کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

آیین‌ استقبال از شب یلدا در مدرسه شاهد فدک گچساران (+تصاویر)

30 آذر 1402 ساعت 9:13

زنده نگه داشتن آیین‌های سنتی و بومی منطقه از جمله مراسم خاص و ویژه شب یلدا که سینه به سینه به نسل حاضر انتقال یافته موجب حفظ واحیای سنت‌های باستانی منطقه و همچنین تقویت روحیه نشاط در بین دانش آموزان خواهد شد


آیین‌ استقبال از شب یلدا در مدرسه شاهد فدک گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز: پوراندخت رضوانی مدیرخوش ذوق مدرسه دخترانه شاهد فدک و مجموعه کادر اجرایی، معلمان واولیاء دانش آموزان در اقدامی جالب وتحسین برانگیزبا چیدن و تزیین زیبای سفره شب یلدا و برگزاری آیین‌ سنتی ویژه این شب به استقبال طولانی ترین شب سال 1402 رفتند.
به همین مناسبت در مراسمی که پیش از ظهر امروز در مدرسه دخترانه شاهد فدک گچساران برگزار شد سفره شب یلدا با انواع میوه‌ها و آجیل تزیین شده و دانش آموزان با پوشیدن لباس‌های سنتی و بومی و.... به استقبال شب یلدا رفتند.
 پوراندخت رضوانی مدیر مدرسه شاهد فدک در حاشیه این آیین به کبنانیوز اظهار کرد:زنده نگه داشتن آیین‌های سنتی و بومی منطقه از جمله مراسم خاص و ویژه شب یلدا که سینه به سینه به نسل حاضر انتقال یافته موجب حفظ واحیای سنت‌های باستانی منطقه و همچنین تقویت روحیه نشاط در بین دانش آموزان خواهد شد.
رضوانی از همکاری و زحمات کادر اجرایی، معلمان،دانش آموز و اولیاء دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد.
وی در پایان از همکاری و همراهی حاج انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش گچساران در اجراء و فعالیت برنامه ها تقدیر و تشکر ویژه کرد.
این مراسم با حضورمجیدیان مسئول امورشاهد و ایثارگران استان،محمدی معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گچساران، رضایی خواه مسئول امور شاهد آموزش و پرورش گچساران، نیکی راهبر آموزشی برگزار شد.
-------------------------------
گزارش: حبیب قلندری


کد مطلب: 470590

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/470590/2/آیین-استقبال-شب-یلدا-مدرسه-شاهد-فدک-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1