کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس ارشاد اسلامی گچساران:

بازبینی هفت نمایش گچساران برای سی و پنجمین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

19 آبان 1402 ساعت 13:07

هفت نمایش از شهرستان گچساران برای سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان مورد بازبینی قرار گرفتند.


هفت نمایش از شهرستان گچساران برای سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان مورد بازبینی قرار گرفتند.
به گزارش کبنانیوز، رئیس ارشاد اسلامی گچساران گفت: هیئت بازبینی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، هفت نمایش از شهرستان گچساران در دو بخش نمایش های صحنه ای و نمایش های خیابانی را جهت شرکت در این جشنواره مورد بازبینی قرار داد.
«اورنگ نارکی» گفت:هیئت بازبینی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد هفت نمایش از شهرستان گچساران در دو بخش نمایش های صحنه ای و نمایشهای خیابانی را جهت شرکت در این جشنواره مورد بازبینی قرار داند .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران، تصریح کرد: این هفت نمایش با موضوعات دفاع مقدس، آیینی و مذهبی و بومی محلی در حال آماده شدن برای اجرای عمومی و شرکت در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استانی هستند.
وی گفت:نمایش های «خیابانی در حسرت تو» به کارگردانی: غلامرضا نوشیری، «خیابانی روایت های سنگ دژ» به کارگردانی محمد دشتی، «خیابانی حکایت دردسرهای یک زندگی» به کارگردانی: داوود هاشمی،«نسناس» به کارگردانی مسلم نارکی و «لولیدن در آخرین خواب کسی که هرگز نخوابیده بود» از گچساران مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.
نارکی در پایان گفت: نمایش «خیابانی اصحاب عشق» به کارگردانی: راضیه فصیحو نمایش بامن حرف بزن به کارگردانی ابوالحسن صادقی از طریق فیلم بازبینی میشوند.
وی خاطر نشان کرد: سال گذشته دو نمایش از شهرستان گچساران در چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور داشتند.


کد مطلب: 469096

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/469096/2/بازبینی-هفت-نمایش-گچساران-سی-پنجمین-جشنواره-تئاتر-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1