کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

نمایشگاه و فروشگاه کتاب در گچساران افتتاح شد+تصاویر

24 آبان 1402 ساعت 21:45

کتاب‌های به نمایش گذاشته شده، گفت: در این نمایشگاه دو هزار عنوان و ۱۲ هزار جلد کتاب با عنوانهای مذهبی.اجتماعی.دفاع مقدس.ادبیات داستانی.هنر .اقتصاد.سیاسی و تاریخی .کودک ونوجوان به نمایش گذاشته شده که علاقه‌مندان می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنن


به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و همچنین سی و یکمین دوره هفته کتاب، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقدام به برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب نمود.
به گزارش کبنانیوز: با حضور حجت السلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه گچساران،اورنگ نارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران و جمعی از مدیران ادارات نمایشگاه کتاب با شعار(آینده خواندنی است) در مرکز شهر گچساران ابتدای خیابان هلال احمر جنب ایستگاه راهنمایی و رانندگی افتتاح شد.
اورنگ نارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته کتاب گفت:  دنیای بزرگ و شگفت انگیز کتاب به گروه ویژه تعلق نداشته و هر فرد باید با کتاب زندگی کند و مطالعه و کتابخوانی باید به عنوان یک نیاز و احساس دائمی و روزانه در میان عموم رایج و مطرح باشد تا افراد جامعه به خواندن و مطالعه ترغیب شوند.
وی در ادامه گفت: عادت به مطالعه باید از کودکان و خردسالان آغاز شود و در این خصوص مربیان تربیتی می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند تا آنها را به کتاب خواندن ترغیب کنند.
نارکی افزود: عادت به مطالعه و کتابخوانی ریشه در رشد فکری و فرهنگی هر جامعه دارد و بدون رشد فرهنگ کتابخوانی در جوامع نمی‌توان به رشد هیچ تمدنی دل خوش کرد و به این نکته توجه شود که باوجود رشد رسانه‌های گوناگون جمعی تاکنون هیچ رسانه‌ای نتوانسته نقش کتاب را در رشد جامعه ایفا کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران در خصوص کتاب‌های به نمایش گذاشته شده، گفت: در این نمایشگاه دو هزار عنوان و ۱۲ هزار جلد کتاب با عنوانهای مذهبی.اجتماعی.دفاع مقدس.ادبیات داستانی.هنر .اقتصاد.سیاسی و تاریخی .کودک ونوجوان به نمایش گذاشته شده که علاقه‌مندان می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۲۲  از این نمایشگاه بازدید کنند.
گفتنی است اداره فرهنگ و ارشاد گچساران بصورت سالیانه مجوز ۳ نمایشگاه را به انتشاراتی ها میدهد.
 


کد مطلب: 469312

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/469312/2/نمایشگاه-فروشگاه-کتاب-گچساران-افتتاح-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1