کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید مدیرکل بنیاد مسکن و فرماندار لنده

بررسی آخرین وضعیت طرح هادی روستا ها در شهرستان لنده / تمامی روستاهای دارای دهیاری در لنده ساماندهی شدند

19 آبان 1402 ساعت 0:33

فرماندار لنده به همراه مدیرکل بنیاد مسکن استان از روند اجرایی پروژه طرح هادی در روستاهای آبرزگه و بنه بلوط بازدید کردند.


فرماندار لنده به همراه مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویر احمد از روند اجرایی پروژه طرح هادی در روستاهای آبرزگه و بنه بلوط بازدید کردند.

به گزارش کبنانیوز؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنده، دانش فرماندار لنده و موسوی مدیرکل بنیاد مسکن به همراه بخشدار موگرمون،مدیر بنیاد مسکن شهرستان و کارشناسان بنیاد مسکن استان روند اجرایی این دو پروژه را بصورت میدانی بازدید و‌مسائل و مشکلات آن را بررسی کردند.

همچنین در این بازدید از دو روستای دشت بن و گوردالو هم برای اجرای طرح هادی در آنها بازدید و مشکلات و معارضات آنها بررسی شد و قرار شد مقدمات کار برای اجرای طرح هادی در این روستای زیر ۲۰ خانوار هم فراهم شد.

شایان ذکر است با اجرای پروژه طرح هادی در روستاهای آبرزگه و بنه بلوط تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای دهیاری در شهرستان لنده از نعمت طرح هادی برخوردار خواهند شد.


کد مطلب: 469087

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/469087/2/بررسی-آخرین-وضعیت-طرح-هادی-روستا-شهرستان-لنده-تمامی-روستاهای-دارای-دهیاری-ساماندهی-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1