کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع طرفداران خود؛

فیلم و تصاویر| موحد در دهدشت: کسی از این خواب‌های استثنایی نبیند که خبری نیست / مردم کهگیلویه بزرگ یازدهم اسفند ماه حماسه خلق خواهند کرد/ هر گونه بداخلاقی را با اخلاق خوب پاسخ می دهیم‌

15 بهمن 1402 ساعت 21:11

موحد در جمع مردم شهر دهدشت در خصوص حرف و حدیث‌های پیرامون تغییر حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: کسی از این خواب‌های استثنایی نبیند که خبری نیست.


سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد موحد در شهر دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (یکشنبه 15 بهمن‌ماه 1402) جشن انقلاب به‌مناسبت دهه فجر با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ برگزار شد. موحد در جمع مردم شهر دهدشت در خصوص حرف و حدیث‌های پیرامون تغییر حوزه انتخابیه خود، اظهار کرد: کسی از این خواب‌های استثنایی نبیند که خبری نیست.
   
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: خواهران گران‌سنگ، برادران عزیزم به فرمان رهبری وارد عرصه شده‌اند، مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام و سرفاریاب روز یازدهم حماسه استثنایی خلق خواهند کرد‌.
سید محمد موحد در میان جمعی از هواداران خود در کهگیلویه، اظهار کرد: مردم امروز اینجا تکلیف ۱۱ اسفندماه را روشن کردند. درود بر شما غیور مردان و شیرزنان حماسه ساز.
وی با تبریک دهه مبارک فجر، ادامه داد: هر آنچه ما داریم از دهه مبارک فجر است، وی با تشکر از آقای دلخوش، عنوان کرد: جناب دلخوش از مفاخر شورای اسلامی است، هر جا طرحی، لایحه‌ای و تذکری در مبادی عادی و چه در قانون اساسی در آنجا آقای دلخوش حضور دارند. دلخوش شخصیتی ارزشمند و فرهیخته‌ای است که مثل من امروز حوزه‌اش را عوض کرده است و به رشت رفته است تا از رشت رای بگیرد و کاندید شده‌اند و قطعاً موفق خواهند شد. از حضورشان در این جمع ارزشمند ممنونم و خیر مقدم عرض می‌کنم و بر بنده منت گذاشتید.
وی تأکید کرد: جناب آقای دلخوش به استحضار‌تان می‌رسانم و یادی می‌کنم از اولین شهید کهگیلویه و بویراحمد و مخصوصاً حوزه کهگیلویه بزرگ، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین نورالدینی که از سادات امامزاده نورالدین علیه السلام است.  او در مصاف با ماموران رژیم به شهادت رسید، یادش را گرامی می‌داریم و لازم بود این نکته رو عرض کنم. موحد ادامه داد: برادران و خواهران ما در مسیری گام برداشته‌ایم که در رابطه با رهنمود‌های رهبر فرزانه‌مان، اولین وظیفه ما حضور حداکثری است. تمام توان و قدرت‌مان را باید برای حضور حداکثری را بکار بگیریم و حرکتی را انجام بدهیم که کهگیلویه بزرگ مانند همیشه بدرخشد و جاوید باشد.
  
وی ابراز کرد: در انتخابات دور یازدهم خبر هشت و سی دقیقه صحنه‌ای را که به عنوان نماد حضور مردمی به تمام دنیا نشان داد، صحنه انتخابات کهگیلویه و استادیوم ورزشی بود که بنده در آنجا سخنران بودم.
موحد اضافه کرد: انتظار همان حماسه و همان حرکت را رهبری از شما دارد که آن را خلق کنید و دوباره بدرخشید. ضمن تشکر از همه کاندیدا برای گرمی بخشی به انتخابات، نکته‌ای باید عرض کنم این است که برادران و خواهران گرامی در وضعیتی ما باید این حرکت را رقم بزنیم و در جهت رضای خدا و خواسته مقام معظم رهبری شکل دهیم که حماسه هفتم و مجلس دوازدهم را در بهترین وضعیت رقم بزنیم. در انتخابات طبیعتا شاید بد اخلاقی‌هایی باشد و حرکت‌هایی انجام شود که مناسب نباشد ما شرعاً وظیفه داریم که قانون برای ما فصل الخطاب باشد و ملاک و معیار برای ما قانون است.
وی ابراز کرد: هر بد اخلاقی را با حرکت خوب جواب می‌دهیم و هر حرکت نادرست را با حرکت درست انجام می‌دهیم‌. وظیفه و تکلیف ما این است که با تمام طمأنینه و دقت مسیری را طی کنیم که هیچ چالشی در انتخابات به وجود نیاید و اخلاق مد نظر باشد. ما می‌بینیم امروز کسانی در اینجا سخن می‌گویند که یا جوانان را پرورش داده‌اند و یا نسل جوان‌اند و همان کسانی که حماسه خلق می‌کنند نسل جوان‌اند.
نماینده مردم افزود: خیلی‌ها احساس می‌کردند جوانان پای کار نیستند مگر ممکن است جوان‌هایی که در ساختمان مجلس شورای اسلامی تشریف آوردند و موحد به عنوان نوکر آن‌ها بود و موحد را ر‌ها نمی‌کنند و همراه هستند.
وی تأکید کرد: خواهران گران‌سنگ و برادران عزیزم به فرمان رهبری وارد عرصه شده‌اند، مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام و سرفاریاب روز یازدهم حماسه استثنایی خلق خواهند کرد‌.
موحد گفت: این جمعیت در حرکت اولیه حدود هشت هزار نفر گرد هم آمده‌اند و این‌ها نماینده حدد ۶۰ هزار نفر دیگر است. منظور از تغییر حوزه، منظور آن زمانی است که ما به بهبهان رفیم کسی از این خواب‌های استثنایی نبیند که خبری نیست.


کد مطلب: 472178

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472178/2/فیلم-تصاویر-موحد-دهدشت-کسی-این-خواب-های-استثنایی-نبیند-خبری-نیست-مردم-کهگیلویه-بزرگ-یازدهم-اسفند-ماه-حماسه-خلق-خواهند-گونه-بداخلاقی-اخلاق-خوب-پاسخ-می-دهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1