کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به منظور بررسی مشکلات و کمبودهای احتمالی صورت پذیرفت

سرکشی رئیس ستاد عتبات عالیات استان از موکب‌های کهگیلویه و بویراحمد؛ از سوخت‌رسانی تا تغذیه + ( تصاویر) 

11 شهريور 1402 ساعت 20:25

رئیس ستاد عتبات عالیات استان به منظور بررسی مشکلات و کمبودهای احتمالی از موکب کهگیلویه و بویراحمد بازدید و سرکشی کرد.


رئیس ستاد عتبات عالیات استان به منظور بررسی مشکلات و کمبودهای احتمالی از موکب کهگیلویه و بویراحمد بازدید و سرکشی کرد.
به گزارش کبنا، حسن حکمتیان در حاشیه بازدید از این مواکب گفت: از روز گذشته از موکب های مستقر در جاده کاکان، پلیس راه یاسوج _ اصفهان، پلیس راه_  یاسوج _ شیراز، موکب شهدای کارگر، مواکب گچساران، باشت و کهگیلویه بازدید و مسائل و مشکلات موکب‌ها بررسی شد.
وی بیان کرد: در این موکب‌ها خدمات مختلفی از جمله اسکان زائران، تغذیه شامل (صبحانه، ناهار و شام) ، تعمیر خودروی زائران، سوخت رسانی، راهنمایی زائران، خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ارائه می‌شود.
حکمتیان افزود: علاوه بر این در هر موکب فعالیت‌های فرهنگی از جمله  نمایشگاه با موضوع سیر تاریخی حادثه عاشورا و شهدای استان به نمایش گذاشته شده است.
رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در این موکب ها استقبال زائران از غذاهای سنتی و نان محلی استان کهگیلویه و بویراحمد رنگ و بوی خاصی دارد.
وی گفت: از استان کهگیلویه و بویراحمد ۸۰ موکب به زایران اربعین خدمات رسانی می کنند که از این تعداد ۶۰ موکب پروانه ‌دار و ۲۰ موکب بدون پروانه هستند.
حکمتیان افزود: از تعداد ۶۰ موکب پروانه دار استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۶ موکب در ایران و ۲۴ موکب در عراق فعالیت دارند.
وی گفت: ۹ موکب در مرز شلمچه، سه موکب بین گچساران تا بهبهان، ۱۲ موکب در گچساران، یک موکب در مرز استان فارس، سه موکب در باشت و هفت موکب در شهرستان بویراحمد به زائران اربعین خدمات رسانی می‌کنند. 
حکمتیان ابراز داشت: بیش از چهار هزار نفر در موکب های استان کهگیلویه و بویراحمد تا کشور عراق به زائران اربعین خدمات مختلف ارایه می دهند.


کد مطلب: 466538

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/466538/2/سرکشی-رئیس-ستاد-عتبات-عالیات-استان-موکب-های-کهگیلویه-بویراحمد-سوخت-رسانی-تغذیه-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1