کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع هواداران خود مطرح کرد

غلام‌محمد زارعی: اجازه نخواهیم داد کسانی با ظاهر مردمی اما باطن غیرمردمی از شرایط حاکم بر جامعه سوء استفاده کنند و موج را به سود خود پیش ببرند

12 بهمن 1402 ساعت 11:36

نشست هم‌اندیشی جمعی از جوانان حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون شامگاه چهارشنبه ( 11 بهمن‌ماه / 1402) با غلام محمد زارعی برگزار شد.


نشست هم‌اندیشی جمعی از جوانان حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون شامگاه چهارشنبه ( 11 بهمن‌ماه / 1402) با غلام محمد زارعی برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این نشست غلام‌محمد زارعی با اشاره به اینکه کسی فکر نمی‌کرد در عرصه حضور پیدا کنیم، گفت: با ممارست مرحله سختی را طی کردیم وارد فاز سخت‌تر شدیم اما امروز موج برای پیروزی راه افتاده است.
نماینده اسبق بویراحمد، دنا و مارگون تصریح کرد:‌ امید است طلیعه این پیروزی که با حضور و هم‌اندیشی در این جلسه داشتید ۱۱ اسفند به نقطه اوج برسد و مردم بویراحمد برای خدمت بی‌منت حماسه دیگر را ایجاد کند.
وی ادامه داد: برای تحقق این موضوع مهم آماده شدید فضای ذهنی شما در مسیر یک حرکت بزرگ شکل گرفته است.
زارعی با بیان اینکه مباحث و انسجامی که وجود دارد مفهومش این است که فردای متفاوتی نسبت به امروز دارید، افزود: این فردای متفاوت باید در عرصه اجتماعی به درستی تبیین شود و به ده‌ها و هزاران نفر از مردم که منتظر این تبیین هستند منتقل شود.
نماینده ادوار مجلس جوانان را پایه این حرکت دانست و گفت: از فردا باید به درستی فضای مجازی را در اختیار بگیریم موج سواری کاذب در فضای مجازی را خنثی کنیم.
زارعی تأکید کرد: ما می‌خواهیم فضای خدمت‌گزاری بی‌منت سال‌های گذشته را با یک برنامه جدید مجدد احیا کنیم و به مردم خدمت بی‌منت را با رویکرد جدید احیا کنیم.
وی گفت: این شدنی است ظرفیت این مجموعه ایلی بزرگ با جوانان غیور و با سواد و باانگیزه و تحصیل کرده‌گان و ظرفیت مردمداری در خدمت مردم قرار می‌گیرد.
زارعی با بیان اینکه آمده‌ایم بار سنگین را به دوش شما بگذاریم و برای امنیت و رفاه و آسایش آحاد بویراحمد کار کنیم، بیان کرد: اجازه نخواهیم داد کسانی با ظاهر مردمی اما باطن غیر مردمی از شرایط حاکم بر جامعه سو استفاده کنند و موج را به سود خود پیش ببرند.
وی ادامه داد: اگر می‌بینید عده‌ای اطراف آن‌ها کف می‌زنند فکر می‌کردند برنده‌اند اما اگر فضا را شما تغییر دهید برخواهند گشت.
زارعی گفت: ما آمده‌ایم فضای سنگین موجود را تغییر دهیم و به سوی آسایش و خدمت و برادری بازگردیم.
این کاندیدای مجلس دوازدهم با بیان اینکه از‌امشب فضا نسبت به گذشته متفاوت است، افزود: بارق‌های‌امید را نشان دادید اگر به درستی در فضای مجازی این فکر و‌اندیشه راه بیفتد موج به سمت شما بازخواهد گشت، شک نکنید.
زارعی گفت: در پایان دوره سخت هستیم با حضور شما به موفقیت نزدیک خواهد بود.
وی از برگزاری همایش بزرگ جوانان در روز‌های آینده خبر داد و گفت: در آن همایش حرف‌هایی خواهیم داشت که تاکنون نزده‌ام.
غلام محمد زارعی در جمع جوانان بویر احمدی با تأکید بر اینکه ما آمده‌ایم فضای سنگین موجود را تغییر دهیم و به سوی آسایش و خدمت و برادری بازگردیم، افزود: ما می‌خواهیم فضای خدمت‌گزاری بی‌منت سال‌های گذشته را با یک برنامه جدید مجدد احیا کنیم و به مردم خدمت کنیم.


کد مطلب: 472069

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472069/2/غلام-محمد-زارعی-اجازه-نخواهیم-کسانی-ظاهر-مردمی-اما-باطن-غیرمردمی-شرایط-حاکم-جامعه-سوء-استفاده-کنند-موج-سود-خود-پیش-ببرند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1