کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر سرفاریاب با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد؛

مشکلات سرفاریاب در دیدار با نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد بیان شد / خط انتقال لوله گاز مانعی برای توسعه بخش است / جاده ما جان می گیرد ولی خودش جان نمی گیرد / معادن استخراج می شود و هیچ درصدی از آن به بخش نمی رسد

15 مرداد 1402 ساعت 16:16

شورای بخش سرفاریاب به همراه امام جمعه این بخش با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.


شورای بخش سرفاریاب به همراه امام جمعه این بخش با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
به گزارش کبنانیوز، رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر و قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان گفت: مظلومیت و محرومیت سرفاریاب در مسوولان این بخش دیده می شود و ما هر چقدر فریاد زدیم فریادمان به جایی نرسید.
کیانی باوند با اشاره به مشکل کم آبی سرفاریاب گفت: خط انتقال لوله گاز مانعی برای کم آبی و توسعه شهر سرفاریاب شده است.
کیانی باوند اظهار کرد: این خط لوله موجب تلفات جانی شده و هر سال خسارت های زیادی به جاده وارد می کند.
وی گفت: ما خواستاریم که مسوولان شرکت گاز و پروژه خط انتقال لوله گاز با شورای شهر سرفاریاب جلسه برگزار کنند و درباره این موضوع بحث شود.
کیانی باوند با اشاره به استخراج معادن این بخش بیان کرد: براساس قانون باید درصدی از معادن به بخش سرفاریاب برگردد، ولی هیچ درصدی اختصاص نیافته و از طرفی طبیعت منطقه را از بین می برد، دام مردم را از بین می برد، جاده ها را خراب می کند و هیچ نفعی برای ما ندارد.
وی گفت: یک سال است که می گویند می خواهیم پالایشگاه بزنیم، ولی هیچ اتفاقی هم نیفتاده است و این وعده ها فقط برای آرام کردن مردم بوده است.
عضو شورای شهر سرفاریاب با انتقاد از اینکه در سفر رئیس جمهوری به سرفاریاب بی‌توجهی شد، اظهار کرد: خواسته ما این است که مسئله معادن و خخط لوله گاز حل شود.
وی اظهار کرد: سرفاریاب در آنتن دهی مشکل دارد و بیشتر روستاهای ما فاقد جاده مناسب هستند، گلزار شهدای بخش جاده دسترسی ندارد.
وی با بیان اینکه جاده سرفاریاب هر روز جان جوانان را می گیرد، افزود: آقای استاندار قول دادند که 55 میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز جاده سرفاریاب قرار دهند ولی هنوز این جاده جان می گیرد و خودش جان نمی گیرد.
وی گفت: جاد‌ه‌ای داریم که استاندار قول دادند جاده احداث شود، که در حال بیس ریزی هستند، این جاده هیچ علائم رانندگی ندارد.
کیانی باوند بیان کرد: درمانگاه بخش سرفاریاب مشکلات متعددی دارد، بخش های مختلف از جمله آزمایشگاه و دندانپزشکی این درمانگاه موقتی هستند و اصلا آزمایشگاه بخش زنان ندارد.




 


کد مطلب: 465624

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/465624/2/مشکلات-سرفاریاب-دیدار-نماینده-ولی-فقیه-کهگیلویه-بویراحمد-بیان-خط-انتقال-لوله-گاز-مانعی-توسعه-بخش-جاده-جان-می-گیرد-خودش-نمی-معادن-استخراج-شود-هیچ-درصدی-رسد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1