کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دبستان دخترانه آسیه؛

مراسم جشن شکوفه‌ها شهرستان گچساران برگزار شد (+تصاویر)

30 شهريور 1402 ساعت 9:25

مراسم جشن شکوفه ها با حضورفرماندارو معاون فرماندار گچساران،جمعی از مدیران ادارات شهرستان،معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران و اولیاء دانش اموزان در دبستان دخترانه هیات امنایی آسیه برگزار شد


مراسم جشن شکوفه ها در دبستان دخترانه آسیه شهرستان گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز:مراسم جشن شکوفه ها با حضورفرماندارو معاون فرماندار گچساران،جمعی از مدیران ادارات شهرستان،معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران، معلمان و اولیاء دانش اموزان در دبستان هیات امنایی آسیه برگزار شد.
غنچه های زیبای کلاس اولی به همراه اولیا محترمشان در محوطه آموزشگاه که به طرز زیبا و مفرحی، توسط مدیرخوب و توانمند ( مهین عسکری) و کادر اجرایی خوش ذوق این مدرسه تزیین شده بود، گرد هم آمدند تا شروع درس ومدرسه راجشن بگیرند.
این مراسم با تلاوت آیات نورانی قرآن کریم و پخش سرود ملی ایران آغاز شد و پس از آن مهین عسکری مدیر خوش اخلاق و پرتلاش دبستان آسیه با عرض خیرمقدم به حاضرین، و تبریک سال تحصیلی جدید توصیه هایی را به عنوان کردند.
روانبخش دیهیمی خوب فرماندار گچساران و حسین افراء معاون آموزش متوسطه و دبیر پروژه مهراداره آموزش و پرورش شهرستان گچساران سخنران بعدی این جشن بودند.
سپس مراسم با مجری گری توانمند و فرهنگی نام آشنا سید نعمت الله قادری و پخش سرودهای زیبا، ادامه یافت.
در ادامه مراسم، با نواختن زنگ شکوفه ها و عبوردانش آموزان از زیر قرآن کریم و اهداء گل،  جهت آشنایی با مدرسه و معلم خود راهی کلاس شدند.
جشن زیبای شکوفه ها در دبستان آسیه با آرزوی موفقیت و سربلندی برای دانش آموزان عزیز و همه غنچه های باغ ایران زمین به پایان رسید.

گزارش: حبیب قلندری
 


کد مطلب: 467247

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/467247/2/مراسم-جشن-شکوفه-ها-شهرستان-گچساران-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1