کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شامگاه سه‌شنبه 9 خردادماه 1402 برگزار شد

نشست هم‌اندیشی جامعه‌ی ورزش کهگیلویه و بویراحمد با نادر منتظریان؛ ورزشکاران واقعاً مظلوم‌اند!

10 خرداد 1402 ساعت 2:12

جلسه نشست هم‌اندیشی جامعه‌ی ورزش با نادر منتظریان - فعال فرهنگی و اجتماعی، با حضور بیش از 30 نفر از مسئولان هیئت های ورزشی، جمع زیادی از قهرمانان و مربیان و داوران ورزشی در یاسوج برگزار شد و برخی از مسئولان و ورزشکاران در این جلسه که بیش از 3 ساعت به طول انجامید به بیان دیدگاهها و برخی کمبودها و کاستی‌ها پرداختند.


جلسه نشست هم‌اندیشی جامعه‌ی ورزش با نادر منتظریان - فعال فرهنگی و اجتماعی، با حضور بیش از 30 نفر از مسئولان هیئت های ورزشی، جمعی از قهرمانان و مربیان و داوران ورزشی در یاسوج برگزار شد و برخی از مسئولان و ورزشکاران در این جلسه که بیش از 3 ساعت به طول انجامید به بیان دیدگاهها و برخی کمبودها و کاستی‌ها پرداختند.
به گزارش کبنا، محمدی رییس هیات دو و میدانی استان و از مربیان تیم ملی نیز در این نشست سخنرانی کرد و گفت: خوشحالم کسانی را اینجا می‌بینم و خیلی ار افراد حاضر در این نشست از بستگان نزدیک نامزدهای انتخابات و رقبای منتظریان هستند که نشان دهنده مبارزه جامعه ورزشی با طایفه گرایی است. 
در پی دعوت برخی گروه‌های سیاسی، افراد ذی‌نفوذ و طوایف استان، جامعه ورزشی با دعوت از نادر منتظریان به بیان مشکلات و خواسته‌های خود پرداختند. 
همت‌پور از نمایندگان ورزشکار استان و رییس منطقه پنج ورزش‌های روستایی و عشایری کشور گفت: سابقه منتظریان برای همه ما روشن است و دلیل اینکه پشت سر او هستیم این است که مطمئنم نه تنها ورزش استان بلکه کل استان و شهرستان را ارتقا خواهد بخشید. 
حمید زرافشان رییس هیات اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سه چهار سال گذشته ورزشکاران واقعا مظلوم واقع شدند در این مدت هیچ مسئولی یک دست لباس به یک ورزشکار شهرستان ندادند.
 الهی یکی از بانوان ورزشکار استان نیز گفت: وضعیت ورزش بانوان استان مصیبت بار است و برای دگرگونی آن نه به تغییر بلکه به یک انقلاب نیاز است. 
در این نشست که با عنوان نشست هم اندیشی جامعه ورزشی با نادر منتظریان برگزار شد، جمعی از روسای هیات های ورزشی، دبیران هیات‌ها، نائب رئیس هیات‌ها، ورزشکاران و قهرمانان، مربیان و داوران، جامعه ورزشی، دانشگاهی و کارگری حضور داشتند.


کد مطلب: 462974

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/462974/2/نشست-هم-اندیشی-جامعه-ی-ورزش-کهگیلویه-بویراحمد-نادر-منتظریان-ورزشکاران-واقعا-مظلوم-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1