کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر و فیلم| مهدی روشنفکر در دیدار سرچاتی‌‌های مادوان: دلیل استقبال این مردم چیزی جز رضایت از عملکرد‌ها نیست

18 بهمن 1402 ساعت 20:30

مهدی روشنفکر در جمع طرفدارانش در طایفه سرچاتی شهر مادوان، ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بر اساس منویات امامین انقلاب اخلاق‌مداری و قانون‌مداری رفتار شود و در استقبال‌ها در لوله‌های تفنگ به‌جای گلوله گل بکارید.


مهدی روشنفکر در جمع طرفدارانش در طایفه سرچاتی شهر مادوان، ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بر اساس منویات امامین انقلاب اخلاق‌مداری و قانون‌مداری رفتار شود و در استقبال‌ها در لوله‌های تفنگ به‌جای گلوله گل بکارید.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید در انتخابات با پدیده شوم پول‌پاشی مواجه شویم و از همه و مسئولان می‌خواهم که رصد و جلوگیری کنند، گفت: بعضی با احساس بازندگی در میدان، حربه پول‌پاشی را دنبال می‌کنند و این راه همان راه زر و زور و تزویر است، ولی من معتقدم که قدرت مردم بر همه چیز غلبه می‌کند و همه چیز را خنثی می‌کنند.
     
وی با بیان اینکه برخی وقتی خود را بازنده می‌بیینند به بی‌اخلاقی روی آورده و درصدد زیر سؤال بردن کار‌های انجام شده هستند، تصریح کرد: برخی از همین افراد در چهل و پنج سال گذشته کلید مدیریت استان با فراوانی بودجه و اعتبارات در دستشان بوده‌است، باید سؤال کرد خودتان چه کرده‌اید؟
روشنفکر خاطرنشان کرد: قضاوت درباره عملکرد‌ها را به مردم واگذار می‌کنیم، مردم اهل تشخیص هستند و اهل اقدام و عمل و اهل حرف و شعار را به خوبی می‌شناسند.
وی افزود: مردم مدت حضور بنده به عنوان خادم خود را با مدت چند ده‌ساله برخی مقایسه می‌کنند و دلیل استقبال پرشکوه و شورآفرینی این مردم چیزی جز رضایت از عملکرد‌ها و دلیل عدم استقبال از بازنده‌های میدان راضی نبودن از عملکرد‌ها است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد، دنا و مارگون، گفت: فلسفه وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی ره و حمایت توده مردم، مقابله با کاخ نشینان خودبین بود که بخاطر منافع برگرده مردم سوار بودند و در واقع پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی کوخ نشینان با کاخ نشینان بود.
وی بیان کرد: به برخی از افراد که با عنوان انقلابی در کاخ‌ها خود را همه کاره مردم می‌دانند، می‌گویم این مردم شما را شناخته و بساطتان را جمع خواهند کرد و از به این کاخ نشینان هشدار می‌دهم دست از این مردم کوخ‌نشین بردارید.
روشنفکر در پایان به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری پرداخت و از حامیان خود خواست در روز یازدهم اسفند، از آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی حمایت کنند.


کد مطلب: 472302

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472302/2/تصاویر-فیلم-مهدی-روشنفکر-دیدار-سرچاتی-های-مادوان-دلیل-استقبال-این-مردم-چیزی-جز-رضایت-عملکرد-ها-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1