آنچه می‌بینیم محبت مردم است و این شور و اشتیاق و محبت سبب عصبانی برخی می‌شود.
وی بااشاره به برگزاری جشن حماسه هفتم در دهدشت، گفت: برخی این جشن را به امور عشایر و مسائل اینچنینی ربط دادند که انتظاراست این آقایان حرفی بزنید که حداقل سبب خنده مستمعین خودتان نشود.
وی ادامه داد: دلخوش نماینده صومعه سرا در زمینه جشن حماسه هفتم در دهدشت تأکید کرده بود که چنین جمعیتی شاید در روز‌های پایانی انتخابات باشد اما تأکید کردم، مردم ما در آن روز‌ها باحضور بی‌بدیل خود جشنی برگزار می‌کنند که نمونه آن در خبر ۲٠/۳٠ در چهارسال گذشته به جهانیان مخابره شد.
وی تأکید کرد: مردم همواره حضور بی‌بدیل نشان داده‌اند و این جمعیت همان عشق به خادم خودشان است.
کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: چیزی که برای مامهم است امنیت و آرامش است و سلامت انتخابات و تبعیت از قانون تکلیف شرعی ماست و باید زمینه سواستفاده برخی را فراهم نکنیم.
موحد خطاب به ایل دشمن زیاری گفت: یکی از مطالبات شما بخش شدن این منطقه است که همانند شهرستان شدن چارؤسا ودیشموک در کمیسیون سیاسی امنیتی دولت قراردارد و بزودی عملیاتی می‌شود.
وی گفت: به حول و قوه الهی تمامی مطالبات شما پیگیری و محقق خواهند شد.


کد مطلب: 472352

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472352/2/فیلم-تصاویر-نشست-هم-اندیشی-موحد-دشمن-زیاری-ها-علیرغم-همه-مشکلات-دولت-های-مختلف-توانسته-ایم-حقوق-تان-دفاع-کنم-تورم-هست-بیکاری-گرانی-اما-مردم-همین-وسط-میدان-هستند-امروز-ایران-اسلامی-قدرتمندترین-کشور-بسیاری-زمینه-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1